Sanon nyt sinulle, että sua on ikävä. Niin tulee olemaan huomennakin ja ylihuomenna.. ja yliylihuomenna jne. Etäisyys sinuun on vaan saanut minut tajuamaan, että se mitä koin oli jotain ainutlaatuista. Oletko helpottunu vai ahdistunut, jos kerron että siinä oli jotain enemmänkin! :)
Jos olet joskus saanut minusta ristiriitaista kuvaa, kaikki on johtunut siitä että olen paennut tunteitani. En ole pystynyt avautumaan ja näyttämään sitä herkintä minua... Tämän haluan sinun tietävän.
Nyt olen taas niin turhautunut pyörimään näillä palstoilla. Se ei muuta asioita miksikään.
Hyvää yötä :)
Oli järkeä
6
1391
Vastaukset
- hymistelijä
oletkos Mr vai Miss ? :D
- siellä
hymistelet? Se toden´totta unohtui laittaa...
Miss
- - yesh -
Onnistuin itse törmäämään aikoinaan töiden merkeissä mieheen joka on käyttäytymisessään toivottaman ristiriitainen ja myös tajuttoman ärsyttävä.
Paitsi nyt kun ei juurikaan nähdä niin olen tajunnut ikävöiväni häntä, helvetti =) Taisin myös ihastua vaikka hän ei mun tyyppiä kyllä olekaan missään mielessä.
Tai niin ainakin ajattelen, en häntä sinänsä tunne enkä tiedä miten aikansa kuluttaa, töiden lisäksi siis.
Järkeä -ei. Mulla on paksu panssari ja mustaa menneisyydessä. Voin silti haaveilla ihan rauhassa että olisin merirosvokuningatar ja kaappaisin sen laivalleni enkä koskaan päästäisi pois - muuttaa?
Aiotko kertoa kohteellesi tuon?
Itse olen tänään ollut väsynyt enkä jaksa uskoa että minulle täällä kukaan kirjoittelisi, ainakaan noin kuten sinä. Vaikka pieni osa minusta aina silti toivoo että eräs nainen lopultakin tulisi luokseni ja sanoisi juuri noin.
Hyvää yötä kuitenkin minultakin, etenkin tälle ruskeasilmäiselle naiselle.
t. toinen ruskeasilmäinen - varmaan
antaa jotain lisävihjeitä jos täältä haluat jotain muuta kuin turhautumista löytää...
- haluan...
ainakin nyt vaan nukkumaan... zzzzzzzzzzz
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895645
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232654Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1161460- 1851328