Moi! Oon ajatellu hankkia kyseisen mopon/skootterin.. en ole mikään mopo ekspertti enkä näistä merkeistä pahemmin tiedä, että millainen on tämän mopon brändi? ei vetele vertoja Piaggiolle, Peugeotille, Aprilialle? eEntä onko tämä kestävä? vai onko joku "kiinan ihme" ? Oon 14v poika ja olen kiinnostunut kovasti eli jos voisit kertoa kokemuksia ja mielipiteitä niin anna tulla. risuja ja ruusuja.. kts etukäteen
CPI GTR 50
5
1910
Vastaukset
- ESP-Kustis
CPI on iha hyvä valmistaja,ja tässä kyseisessä mallissa on yks tehokkaimmista koneista.3.3kW kuristettuna, ja oliks se 4,6kW kuristamattomana. itse ostin kyseisen motoskootterin ja olen ollut tyytyväinen, siinä on sähkö/poljinkäynnistys, ja paljon ominaisuuksia. katso mopo.fi. vetää vertoja aprilialle, ja muille...ei todellakaan ole kiina ihme
- koklgf
miten sen nyt ottaa melkein jokainen yhtiö on siirtäny tehtaansa kiinaan.mut joo ei nää huonoi ole vaikka kiinasta osat tuleeki. =D
- LAte =)
koklgf kirjoitti:
miten sen nyt ottaa melkein jokainen yhtiö on siirtäny tehtaansa kiinaan.mut joo ei nää huonoi ole vaikka kiinasta osat tuleeki. =D
se tulee itseasiassa taiwanista...
- L0Led
pystyyks tolla kyysää, oon kuullut että toi pakoputki tulee todella kuumaks ajon aikana?
- pommittaja
uusia katteita myytäv¨n¨.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631812- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281297- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j66638