Costello soittaa parin pikkujätkän kanssa on "Pakko saada BMW". Onko Costi laittanut poikansa jo töihin? Onko kyseessä uusi Popedan kokoonpano? :-)
Video Popedan kotisivulla
10
1785
Vastaukset
- .....
johan pojat on ollu monilla popedan keikoilla vierailijoina muutamien vuosien aikana näyttämässä musikaaliset lahjakkuutensa ja aivan syötävän söpöjä ovat.
- cabsalom
Vai oikein pedari on täälläkin liikkeellä?
- kartsa1955
Näkee hyvin,että kyseessä on tietämätön ihminen,ei se,että pojat opettelee esiintymään ole sen merkki et siinä olisi uusi Popedan kokoonpano tulevaisuudessa,ei silti kyllä Pate on sanonu eräässä Popedaa koskevassa dokumentissa et jälkikasvu jatkaa sitten kun paapat lakkaa heilumasta,no saattoi olla tsoukki......
- Jepjepkartsa
Ja voitko väittää, että Costin roolin Popedassa voi joku korvata ei tosiaankaan pysty.Kyllä on saappaat niin suuret sama on Paten tilalla, mua kyllä ihmetyttää nää Kartsan kirjotukset en ole ees vaivautunu ennen kommentoimaan ku mies on niin itseään täynnä.
- setaas
- kartsa1955
setaas kirjoitti:
Koitas nyt ymmärtää mitä luet,mähän sanoin justiinsa sitä et jälkikasvu jatkaa tai on kovaa vauhtia kasvamassa,ymmärrä nyt edes lukemas,siitä pitää käsittää muutakin kun viimeiset rivit,mikä on viimeinen lause,mitä mä sanoin että Pate on sanonu,lue uudestaan...........ja ymmärrä.........lukemas....näkee et koulu on vielä kesken,ainakin se koulu missä opetetaan ymmärtämään mitä lukee.............
- kartsa1955
Jepjepkartsa kirjoitti:
Ja voitko väittää, että Costin roolin Popedassa voi joku korvata ei tosiaankaan pysty.Kyllä on saappaat niin suuret sama on Paten tilalla, mua kyllä ihmetyttää nää Kartsan kirjotukset en ole ees vaivautunu ennen kommentoimaan ku mies on niin itseään täynnä.
No noinhan mä tuossa kommentissa sanonkin,lue uusiksi,mitä sanoin et Pate on kertonu,joskus jälkikasvusta.....hei,hei.........
- Samasama
kartsa1955 kirjoitti:
Koitas nyt ymmärtää mitä luet,mähän sanoin justiinsa sitä et jälkikasvu jatkaa tai on kovaa vauhtia kasvamassa,ymmärrä nyt edes lukemas,siitä pitää käsittää muutakin kun viimeiset rivit,mikä on viimeinen lause,mitä mä sanoin että Pate on sanonu,lue uudestaan...........ja ymmärrä.........lukemas....näkee et koulu on vielä kesken,ainakin se koulu missä opetetaan ymmärtämään mitä lukee.............
Mä sain sellasen käsityksen, että "pidät tsoukkina" kyseistä Paten kommenttia.
- kartsa1955
Samasama kirjoitti:
Mä sain sellasen käsityksen, että "pidät tsoukkina" kyseistä Paten kommenttia.
No ,niin siinä käy kun ei tulkitse oikein sitä mitä sinne on kommentoitu,olen sen verran Paten kanssa jutellu et tiedän,niinkuin varmaan sinäkin et ei Patella ole sellaista jälkikasvua,joka joskus jatkais Paten hommia,Costilla on jo sitten toinen juttu,jos joku joskus jakaa niin ne on Costin pojat,ei kylläkään Popedan nimellä,mutta jollakin muulla nimellä,ehkä..................
- ...
Jotkut ei ilmeisesti ymmärrä sarkasmia vaikka olisi sata hymiötä, huumorista puhumattakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029