Luettelo, mitä söin eilen:
(heräsin noin klo 11)
AAMIAINEN, KLO 11-12
6 viipaletta ruisleipää
päälliset:
- voita
- juustoa
- kinkkua
- kananmunaa
2 karjalanpiirakkaa
päälliset:
- voita
- juustoa
- kinkkua
1 jogurtti
LOUNAS, KLO 15
3 kaslerpihviä
5 perunaa
3 ruisleipää, päällä voita ja juustoa
jälkiruoaksi litra jäätelöä
PÄIVÄLLINEN, KLO 18
5 palaa kirjolohta
6 perunaa
2 ruisleipää, päällä voita ja juustoa
jälkiruoaksi 2 palaa mansikkaleivosta
ILLALLINEN, KLO 21
300 g kebablihaa
400 g ranskalaisia perunoita
jälkiruoaksi 3 suklaapatukkaa
ILTAPALA, KLO 24
4 ruisleipää, päällä kinkkua/juustoa/voita/kananmunaa
4 karjalanpiirakkaa, päällä voita/juustoa
kaksi litraa jäätelöä
3 jogurttia
YÖPALA, KLO 2
500 g hedelmäkarkkeja
5 suklaapatukkaa
200 g suolapähkinöitä
Syömiseni päivän mittaan
4
901
Vastaukset
- hahahahahahahhaahaaahahha
kuka uskoo???? jos olet anorektikko syöt yhden pähkinän päivässä vaikka saattaakin tuntua että söisit määrättömästi.
- Että:
Olet melkoisen läski. Mut jos et, onneks olkoon, sul on hyvät geenit, meetkö muualle leveilee. >:(
- Just näin joo
No oo vitu onnellinen et voit syyä nui paljo ja painu helvettiin leveilemästä täältä!
- ööömmmmm
Hui... Syön paljolti yli puolet vähemmän ja olen normaalipainoinen, en ikinä voisi syödä noin paljon päivässä o__o Toi kuulostaa mulle jo ahmimiselta :D Luulisi että tolla määrällä olisi jo ylipainoinen :S
En tiedä miten NORMAALISTI tulisi syödä, mutta tosiaan, olen normaalipainoinen ja tosiaan syön paaaljon vähemmän, mutta kumminkin ihan normaalin määrän ruokaa... ömm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954