Moi! Osaako ketään kokenut metkailija kertoa, että tippuuko matkatoimistojen hinnat kun ns.koulut alkaa vai pysyykö samana? Eli muistaako ketään esim. viimevuodesta minkä hintaisia matkoja oli syyskuussa. Marmaris on ykkösvaihtoehto ja matkatoimistolla ei ole väliä. Tosin detur ois kova juttu...
Syyskuu marmaris
6
1270
Vastaukset
- hinnat
Koulujen alettua elokuussa matkoja saa tosi halvalla. Viime vuonna tapahtui ne surullisen kuuluisat pommi-iskut siellä Marmariksessa, joten matkoja syyskuullekkin peruttiin paljon. Silloin sai matkoja n. 350 euroa/kaksi viikkoa... Edellisenä vuonna syyskuulle ei juuri äkkilähtöjä löytynyt. Eli sitä ei voi koskaan tietää onko halpoja matkoja tarjolla syyskuulle vai ei... elokuun puolen välin jälkeen kun koulut on alkanu niitä varmasti on tarjolla.
- varmasti
Äkkilähdöissä hinnat putoavat varmasti, Etukäteen ei tosin voi tietää kuinka paljon on lähtijöitä ja mihin hotelliin pääsee. Jos haluaa tiettyyn hotelliin/ huoneistoon, ei välttämättä pääse. Toukokuussa olin äkkilähdöllä todella edulliseen hintaan. Koko ajan kyttäilin netistä, ja luulen että se minun paikkani oli peruutuspaikka, kun yhtäkkiä ilmaantui. Ihastuin kuitenkin kovin pääsemääni huoneistohotelliin henkilökuntaan, joten varasin hyvissäajoin syyskuulle paikan samaan hotelliin=) Voisin saada edullisemmin lähellä ajankohtaa mutta halusin olla varma että pääsen kyseiseen hotelliin uudestaan.
- Sinne taas
Näytti olevan halvimmat matkat heti elokuun alkupuolella, joten taas mennään Marmarikseen.
- Pihinistit
Sinne taas kirjoitti:
Näytti olevan halvimmat matkat heti elokuun alkupuolella, joten taas mennään Marmarikseen.
...KIITOS teille vastauksista, nyt näyttää siltä et detur on jonku puolihoidon jo laittanu toho syyskuun alkuun..eli kyl me viel venaillaan jos ne tiputtais Supertäyshoidon samanlai, kyl tää p.a elämä on syvältä, mutta näillä mennään!!!
- että nykyään
Sinne taas kirjoitti:
on kaikenlaisia sosiaalisia luottoja ja pikavippeja etc.
- narun jatkoksi
että nykyään kirjoitti:
on kaikenlaisia sosiaalisia luottoja ja pikavippeja etc.
Taidat itse olla työtön "kruunuhaan" pummi Jakomäestä. Älä vaivaudu näille palstoille, hanki elämä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",305197Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1352417- 1382092
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531935Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171780"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!571317Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1661107Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää64941Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.313879Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa170780