Te kolme

tyttöä....

ollikkalassa arviolta 13-15 vuotiaat.
Pahoinpitelitte 12 vuotiaan tytön kolmestaan tänään siwan edessä. Asiasta on tehty ilmoitus poliisille.

Me tavataan vielä. Salo on pieni kaupunki. Muistakaa tämä.

Jos olet nähnyt kyseisen tapauksen niin ilmoittele itsestäsi.

3

1945

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moral to those

Siis, mahdoinkohan minä lukea oikein? vai mitä...
      jo on mennyt asiat päin sitä, jos tuon ikäiset pahonpitelevät 12 vuotiasta keskellä kirkasta päivää!

Ei niin yhtään järjen hiventä tässäkään asiassa, anteeksi, että näin jyrkästi kommentoin, harmi etten ollut paikanpäällä olisi tullut äkkiä tytöille käsitystä siitä onko oikein pahoinpidellä 12 vuotiasta tai yleensäkään ketään ikään, sukupuoleen, rotuun tai mihinkään muuhun katsomatta, voi prk!!! näitä teinejä, toivottvasti saadaan kyseiset henkilöt teoistaan vastuuseen, on jo helvetin sairasta lukea tämmöistä, mitä seuraavaksi!?!? joku vastasyntynytkö pahoinpidellään, eipä olla Salossa varmaan kaukana siitäkään ettenkö sanoisi.

• tyttöä....

ovat kuulema aikaisemminkin pahoinpidelleet nuorempiaan. Nuorin on kuuleman mukaan ollut 6 vuotias.
        Kiittäköön onneaan etten itse sattunut silloin paikalle. Olisin opettanut hieman tapoja.

Ihmettelen suuresti ettei yksikään aikuinen ollut puuttunut tapahtumaan.

Mutta onneksi nyt on saatu kahden tytön nimi selville ja eiköhän se kolmaskin siitä selviä.

• ai luoja et voi inhottaa
        tyttöä.... kirjoitti:

ovat kuulema aikaisemminkin pahoinpidelleet nuorempiaan. Nuorin on kuuleman mukaan ollut 6 vuotias.
        Kiittäköön onneaan etten itse sattunut silloin paikalle. Olisin opettanut hieman tapoja.

Ihmettelen suuresti ettei yksikään aikuinen ollut puuttunut tapahtumaan.

Mutta onneksi nyt on saatu kahden tytön nimi selville ja eiköhän se kolmaskin siitä selviä.

toivottavasti nämä tytöt saataisiin vastuuseen ja seuraavan kerran kun te aikuiset ihmiset näette tällaisen tilnateen niin puuttukaa siihen.. aika vellipöksyjä ovat kyl nämä tytöt jos pienempiään pahoinpitelevät , häpekää raukat.. joskus vaan voi se isompi vastus tulla vastaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      339
      6326
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3786
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      943
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      860
    5. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    6. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    7. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      55
      787
    8. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      67
      779
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      130
      753
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      681
    Aihe