ollikkalassa arviolta 13-15 vuotiaat.
Pahoinpitelitte 12 vuotiaan tytön kolmestaan tänään siwan edessä. Asiasta on tehty ilmoitus poliisille.
Me tavataan vielä. Salo on pieni kaupunki. Muistakaa tämä.
Jos olet nähnyt kyseisen tapauksen niin ilmoittele itsestäsi.
Te kolme
3
1943
Vastaukset
- Moral to those
Siis, mahdoinkohan minä lukea oikein? vai mitä...
jo on mennyt asiat päin sitä, jos tuon ikäiset pahonpitelevät 12 vuotiasta keskellä kirkasta päivää!
Ei niin yhtään järjen hiventä tässäkään asiassa, anteeksi, että näin jyrkästi kommentoin, harmi etten ollut paikanpäällä olisi tullut äkkiä tytöille käsitystä siitä onko oikein pahoinpidellä 12 vuotiasta tai yleensäkään ketään ikään, sukupuoleen, rotuun tai mihinkään muuhun katsomatta, voi prk!!! näitä teinejä, toivottvasti saadaan kyseiset henkilöt teoistaan vastuuseen, on jo helvetin sairasta lukea tämmöistä, mitä seuraavaksi!?!? joku vastasyntynytkö pahoinpidellään, eipä olla Salossa varmaan kaukana siitäkään ettenkö sanoisi.- tyttöä....
ovat kuulema aikaisemminkin pahoinpidelleet nuorempiaan. Nuorin on kuuleman mukaan ollut 6 vuotias.
Kiittäköön onneaan etten itse sattunut silloin paikalle. Olisin opettanut hieman tapoja.
Ihmettelen suuresti ettei yksikään aikuinen ollut puuttunut tapahtumaan.
Mutta onneksi nyt on saatu kahden tytön nimi selville ja eiköhän se kolmaskin siitä selviä. - ai luoja et voi inhottaa
tyttöä.... kirjoitti:
ovat kuulema aikaisemminkin pahoinpidelleet nuorempiaan. Nuorin on kuuleman mukaan ollut 6 vuotias.
Kiittäköön onneaan etten itse sattunut silloin paikalle. Olisin opettanut hieman tapoja.
Ihmettelen suuresti ettei yksikään aikuinen ollut puuttunut tapahtumaan.
Mutta onneksi nyt on saatu kahden tytön nimi selville ja eiköhän se kolmaskin siitä selviä.toivottavasti nämä tytöt saataisiin vastuuseen ja seuraavan kerran kun te aikuiset ihmiset näette tällaisen tilnateen niin puuttukaa siihen.. aika vellipöksyjä ovat kyl nämä tytöt jos pienempiään pahoinpitelevät , häpekää raukat.. joskus vaan voi se isompi vastus tulla vastaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070