Rapumiehet

Totuus näistäkin kolleista

on pettureita, pelimiehiä,tunteettomia,itserakkaita,
hyväksikäyttäjiä!!!

8

3367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rapumiehen kanssa seurustel...

Väärin: Rapumies ei ole petturi eikä pelimies. Tykkää kuitenkin ihan älyttömästi naisten huomiosta ja tykkää olla keskipisteenä. Viihtyy paremmin naisten kanssa kuin miesten, sillä miesten seurassa tuntee itseensä tyhmemmäksi tai jotain. Välillä hän saattaa flirtata toisten kanssa, mutta siihen se jääkin. Rapumiehet ovat uskollisia kumppaneilleen.
      Välillä voi luulla, että rapumies on tunteeton, mutta sekin on väärin. Ei se vaan halua näyttää tunteensa. Rapumiehen mielestä tunteita ei saa paljastaa, sillä hän ei halua tulla torjutuksi.
      Itserakkaita ovat kyllä ja hyväksikäyttäjiä. Saavat sen, minkä tahtovat antamatta toiselle yhtään mitään, eivätkä koskaan välitä toisten mielipiteistä...
      Eikä mikään auta, yrittäisit parantaa häntä millä keinonsa tahansa.

• mikä paska

ja lakkaa lässyttämästä!!!!!!!!!

• JAKSAKO!

jotenkin tuntuu että samat katkeroitunet naiset viikosta toisen parjaavat rapumiehiä.kyllä se on tullut selväksi.yrittäkää päästä eteen päin elämässä.onnea teille!

• Ei katkeroitunut vaan silmä...

Kolahti kui mikäkin mutta hei totuus sattuu aina alussa mutta kannattaa ottaa siitä oppia ei se sillä lähde että aina vaihtaa uuteen kohteeseen ja syöttää samaa paskaa uudestaan:/ joskus tulee seinä vastaan!

• Rapulamies

Kannattaisi myös katsoa naisen peiliin, pitkään ja tarkasti koska niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

• Noususkorppari:)

Katsottu on. En ole petturinainen, en hyväksikäyttäjä, vaan liiankin kiltti ja toiset huomioonottava.
        Ja silti rapumies kohtelee kuin halvinta paskakasaa. On muuten itsekin myöntänyt olevansa kusipää. Rankkaa on että hän on kusipää kaikinpuolin tavalliselle, hyvälle leidille, joka ansaitsisi parempaa. "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan", tämä ei ole pitänyt paikkaansa minun ja Rapumiehen kohdalla.

• Huijattu

Olen tänä kesänä joutunut rapuherran pelinappulaksi. Todella pelinappulaksi rahan kanssa. En olisi ikinä lähtenyt mukaan, jos olisin vähänkin etukäteen osannut aavistaa miehen petollisuuden!

• mieltä

olen minä, että nyt taitaa olla katkeroitunut ja huono kokemus kyseistä merkkiä kohtaan. Ei se kyllä merkistä ole kiinni, mutta kun nyt aiheeksi tuli niin on kyllä itselläkkin vähän huonoja kokemuksia =( Kolme rapu merkkistä miestä olen tavannut. Samanlaisuuksia löytyi.. Mukavia ihmisiä, mutta salamyhkäisiä. Totuuden peittelemistä ym. Hyvin tuli juttuun, mutta joku mätti todella pahasti.. Ihastuin näihin kaikkiin todella, mutta se ei vain ottanut sujuakseen. Hassua vaikka olen Skorpioni..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      15
      1979
    2. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1615
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1567
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      224
      1066
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      871
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      826
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      807
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      44
      781
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      9
      780
    Aihe