Hankalaa varmaan lopettaa tissuttelu. Niin,en ite ota,mutta aattelin vaan kun on noita otsikoita katsonut,mitä kaikkea kamaluuksia kesäkänniin kätkeytyy!
Vastaukset 12
- koska en juo
on turhan monta esimerkkiä lähipiirissä, miten käy, kun ei osaa lopettaa ajoissa. Ihmissuhteet hajalla, raha-asiat hunningolla jne.
- mikhaildenisov
vähenee ku veroaki nostavat!
- Kutv M
Kesäkänni ei iskenyt tänäkään vuonna kun ei muulloinkaan.
Toiset ne lihoo kesällä juomisista ja grilli herkuista, minä se vaan laihdun. Nuorempana kyllä maistui olut ja viinakin mutta enää ei maistu. Turvottaakin jos ottaa olutta ja mielestäni kaamein näky on keski-ikäinen kännissä estottomasti hilluva naisihminen. Miehetkään ei oo mikään mieltäylentävä näky siinä kunnossa mutta NAINEN.
- namisuku
puuttuis, että kesäkänniputki ikäänkuin (liukuisi puolivahingossa) syssyn puolelle, hissukseen matelisi Joulukuun. Herätäkseen pikkuhiljaa kevääseen. odotellen (lupa juoda ja mokata kunnolla) kesälomaa. Siinä se vuosi vierähti, menipäs vauhdilla:/ Boolia vain Halloweenina=D
- EetuVeli
Tuskin muistankaan koska olisin ollut kunnolla
kännissä. - Jenna-56
Olen juonut viimeksi itseni känniin noin parikymmentä vuotta sitten.
En ikinä enää halua kokea sitä seuraavan aamun kohmeloista oloa:D - syyskänni
Kun viimeeksi oli työnhakijana Espanjassa tuli reisusta 3kk:n tissutteluputki.
Nyt 31.08. on lähtö ja sama uhka edessä.
Saa nähdä hirttääkö kiinni? - Baile_Atha_Cliath
Rock'n rollia tullut kunnon annos ja siitä kyllä jää
pitkäksi aikaa "känni"- päälle... luulen, että riittää vähän talveksikin:))) - Sinimarjanen
Ei kuulu "harrastuksiin".
- Urvelo?
... vielä alkanukkaan.
- Krapulaa koko elämä
Kunhan lesoilet...
Ei tänne selvinpäin kukaan kirjoita..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta652921- 951176
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil3141130Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3501081Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O621011Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77883- 74811
- 90745
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty63738- 33673