Miksi puheenaihe aina

Mattilat?

mikä niissä Mattiloissa teitä kiinnostaa?luulis omassa elämässä olevan tarpeeks miettimistä.aina täältä saa vain lukea Mattiloista ja huonoa sellaista.miettikää itse miltä teistä tuntuis kun samalla tavalla kirjoitettaisiin ja jokaisella on oma elämä ja tehköön sillä mitä haluaa.
mun puolelta kaikille Mattiloille onnea elämässä!

17

813

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puheenaiheet

Ihan juuri näin ne puheenaiheet itse aloitetaan, kun ei ole vähään aikaan Mattilat esillä täällä olleet. Oliko jo liian kauan, ettei keskustelua heistä ollut. Sinulle oma elämä ja onnea tälle aloittamallesi keskustelulle, tyhjästä?

• aloittaja

oli saada vähän mietittävää kun itse ajattelen että mitä Mattilat tykkäväät kun he ovat täällä puheenaihe ja moitittavina.olis parempi kun heistä puhuttaisiin hyvää ja kannustettaisiin!

• ,,,,,,,,,
        aloittaja kirjoitti:

oli saada vähän mietittävää kun itse ajattelen että mitä Mattilat tykkäväät kun he ovat täällä puheenaihe ja moitittavina.olis parempi kun heistä puhuttaisiin hyvää ja kannustettaisiin!

ei urheilussakaan huonompia kannusteta,parhaat saa kannustusta ja stipendejä jne. sinänsä väärin,niitä huonompia juuri pitäisi kannustaa.

• provohan
        aloittaja kirjoitti:

tuo aloittajan viesti on.Yrittää taas saada aikaan Mattiloiden haukkumisen,ei tässä muu ole tarkoitus.

• voi,voi

samaa mieltä kanssasi.Taitaa kirjoittajaa itseänsä kiinnostaa.

• tai...
        provohan kirjoitti:

tuo aloittajan viesti on.Yrittää taas saada aikaan Mattiloiden haukkumisen,ei tässä muu ole tarkoitus.

Tai kehumisen....

• Nimetön

Mattilat näkevät itse keikoillansa ovatko suosittuja vai ei, jos paljon yleisöä niin suosittuja ovat, mutta jos vähän niin kannattais olla huolissaan.

• kannustus

on aina hyvästä ja aina yleisöä keikoilla on paljon.

• ihan rauhassa
        kannustus kirjoitti:

on aina hyvästä ja aina yleisöä keikoilla on paljon.

vaikka itsesi, ei pakolla kukaan meistä ala Mattiloita kannustamaan. Mieti vähän mitä kirjoitat?

• aloittaja
        ihan rauhassa kirjoitti:

vaikka itsesi, ei pakolla kukaan meistä ala Mattiloita kannustamaan. Mieti vähän mitä kirjoitat?

pitää myös itseään kannustaa mutta ajattelen vain parasta ja kyllä niitäkin löytyy jotka Mattiloista pitävät ja kannustavat heitä.itse olen Mattila tavannut ja he ovat ihan erilaisia mitä luulette.he ovat avoimia ja iloisia ja rakastavat sitä kun saavat laulaa ja tietysti rakastavat yleisöä ja kirjoitukseni tarkoitus oli vain se että täällä kirjoittajat miettivät jos heitä kohdeltaisiin samalla tavalla ja kirjoitettaisiin niin ei varmasti tuntuisi kivalta.

• ernast weisti

Olavi J Mattila oli värikäs pesoona.Osti valtion rahoilla koko suvulle Saabit! Ja valtio eli valmet maksoi.Ei kukaan puhunut mitään.Näin ennenvanhaan.

• tytöt on ihania...

no mattilan tytöt ovat ihania ja aloittaneet nuorena, eli ei ole kyse rahasta, vaan aidosta halusta laulaa suomalaiselle tanssikansalle, suoraan sydämestä...............

• täysin totta

näin asia on ja he todellakin laulavat suoraan sydämestä ja rakkaudesta.

• a mut ei m

katselin vähän taakse päin ja totesin , etteihän täällä kukaan ole edes kiinnostunut mistään "Mattilosta". eli ihmettelen suuresti mistä moinen viestin aloitus????????? luultavasti pelkkää "provoa" haukkumisille tai äiti huolestui kun tyttäreistä ei kukaan puhu enään mitään mistä vois sanoa edes et "taas ne on vaan niin kateellisia" ....

• aloittaja

oli kysyä mikä teitä Mattiloissa kiinnostaa kun ovat niin yleinen puheenaihe?vastauksina tuli kyllä kaikkea muuta eikä vastausta itse kysymykseen.

• ainoastaan
        aloittaja kirjoitti:

oli kysyä mikä teitä Mattiloissa kiinnostaa kun ovat niin yleinen puheenaihe?vastauksina tuli kyllä kaikkea muuta eikä vastausta itse kysymykseen.

kehumisia? Niin varmaankin?????????

• aloittaja
        ainoastaan kirjoitti:

kehumisia? Niin varmaankin?????????

kysyin vain syitä en siis kaivannut että heitä kehuttaisiin mutta en myöskään että heitä moitittaisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe