u2 rahastaa kuin rollarit

megamega

u2 rahastaa kuin muutkin mega bändit, kuten rollarit. levy ilmestyy 4v välein ja 3 best of kokoelmaa ja dvd julkasut entisistä video konserteista monena eri versiona ja singlejä monena eri versiona.

tekisivät jotain mielenkintosia biisejä niin vois innostua vanhoistakin hiteistä ,mutta eipä niitten oikeesta tarvii enään tehä mitään jos eivät halua ja pahalta näyttää että on laulun teko taito päässy unohtumaan ja ideat vähissä.

9

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liukhytfgyu

      Ihmiset kuitenkin itse tekee ostopäätöksensä... ei kai ne kuitenkaan pakkomyyntiä harrasta!

    • Popmart

      Joskus vuosien päästä U2:n 2000-luvun ensimmäiset kymmenen vuotta voidaan nähdä jonkinlaisena ironiana musiikkimaailman ylikaupallisuudesta. Kaksi viimeistä levyähän ovat olleet taiteellisesti täysin kelvottomia. Raivostuttavan tylsät ja imelät soundit molemmissa. Toisin kuin kalkkiintuneet musiikkitoimittajat vielä tänäkin päivänä jaksavat inttää, Pop oli bändin viimeinen hyvä levy. Itseasiassa se oli erittäin hyvä levy ja pitäisin sitä itsestäänselvänä mestariteoksena.

      Jos maailmasta löytyy miljoonia U2-faneja, jotka ovat valmiita nimittämään kahta viimeistä makeilevaa ja tunkkaista radiopoppilevyä mestariteoksiksi, koen minulla olevan paljon oikeutetumpi syy sanoa Popia mestariteokseksi. Sillä levyllä bändi teki viimeisen kerran jotain uutta ja ennenkuulumatonta.

      • pari hyvää laulua

        discoteque
        mofo
        staring at the sun
        please
        if you wear that velvet dress
        if god will send his angels
        wake up death man

        pop ista olis saanut hyvän mini levyn, kun enään ei ep itä ole.

        itselle u2 teki omaperäistä musaa war levyyn asti ja sit menetti omaperäisyytensä ja 2000-u2 on musta hohhoijaa tylsää diipadaapa sinkun b-puoli poppia.


      • RoBSm

        Eikö se ole niin, että jos aina pitää olla uutta ja ennenkuulumatonta niin sekin alkaa olemaan saman kaavan toistamista?


      • Popmart
        RoBSm kirjoitti:

        Eikö se ole niin, että jos aina pitää olla uutta ja ennenkuulumatonta niin sekin alkaa olemaan saman kaavan toistamista?

        "Eikö se ole niin, että jos aina pitää olla uutta ja ennenkuulumatonta niin sekin alkaa olemaan saman kaavan toistamista?"

        Tuo tilanne on mahdoton. Jos tekee aina jotain uutta, ei voi toistaa samaa kaavaa.

        Sinänsä 2000-luvun levyt ovat tyyliltään uutta, ettei niitä voi verrata bändin yhteenkään aikaisempaan levyyn. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että ne ovat liian tavallisia ja tylsiä. Ehkä U2:n keski-ikäiset fanit sitten pitävät enemmän tästä humppatyylistä...


      • Popmart
        RoBSm kirjoitti:

        Eikö se ole niin, että jos aina pitää olla uutta ja ennenkuulumatonta niin sekin alkaa olemaan saman kaavan toistamista?

        enää Popin kaltaista, kokonaistavaltaista mestariteosta. Minulle riittäisi, että tekisivät levyn, jolla on

        - tarpeeksi karhea ja voimakas soundi
        - rakenteeltaan erikoisia kappaleita
        - kappaleissa hyvä melodia

        Tällä hetkellä näyttää uhkaavasti siltä, että U2:sta on taiteelliselta näkökannalta katsoen tulossa eilispäivän yhtye. Kaipaan 90-lukua.


      • kukakohan pitäisi?
        Popmart kirjoitti:

        "Eikö se ole niin, että jos aina pitää olla uutta ja ennenkuulumatonta niin sekin alkaa olemaan saman kaavan toistamista?"

        Tuo tilanne on mahdoton. Jos tekee aina jotain uutta, ei voi toistaa samaa kaavaa.

        Sinänsä 2000-luvun levyt ovat tyyliltään uutta, ettei niitä voi verrata bändin yhteenkään aikaisempaan levyyn. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että ne ovat liian tavallisia ja tylsiä. Ehkä U2:n keski-ikäiset fanit sitten pitävät enemmän tästä humppatyylistä...

        keski-ikäselle u2 edustaa muistoja nuoruudesta. u2 oli 80-luvulla jotain älyttömän hienoa ja mahtavaa, vaikka ei ne osanneet soittaa erikoisen hyvin, niin nillä oli se oma juttu..new years day, i will follow, sunday bloody sunday, kaikki kelpo kappaleita.

        90 -luvun achtung baby oli mahtava, levy oli ajassaan ja u2 loi nahkansa , pois rattle and humista, mikä ol i u2 soittaa bluesia ja soulia. mutta mitenkään omaperäinen achtun baby ei ole.

        u2 suosio perustuu hyviin kappaleisiin ja niitä u2 ei ole tehnyt 10 vuoteen kuin muutaman.

        juttu on vain niin että ei ne nyt vaan osaa tehä parempaa musaa.


      • the unforgettable fire
        Popmart kirjoitti:

        enää Popin kaltaista, kokonaistavaltaista mestariteosta. Minulle riittäisi, että tekisivät levyn, jolla on

        - tarpeeksi karhea ja voimakas soundi
        - rakenteeltaan erikoisia kappaleita
        - kappaleissa hyvä melodia

        Tällä hetkellä näyttää uhkaavasti siltä, että U2:sta on taiteelliselta näkökannalta katsoen tulossa eilispäivän yhtye. Kaipaan 90-lukua.

        musta pop ei ole mikään mestari teos. se on roskaa ,mutta ihan ok roskaa. voittaa zooropan.

        war on musta mestari teos, vaikka refugee ei ole erikoinen biisi, niin levy oli ajassaan aivan parasta. kokonaisuus.


      • biisit loppuu
        RoBSm kirjoitti:

        Eikö se ole niin, että jos aina pitää olla uutta ja ennenkuulumatonta niin sekin alkaa olemaan saman kaavan toistamista?

        no kuulija itse päättää onko biisi hyvä vai ei. ihan sama onko toistoa vai ei. ramones toisti itseään koko uran ja toimi sillä tavalla. u2n viimisin pommin purkaja levy on kannelta ramonesia ,mutta ei sillä ole mitään tekemistä u2 parhaiden levyjen kanssa. hdab on vaan niin tylsä että ei sitä voi kuunnella.

        uunos dos tres.....4


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe