Hei HALOOO

Kaksosmiehet ...

Kertokaa mulle miten te käyttäydytte kun alatte olee kiinostunut jostain naisesta.
Mulla on jaloissa pyörinyt jonkin aikaa kaksosmies, ja eilen se teki sellaista mitä en osannut odottaa ja nyt ihmetyttää että olisko se kiinnostunut.
Aina kun se on mun lähellä ja puhumme menee se niinkuin hermostuneeksi ja taitaa se vähän punastellakin :)

4

1492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi kokemus

Ihan kuulostaa minusta kiinostuneelta kaksosmieheltä :)) Juuri tuollainen hän on.

• pyöri jaloissa

Kaksonen ei pyöri koskaan jaloissa,
      vaan hän on aina tilanteen kunkku.
      Leikkisä on koko elämänsä.

• Jösä

Kuulostaa tutulta. Itseni kohdalla taitaa olla, että en ole koskaan ottanut selvää itsestäni, joten paha se on sitten toisistakaan sanoa...

Se uros on sun kanssa kahden vaiheilla, kun sua katselee ikäänkuin kaksi ihmistä. Se haluaa tietää susta ihan kaiken, tai ainakin ottaa paljon asioita huomioon, avautumatta liikaa itse.

Jos sä olet siitä kiinnostunut, tee tuttavuutta, mutta hissun kissun. Muista antaa tilaa, äläkä tivaa tai painosta mitään, se ottaa koteloon. Itse ainakin arvostaisin sitä, että saan olla toisen lähellä oma itseni, hiljaa pitkiä toveja. Siis välillä omissa maailmoissani vaikka olenkin toisen seurassa.

Ne ajatukset saattaa vaeltaa jossain ihan muualla, vaikka oletkin läsnä, mutta se on ok, se vaan kuuluu kuvioon. Jos olet hänelle jossain vaiheessa tärkeä, läsnäolosi merkitsee paljon ilman mitään kummempaa ohjelmaa.

Oma käytökseni, noin kun esimerkkinä... saatan katsella monta vuotta, epäluuloinen kun olen. Jos ei kiinnosta, se on yleensä saman tien selvä itselleni. Aina olen yleensä kahden vaiheilla, satavarma en koskaan. Olen kohtelias kaikille naisille (luulen), ei ole sopivaa olla kohtelias vain niille joista on kiinnostunut. Kynnys tehdä aloite on pilvissä, täytyy tietää toisesta todella paljon... No, mikäs se on tässä sinkkuna elellessä, ja raidoistaan ei seepra pääse :)

On se joo kiinnostunut. Mitäs jos vaikka käytte jätskillä? Ja tosiaan, älä sitten moiti siitä hiljaisuudesta... eduksi siis on jos olet pohjalainen.

• ap..

kiitti tosi paljon tiedosta, noooo nyt on asian laita niin että tänään menemme ulos :)mutta silleen hissunkissun, yritän muistaa vinkkis ja joo katsotaan miten eukon käy :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      21
      3650
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      30
      3413
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      51
      3383
    4. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      52
      3066
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      122
      2859
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      21
      2608
    7. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      114
      2332
    8. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2145
    9. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1737
    10. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      135
      1379
    Aihe