Minulla on Fufi Fine Pix S 9500/ 9 megapikselin digikamera, jonka ostin 29.6.2006 Verkkokauppa.com.
Takuu on 12 kk, eli ohi on reilu kuukausi.
Nyt kamerasta meni rikki säätökiekko,
ja nyt ei saa aukon kokoa eikä salamavaloa säädettyä.
Onkohan näitä kiekkoja saatavan mistäpäin Keski-Suomessa, ja tuleeko kalliiksi korjaus.
Laittaisitteko vinkkejä ja tietoa tähän asiaani.
Säätökiekko rikki/Fufi S9500
5
981
Vastaukset 5
- Vähän
Erikoinen se pyörä ,sitä jos pyörittää "liian pitkälle" niin se jotenkin on sieltä pyöritettävä takasin
Minäkin luulin hajonneen mutt mulla oli vain tuollainen ihmeellisyys ? - Päällä.
Olevia nappeja on painettava valinnan mukaan kunsamalla pyörittää sitä rullaa
Valinta P..S..A..M
Ja samalla painaa päällä olevaa Salaman ...kameran.. tai /- nappulaa ja pyörittää rullasta - se on
rikki. Ja vastoin näitä muutamaa onnellisen tietämätöntä vakuutan sen olevan todellakin rikki fyysistä heikkouttaan ei minkään omituisten takaisin vääntelyitten puutteen vuoksi.
Heikkoa tekoa. Tämä on muualla maailmassa HYVIN tunnettu vika, josta syystä ei ole epäilystäkään.
Tuo typerä neuvo painella samaan aikaa muita nappeja oli jo kaiken huippu!- Napeilla
Valitaan mitä siellä säädetään
"Tuo typerä neuvo painella samaan aikaa muita nappeja oli jo kaiken huippu! " - jos on rikki
Napeilla kirjoitti:
Valitaan mitä siellä säädetään
"Tuo typerä neuvo painella samaan aikaa muita nappeja oli jo kaiken huippu! "TÄMÄ KYSEINEN SÄÄTÖKIEKKO!!!!!!!
Miten silloin säätelet, neropatti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133721Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois190642Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!23617Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45617Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars94583- 56570
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102510- 41509
En aio laittaa viestiä enkä soittaa sulle
Turvallisuussyistä jouduin poistamaan numerosi puhelimestani. Ihan kaikkien parhaaksi. Mutta kirjoitin sen lapulle ylös26502