Video Popedan kotisivulla

....

Costello soittaa parin pikkujätkän kanssa on "Pakko saada BMW". Onko Costi laittanut poikansa jo töihin? Onko kyseessä uusi Popedan kokoonpano? :-)

10

1834

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

johan pojat on ollu monilla popedan keikoilla vierailijoina muutamien vuosien aikana näyttämässä musikaaliset lahjakkuutensa ja aivan syötävän söpöjä ovat.

• cabsalom

Vai oikein pedari on täälläkin liikkeellä?

• kartsa1955

Näkee hyvin,että kyseessä on tietämätön ihminen,ei se,että pojat opettelee esiintymään ole sen merkki et siinä olisi uusi Popedan kokoonpano tulevaisuudessa,ei silti kyllä Pate on sanonu eräässä Popedaa koskevassa dokumentissa et jälkikasvu jatkaa sitten kun paapat lakkaa heilumasta,no saattoi olla tsoukki......

• Jepjepkartsa

Ja voitko väittää, että Costin roolin Popedassa voi joku korvata ei tosiaankaan pysty.Kyllä on saappaat niin suuret sama on Paten tilalla, mua kyllä ihmetyttää nää Kartsan kirjotukset en ole ees vaivautunu ennen kommentoimaan ku mies on niin itseään täynnä.

• setaas

• kartsa1955
        setaas kirjoitti:

Koitas nyt ymmärtää mitä luet,mähän sanoin justiinsa sitä et jälkikasvu jatkaa tai on kovaa vauhtia kasvamassa,ymmärrä nyt edes lukemas,siitä pitää käsittää muutakin kun viimeiset rivit,mikä on viimeinen lause,mitä mä sanoin että Pate on sanonu,lue uudestaan...........ja ymmärrä.........lukemas....näkee et koulu on vielä kesken,ainakin se koulu missä opetetaan ymmärtämään mitä lukee.............

• kartsa1955
        Jepjepkartsa kirjoitti:

Ja voitko väittää, että Costin roolin Popedassa voi joku korvata ei tosiaankaan pysty.Kyllä on saappaat niin suuret sama on Paten tilalla, mua kyllä ihmetyttää nää Kartsan kirjotukset en ole ees vaivautunu ennen kommentoimaan ku mies on niin itseään täynnä.

No noinhan mä tuossa kommentissa sanonkin,lue uusiksi,mitä sanoin et Pate on kertonu,joskus jälkikasvusta.....hei,hei.........

• Samasama
        kartsa1955 kirjoitti:

Koitas nyt ymmärtää mitä luet,mähän sanoin justiinsa sitä et jälkikasvu jatkaa tai on kovaa vauhtia kasvamassa,ymmärrä nyt edes lukemas,siitä pitää käsittää muutakin kun viimeiset rivit,mikä on viimeinen lause,mitä mä sanoin että Pate on sanonu,lue uudestaan...........ja ymmärrä.........lukemas....näkee et koulu on vielä kesken,ainakin se koulu missä opetetaan ymmärtämään mitä lukee.............

Mä sain sellasen käsityksen, että "pidät tsoukkina" kyseistä Paten kommenttia.

• kartsa1955
        Samasama kirjoitti:

Mä sain sellasen käsityksen, että "pidät tsoukkina" kyseistä Paten kommenttia.

No ,niin siinä käy kun ei tulkitse oikein sitä mitä sinne on kommentoitu,olen sen verran Paten kanssa jutellu et tiedän,niinkuin varmaan sinäkin et ei Patella ole sellaista jälkikasvua,joka joskus jatkais Paten hommia,Costilla on jo sitten toinen juttu,jos joku joskus jakaa niin ne on Costin pojat,ei kylläkään Popedan nimellä,mutta jollakin muulla nimellä,ehkä..................

• ...

Jotkut ei ilmeisesti ymmärrä sarkasmia vaikka olisi sata hymiötä, huumorista puhumattakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      66
      2231
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      6
      1856
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1380
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      219
      1016
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1000
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      96
      993
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      22
      957
    8. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      80
      813
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      20
      794
    10. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      760
    Aihe