Moi! Oon ajatellu hankkia kyseisen mopon/skootterin.. en ole mikään mopo ekspertti enkä näistä merkeistä pahemmin tiedä, että millainen on tämän mopon brändi? ei vetele vertoja Piaggiolle, Peugeotille, Aprilialle? eEntä onko tämä kestävä? vai onko joku "kiinan ihme" ? Oon 14v poika ja olen kiinnostunut kovasti eli jos voisit kertoa kokemuksia ja mielipiteitä niin anna tulla. risuja ja ruusuja.. kts etukäteen
CPI GTR 50
5
1885
Vastaukset
- ESP-Kustis
CPI on iha hyvä valmistaja,ja tässä kyseisessä mallissa on yks tehokkaimmista koneista.3.3kW kuristettuna, ja oliks se 4,6kW kuristamattomana. itse ostin kyseisen motoskootterin ja olen ollut tyytyväinen, siinä on sähkö/poljinkäynnistys, ja paljon ominaisuuksia. katso mopo.fi. vetää vertoja aprilialle, ja muille...ei todellakaan ole kiina ihme
- koklgf
miten sen nyt ottaa melkein jokainen yhtiö on siirtäny tehtaansa kiinaan.mut joo ei nää huonoi ole vaikka kiinasta osat tuleeki. =D
- LAte =)
koklgf kirjoitti:
miten sen nyt ottaa melkein jokainen yhtiö on siirtäny tehtaansa kiinaan.mut joo ei nää huonoi ole vaikka kiinasta osat tuleeki. =D
se tulee itseasiassa taiwanista...
- L0Led
pystyyks tolla kyysää, oon kuullut että toi pakoputki tulee todella kuumaks ajon aikana?
- pommittaja
uusia katteita myytäv¨n¨.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924540
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2331764- 761440
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401140Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3221085Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051060- 491039
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1441001- 109988
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85954