olen kiinnittänyt huomiota pehtoorinkadulla tälläiseen,lapsen äitiin joka ei taida aina olla ihan parhaassa kondiksessa hoitamaan lastaan.silmät seisoo ja on usein nauttinut vahvempaakin.ihmittelen neuvvolan työntekijöitä eikö puututa vai osaako näytellä hyvin.sääliksi käy lasta.vai olenko ainut ketä tämä on huomannut vai tulkitsenko väärin.
pehtoorinkadulla blondi äiti
11
3365
Vastaukset
- ihmeessä
jos hiukankin epäilet sosiaaliviranomaisille lapsen edun takia!!
älä käännä selkääsi lapsen hädälle, vaan auta lasta!! nimesi ei tule julki. tuollainen äiti ei ole äiti eikä mikään.- pitää heti
tehdä ilmoitus jos epäilee että lasta laiminlyödään vanhempien taholta. Nykyisin kun on kaikenlaista ainetta käytössä erilaisilla ihmisillä niin ne lapset on parempi huostassa tai toisessa kodissa josta niistä ihan oikeasti välitetään ja annetaan niille aikaa ja rakkautta. Vaikka kuinka olisi äiti ja rakastaisi lapsiaan jos ei jaksa sitä selvinpäin tehdä niin parempi että lapset hoitaa silloin joku muu joka ei ota.
- käydään
kerran vuodessa 1v jälkeen joten ei ne mitään näe...
- muahahah...
Ei kai sentään :D
- sääliksi käy lasta
kyllä olen itsekin huomannut voisiko olla sama äiti ja lapsi kyseessä...eipä missään puututa asiaan.....
- ja siro
sääliksi käy lasta kirjoitti:
kyllä olen itsekin huomannut voisiko olla sama äiti ja lapsi kyseessä...eipä missään puututa asiaan.....
Voisihan sitä ilmoituksen tehdälastensuojeluun mutta kuinka se on vaan niin vaikeaa(tarkoitan nyt itseäni)vaikka ilmeisesti nimettömänä sen voi tehdä.sitten ajattelen myös että jos olen tosiaan väärässä vaikka olet huomannut saman mutta ollaanko sitten samassa henkilössä??!!
- koivu
ja siro kirjoitti:
Voisihan sitä ilmoituksen tehdälastensuojeluun mutta kuinka se on vaan niin vaikeaa(tarkoitan nyt itseäni)vaikka ilmeisesti nimettömänä sen voi tehdä.sitten ajattelen myös että jos olen tosiaan väärässä vaikka olet huomannut saman mutta ollaanko sitten samassa henkilössä??!!
se on vaan niin nykypäivinä, ettei kukaan halua välittää :( tai ei jaksa...ei, ei, mä en missään nimessä halua haukkua ketään, mut se vaan on näin, ihmiset eivät vaan jaksa puuttuua, vaikka pitäisi!!! OK, sä voit olla väärässäkin, äitikin on ihan OK, ei mittään probleema, MUTTA, mitä jos oletkin oikeessa?? mitä jos tä laps parkaa on oikeesti laiminlyöty?
mielestäni sä voit nimettömänä ilmoittaa jollekin viranomaiselle. He saavat tulla kotiin tarkistamaan, mikäs siinä... jos kaikki on OK, ne lähtee, that's it! - tässäkin
koivu kirjoitti:
se on vaan niin nykypäivinä, ettei kukaan halua välittää :( tai ei jaksa...ei, ei, mä en missään nimessä halua haukkua ketään, mut se vaan on näin, ihmiset eivät vaan jaksa puuttuua, vaikka pitäisi!!! OK, sä voit olla väärässäkin, äitikin on ihan OK, ei mittään probleema, MUTTA, mitä jos oletkin oikeessa?? mitä jos tä laps parkaa on oikeesti laiminlyöty?
mielestäni sä voit nimettömänä ilmoittaa jollekin viranomaiselle. He saavat tulla kotiin tarkistamaan, mikäs siinä... jos kaikki on OK, ne lähtee, that's it!tässäkin on sellanen juttu mitä en tosiaankaan ymmärrä.esim jos nyt ilmottaisi lastensuojeluun jostain lapsen laiminlyönnistä niin he sieltä ottavat vanhempiin yhteyttä että tullaan tässä se ja se päivä kello sitä ja tätä sielä käymään ja vähän juttelemassa.Tottakai siellä sitten pistetään paikat tiptop ja safkaa kaappiin ja pullot ja tölkit pois sieltä ja sitten näytetään niin parhaimpaa että....Ja todetaan että sielä on kaikki kunnossa,huolehtivat vanhemmat.
- koivu
tässäkin kirjoitti:
tässäkin on sellanen juttu mitä en tosiaankaan ymmärrä.esim jos nyt ilmottaisi lastensuojeluun jostain lapsen laiminlyönnistä niin he sieltä ottavat vanhempiin yhteyttä että tullaan tässä se ja se päivä kello sitä ja tätä sielä käymään ja vähän juttelemassa.Tottakai siellä sitten pistetään paikat tiptop ja safkaa kaappiin ja pullot ja tölkit pois sieltä ja sitten näytetään niin parhaimpaa että....Ja todetaan että sielä on kaikki kunnossa,huolehtivat vanhemmat.
Totta sekin, mutta luulisi, että, ammattilainen näkee asiat, näkee huumeiden käyttäjän. Ja vaikka tölkit ja muut p...kat pistettäis pois, nii kuiteski ne viroitusoireet näkee. Narkkari ei pysty olla koko päivän ilman.
- HYVÄ VAI PAHA ?
Neuvola varmaan tietää totuuden. Äiti voi olla korvaushoidossa. Äiti voi olla sairas. Lapsella voi olla nukkumisongelmia, äiti väsynyt.
Ilmoittaja saadaan aina selville, väärästä ilmiannosta ilmoittaja omalla naamalla joutuu oikeuteen, lisäksi joutuu moneksi vuodeksi vankilaan. Mahdollisuus tulla pahoinpidellyksi. Ilmoittajalla oltava varma tieto, ei mikään juoru- kuulopuhe- luulo!!! - Isomunainen mies
blondi äiti. Olen kiinnittänyt huomiota pehtoorinkadulla tälläiseen lapsen äitiin, joka ei taida aina olla ihan parhaassa kondiksessa hoitamaan lastaan. Silmät seisoo ja on usein nauttinut vahvempaakin. Ihmittelen neuvolan työntekijöitä, eikö puututa vai osaako näytellä hyvin. Sääliksi käy lasta, vai olenko ainut, ketä tämä on huomannut, vai tulkitsenko väärin.
12 virhettä näin lyhyeeseen viestiin. Vittu, et sylettää!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805