Rapumiehet

Totuus näistäkin kolleista

on pettureita, pelimiehiä,tunteettomia,itserakkaita,
hyväksikäyttäjiä!!!

8

3275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rapumiehen kanssa seurustel...

Väärin: Rapumies ei ole petturi eikä pelimies. Tykkää kuitenkin ihan älyttömästi naisten huomiosta ja tykkää olla keskipisteenä. Viihtyy paremmin naisten kanssa kuin miesten, sillä miesten seurassa tuntee itseensä tyhmemmäksi tai jotain. Välillä hän saattaa flirtata toisten kanssa, mutta siihen se jääkin. Rapumiehet ovat uskollisia kumppaneilleen.
      Välillä voi luulla, että rapumies on tunteeton, mutta sekin on väärin. Ei se vaan halua näyttää tunteensa. Rapumiehen mielestä tunteita ei saa paljastaa, sillä hän ei halua tulla torjutuksi.
      Itserakkaita ovat kyllä ja hyväksikäyttäjiä. Saavat sen, minkä tahtovat antamatta toiselle yhtään mitään, eivätkä koskaan välitä toisten mielipiteistä...
      Eikä mikään auta, yrittäisit parantaa häntä millä keinonsa tahansa.

• mikä paska

ja lakkaa lässyttämästä!!!!!!!!!

• JAKSAKO!

jotenkin tuntuu että samat katkeroitunet naiset viikosta toisen parjaavat rapumiehiä.kyllä se on tullut selväksi.yrittäkää päästä eteen päin elämässä.onnea teille!

• Ei katkeroitunut vaan silmä...

Kolahti kui mikäkin mutta hei totuus sattuu aina alussa mutta kannattaa ottaa siitä oppia ei se sillä lähde että aina vaihtaa uuteen kohteeseen ja syöttää samaa paskaa uudestaan:/ joskus tulee seinä vastaan!

• Rapulamies

Kannattaisi myös katsoa naisen peiliin, pitkään ja tarkasti koska niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

• Noususkorppari:)

Katsottu on. En ole petturinainen, en hyväksikäyttäjä, vaan liiankin kiltti ja toiset huomioonottava.
        Ja silti rapumies kohtelee kuin halvinta paskakasaa. On muuten itsekin myöntänyt olevansa kusipää. Rankkaa on että hän on kusipää kaikinpuolin tavalliselle, hyvälle leidille, joka ansaitsisi parempaa. "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan", tämä ei ole pitänyt paikkaansa minun ja Rapumiehen kohdalla.

• Huijattu

Olen tänä kesänä joutunut rapuherran pelinappulaksi. Todella pelinappulaksi rahan kanssa. En olisi ikinä lähtenyt mukaan, jos olisin vähänkin etukäteen osannut aavistaa miehen petollisuuden!

• mieltä

olen minä, että nyt taitaa olla katkeroitunut ja huono kokemus kyseistä merkkiä kohtaan. Ei se kyllä merkistä ole kiinni, mutta kun nyt aiheeksi tuli niin on kyllä itselläkkin vähän huonoja kokemuksia =( Kolme rapu merkkistä miestä olen tavannut. Samanlaisuuksia löytyi.. Mukavia ihmisiä, mutta salamyhkäisiä. Totuuden peittelemistä ym. Hyvin tuli juttuun, mutta joku mätti todella pahasti.. Ihastuin näihin kaikkiin todella, mutta se ei vain ottanut sujuakseen. Hassua vaikka olen Skorpioni..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      79
      4468
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3105
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      3091
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      400
      2179
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      219
      1296
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1203
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1064
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      63
      1056
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe