Costello soittaa parin pikkujätkän kanssa on "Pakko saada BMW". Onko Costi laittanut poikansa jo töihin? Onko kyseessä uusi Popedan kokoonpano? :-)
Video Popedan kotisivulla
10
1791
Vastaukset
- .....
johan pojat on ollu monilla popedan keikoilla vierailijoina muutamien vuosien aikana näyttämässä musikaaliset lahjakkuutensa ja aivan syötävän söpöjä ovat.
- cabsalom
Vai oikein pedari on täälläkin liikkeellä?
- kartsa1955
Näkee hyvin,että kyseessä on tietämätön ihminen,ei se,että pojat opettelee esiintymään ole sen merkki et siinä olisi uusi Popedan kokoonpano tulevaisuudessa,ei silti kyllä Pate on sanonu eräässä Popedaa koskevassa dokumentissa et jälkikasvu jatkaa sitten kun paapat lakkaa heilumasta,no saattoi olla tsoukki......
- Jepjepkartsa
Ja voitko väittää, että Costin roolin Popedassa voi joku korvata ei tosiaankaan pysty.Kyllä on saappaat niin suuret sama on Paten tilalla, mua kyllä ihmetyttää nää Kartsan kirjotukset en ole ees vaivautunu ennen kommentoimaan ku mies on niin itseään täynnä.
- setaas
- kartsa1955
setaas kirjoitti:
Koitas nyt ymmärtää mitä luet,mähän sanoin justiinsa sitä et jälkikasvu jatkaa tai on kovaa vauhtia kasvamassa,ymmärrä nyt edes lukemas,siitä pitää käsittää muutakin kun viimeiset rivit,mikä on viimeinen lause,mitä mä sanoin että Pate on sanonu,lue uudestaan...........ja ymmärrä.........lukemas....näkee et koulu on vielä kesken,ainakin se koulu missä opetetaan ymmärtämään mitä lukee.............
- kartsa1955
Jepjepkartsa kirjoitti:
Ja voitko väittää, että Costin roolin Popedassa voi joku korvata ei tosiaankaan pysty.Kyllä on saappaat niin suuret sama on Paten tilalla, mua kyllä ihmetyttää nää Kartsan kirjotukset en ole ees vaivautunu ennen kommentoimaan ku mies on niin itseään täynnä.
No noinhan mä tuossa kommentissa sanonkin,lue uusiksi,mitä sanoin et Pate on kertonu,joskus jälkikasvusta.....hei,hei.........
- Samasama
kartsa1955 kirjoitti:
Koitas nyt ymmärtää mitä luet,mähän sanoin justiinsa sitä et jälkikasvu jatkaa tai on kovaa vauhtia kasvamassa,ymmärrä nyt edes lukemas,siitä pitää käsittää muutakin kun viimeiset rivit,mikä on viimeinen lause,mitä mä sanoin että Pate on sanonu,lue uudestaan...........ja ymmärrä.........lukemas....näkee et koulu on vielä kesken,ainakin se koulu missä opetetaan ymmärtämään mitä lukee.............
Mä sain sellasen käsityksen, että "pidät tsoukkina" kyseistä Paten kommenttia.
- kartsa1955
Samasama kirjoitti:
Mä sain sellasen käsityksen, että "pidät tsoukkina" kyseistä Paten kommenttia.
No ,niin siinä käy kun ei tulkitse oikein sitä mitä sinne on kommentoitu,olen sen verran Paten kanssa jutellu et tiedän,niinkuin varmaan sinäkin et ei Patella ole sellaista jälkikasvua,joka joskus jatkais Paten hommia,Costilla on jo sitten toinen juttu,jos joku joskus jakaa niin ne on Costin pojat,ei kylläkään Popedan nimellä,mutta jollakin muulla nimellä,ehkä..................
- ...
Jotkut ei ilmeisesti ymmärrä sarkasmia vaikka olisi sata hymiötä, huumorista puhumattakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818