mikä niissä Mattiloissa teitä kiinnostaa?luulis omassa elämässä olevan tarpeeks miettimistä.aina täältä saa vain lukea Mattiloista ja huonoa sellaista.miettikää itse miltä teistä tuntuis kun samalla tavalla kirjoitettaisiin ja jokaisella on oma elämä ja tehköön sillä mitä haluaa.
mun puolelta kaikille Mattiloille onnea elämässä!
Miksi puheenaihe aina
17
818
Vastaukset
- puheenaiheet
Ihan juuri näin ne puheenaiheet itse aloitetaan, kun ei ole vähään aikaan Mattilat esillä täällä olleet. Oliko jo liian kauan, ettei keskustelua heistä ollut. Sinulle oma elämä ja onnea tälle aloittamallesi keskustelulle, tyhjästä?
- aloittaja
oli saada vähän mietittävää kun itse ajattelen että mitä Mattilat tykkäväät kun he ovat täällä puheenaihe ja moitittavina.olis parempi kun heistä puhuttaisiin hyvää ja kannustettaisiin!
- ,,,,,,,,,
aloittaja kirjoitti:
oli saada vähän mietittävää kun itse ajattelen että mitä Mattilat tykkäväät kun he ovat täällä puheenaihe ja moitittavina.olis parempi kun heistä puhuttaisiin hyvää ja kannustettaisiin!
ei urheilussakaan huonompia kannusteta,parhaat saa kannustusta ja stipendejä jne. sinänsä väärin,niitä huonompia juuri pitäisi kannustaa.
- provohan
aloittaja kirjoitti:
oli saada vähän mietittävää kun itse ajattelen että mitä Mattilat tykkäväät kun he ovat täällä puheenaihe ja moitittavina.olis parempi kun heistä puhuttaisiin hyvää ja kannustettaisiin!
tuo aloittajan viesti on.Yrittää taas saada aikaan Mattiloiden haukkumisen,ei tässä muu ole tarkoitus.
- voi,voi
samaa mieltä kanssasi.Taitaa kirjoittajaa itseänsä kiinnostaa.
- tai...
provohan kirjoitti:
tuo aloittajan viesti on.Yrittää taas saada aikaan Mattiloiden haukkumisen,ei tässä muu ole tarkoitus.
Tai kehumisen....
- Nimetön
Mattilat näkevät itse keikoillansa ovatko suosittuja vai ei, jos paljon yleisöä niin suosittuja ovat, mutta jos vähän niin kannattais olla huolissaan.
- kannustus
on aina hyvästä ja aina yleisöä keikoilla on paljon.
- ihan rauhassa
kannustus kirjoitti:
on aina hyvästä ja aina yleisöä keikoilla on paljon.
vaikka itsesi, ei pakolla kukaan meistä ala Mattiloita kannustamaan. Mieti vähän mitä kirjoitat?
- aloittaja
ihan rauhassa kirjoitti:
vaikka itsesi, ei pakolla kukaan meistä ala Mattiloita kannustamaan. Mieti vähän mitä kirjoitat?
pitää myös itseään kannustaa mutta ajattelen vain parasta ja kyllä niitäkin löytyy jotka Mattiloista pitävät ja kannustavat heitä.itse olen Mattila tavannut ja he ovat ihan erilaisia mitä luulette.he ovat avoimia ja iloisia ja rakastavat sitä kun saavat laulaa ja tietysti rakastavat yleisöä ja kirjoitukseni tarkoitus oli vain se että täällä kirjoittajat miettivät jos heitä kohdeltaisiin samalla tavalla ja kirjoitettaisiin niin ei varmasti tuntuisi kivalta.
- ernast weisti
Olavi J Mattila oli värikäs pesoona.Osti valtion rahoilla koko suvulle Saabit! Ja valtio eli valmet maksoi.Ei kukaan puhunut mitään.Näin ennenvanhaan.
- tytöt on ihania...
no mattilan tytöt ovat ihania ja aloittaneet nuorena, eli ei ole kyse rahasta, vaan aidosta halusta laulaa suomalaiselle tanssikansalle, suoraan sydämestä...............
- täysin totta
näin asia on ja he todellakin laulavat suoraan sydämestä ja rakkaudesta.
- a mut ei m
katselin vähän taakse päin ja totesin , etteihän täällä kukaan ole edes kiinnostunut mistään "Mattilosta". eli ihmettelen suuresti mistä moinen viestin aloitus????????? luultavasti pelkkää "provoa" haukkumisille tai äiti huolestui kun tyttäreistä ei kukaan puhu enään mitään mistä vois sanoa edes et "taas ne on vaan niin kateellisia" ....
- aloittaja
oli kysyä mikä teitä Mattiloissa kiinnostaa kun ovat niin yleinen puheenaihe?vastauksina tuli kyllä kaikkea muuta eikä vastausta itse kysymykseen.
- ainoastaan
aloittaja kirjoitti:
oli kysyä mikä teitä Mattiloissa kiinnostaa kun ovat niin yleinen puheenaihe?vastauksina tuli kyllä kaikkea muuta eikä vastausta itse kysymykseen.
kehumisia? Niin varmaankin?????????
- aloittaja
ainoastaan kirjoitti:
kehumisia? Niin varmaankin?????????
kysyin vain syitä en siis kaivannut että heitä kehuttaisiin mutta en myöskään että heitä moitittaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381