Moi! Osaako ketään kokenut metkailija kertoa, että tippuuko matkatoimistojen hinnat kun ns.koulut alkaa vai pysyykö samana? Eli muistaako ketään esim. viimevuodesta minkä hintaisia matkoja oli syyskuussa. Marmaris on ykkösvaihtoehto ja matkatoimistolla ei ole väliä. Tosin detur ois kova juttu...
Syyskuu marmaris
6
1273
Vastaukset
- hinnat
Koulujen alettua elokuussa matkoja saa tosi halvalla. Viime vuonna tapahtui ne surullisen kuuluisat pommi-iskut siellä Marmariksessa, joten matkoja syyskuullekkin peruttiin paljon. Silloin sai matkoja n. 350 euroa/kaksi viikkoa... Edellisenä vuonna syyskuulle ei juuri äkkilähtöjä löytynyt. Eli sitä ei voi koskaan tietää onko halpoja matkoja tarjolla syyskuulle vai ei... elokuun puolen välin jälkeen kun koulut on alkanu niitä varmasti on tarjolla.
- varmasti
Äkkilähdöissä hinnat putoavat varmasti, Etukäteen ei tosin voi tietää kuinka paljon on lähtijöitä ja mihin hotelliin pääsee. Jos haluaa tiettyyn hotelliin/ huoneistoon, ei välttämättä pääse. Toukokuussa olin äkkilähdöllä todella edulliseen hintaan. Koko ajan kyttäilin netistä, ja luulen että se minun paikkani oli peruutuspaikka, kun yhtäkkiä ilmaantui. Ihastuin kuitenkin kovin pääsemääni huoneistohotelliin henkilökuntaan, joten varasin hyvissäajoin syyskuulle paikan samaan hotelliin=) Voisin saada edullisemmin lähellä ajankohtaa mutta halusin olla varma että pääsen kyseiseen hotelliin uudestaan.
- Sinne taas
Näytti olevan halvimmat matkat heti elokuun alkupuolella, joten taas mennään Marmarikseen.
- Pihinistit
Sinne taas kirjoitti:
Näytti olevan halvimmat matkat heti elokuun alkupuolella, joten taas mennään Marmarikseen.
...KIITOS teille vastauksista, nyt näyttää siltä et detur on jonku puolihoidon jo laittanu toho syyskuun alkuun..eli kyl me viel venaillaan jos ne tiputtais Supertäyshoidon samanlai, kyl tää p.a elämä on syvältä, mutta näillä mennään!!!
- että nykyään
Sinne taas kirjoitti:
Näytti olevan halvimmat matkat heti elokuun alkupuolella, joten taas mennään Marmarikseen.
on kaikenlaisia sosiaalisia luottoja ja pikavippeja etc.
- narun jatkoksi
että nykyään kirjoitti:
on kaikenlaisia sosiaalisia luottoja ja pikavippeja etc.
Taidat itse olla työtön "kruunuhaan" pummi Jakomäestä. Älä vaivaudu näille palstoille, hanki elämä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483