Joo elikkäs puol vuotta tossa hommassa meni, mikä ois saattanu asiansa todellakin osaavalta mennä kuukaudessa, mutta tää olikin mun eka auto jota oon rakennellu... Ja yllätyin kyllä itekki vähän että miten osasin noinkin hienon auton rakentaa...
Ensin värjäsin koko paskan mustaks ja sitten maalailin liekin kuvia kylkiin, sen jälkeen ostin autostereon, subbarit, vahvistimet ja muut, purin kojelaudan ja tökkäsin ne musa hommat toimimaan. Sitte meni mittarit uusiks ja niistäkin tuli sairaan hienot ku piirtelin sinnekkin vähän liekin kuvia ja tollasta. Sen jälkeen lähti se ohjaamon ja tavaratilan välinen seinä ja sitten ostin kolme punamustaa kuppipenkkiä ja ne löysi hyvin paikkansa (2 edestä ja 1 takana keskellä)... Verhoilukin purettiin ja tilalle tuli yllätys yllätys punamustaa kangasta. Taakse takapenkkiläiselle tein puusta sellasen kotelon missä on 17 tuuman LCD näyttö ja siinä voi pelata xbox:sia. Aivan taakse ns. tavaratilaan laitoin vielä sellaset punaset patjat jotka voi nostaa pystyyn, siellä voi vaikka nukkua... Sitten lopuksi vaihdettiin siihen uudet vanteet ja iskarit.
Auton moottoria en itse osaa vielä tässä vaiheessa viritellä mutta tarkotus olis saada toho hiaceen muutakin kivaa kuin silmänruokaa...
Kuvia laitan tästä jahka saan paskaksi menneen kameran kuntoon.
Hiacen Tuunaus
Onnistui hyvin
2
541
Vastaukset
- Hiacen Tuunaus Operaatio
Kyllä on pakko myöntää että siinä vaiheessa oli mulla aika vaikeeta kun toi kojelauta oli revitty kokonaan pois tai kun ne uudet verhoilut piti saada paikoilleen...
Nyt tää pitäs saada vaan rekisteriin.. Että pääsis naisia hurmaamaan... - koppanen Hiaces
on,eli vuosimalli vois kiinnostaa kans.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760