Nyt kun toi syksy lähenee ja tartee pian lämmitystä autoon nii mikä olis paras lämmityssysteemi dieseliin? mulla on c270cdi vuosimallia 2002.
mikä on paras lämmityssysteemi dieseliin
5
562
Vastaukset
- Harkitsen
Otsikon mukainen lienee paras ratkaisu.Silloin et ole riippuvainen sähköpaikasta.
Sain juuri tarjouksen n. 5kw lämmittimestä,joka olisi asennettuna kellokäyttöisenä 2000€.
Laitteen hinta on alle tonnin,joten kummaksuttaa toi korkea asennuksen osuus.
Saatu hinta on pk-seutu.- Mesestäjä
Tommosen 5Kw:n Webaston ja valtuutettu Webasto asennusliike asensi sen 300€:lla. Kaukosäädin tosin multa vielä puuttuu. Hintaa kertyi yhteensä tuhat egeä.
- muillekin
Mesestäjä kirjoitti:
Tommosen 5Kw:n Webaston ja valtuutettu Webasto asennusliike asensi sen 300€:lla. Kaukosäädin tosin multa vielä puuttuu. Hintaa kertyi yhteensä tuhat egeä.
Mistä sen saa tuohon hintaan.
- JuK
2000€ on törkeä ylihinta. Itse sain 5kw:n Eberin asennettuna 220d:hen 1600 eurolla Hämeenlinnasta
- Myös c270 cdi 2002
Minä ratkaisin asian seuraavalla tavalla, koska minulla ajomatkat ovat luokkaa
10 km. Weberi olisi ajatuksena kiva juttu, mutta se syö kovasti virtaa ja kuluttaa
akkua. Minä en ehkä aja niin pitkään, että saisin ladatuksi sen mitä Weberi
kuluttaa virtaa (nippa nappa).
Toinen pointti minulla oli se että kabiinin lämmitys on järjestetty ymmärtääkseni niin, että
kylmiltään mukaan hyppää pietsosähköinen lämmitin, joka kytkeytynee pois päältä kunhan
moottorin lämmöt ovat riittävät. Eli tämäkin kuluttaa virtaa, jos ajaa vain lyhyitä matkoja.
Työpaikallani on vapaasti käytettävissä sähkötolppia, joten asennutin lohkolämppärin
haaroituksen 10 A:n laturin. Tämä kustansi hieman yli 600 euroa osineen ja töineen.
Nyt on kiva tunne, kun tietää että akku on aina täynnä. Ainakin viime talvi täällä pk-seudulla oli ok.
En kiistä, etteikö Webasto antaisi lisäarvoa ja käyttömukavuutta hurjasti, mutta tarpeet ja
reunaehdot vaikuttavat lopulliseen päätökseen.
Jos sinunkin auto on Saksan 'tuliainen' niin, harkitsisin termostaatin vaihtamista seuraavan
huollon yhteydessä. Saksassa tiettävästi on käytössä 76 asteiset termarit ja täällä
meillä 87/92 (?) asteiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079