Rapumiehet

Totuus näistäkin kolleista

on pettureita, pelimiehiä,tunteettomia,itserakkaita,
hyväksikäyttäjiä!!!

8

3264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rapumiehen kanssa seurustel...

      Väärin: Rapumies ei ole petturi eikä pelimies. Tykkää kuitenkin ihan älyttömästi naisten huomiosta ja tykkää olla keskipisteenä. Viihtyy paremmin naisten kanssa kuin miesten, sillä miesten seurassa tuntee itseensä tyhmemmäksi tai jotain. Välillä hän saattaa flirtata toisten kanssa, mutta siihen se jääkin. Rapumiehet ovat uskollisia kumppaneilleen.
      Välillä voi luulla, että rapumies on tunteeton, mutta sekin on väärin. Ei se vaan halua näyttää tunteensa. Rapumiehen mielestä tunteita ei saa paljastaa, sillä hän ei halua tulla torjutuksi.
      Itserakkaita ovat kyllä ja hyväksikäyttäjiä. Saavat sen, minkä tahtovat antamatta toiselle yhtään mitään, eivätkä koskaan välitä toisten mielipiteistä...
      Eikä mikään auta, yrittäisit parantaa häntä millä keinonsa tahansa.

      • mikä paska

        ja lakkaa lässyttämästä!!!!!!!!!


    • JAKSAKO!

      jotenkin tuntuu että samat katkeroitunet naiset viikosta toisen parjaavat rapumiehiä.kyllä se on tullut selväksi.yrittäkää päästä eteen päin elämässä.onnea teille!

      • Ei katkeroitunut vaan silmä...

        Kolahti kui mikäkin mutta hei totuus sattuu aina alussa mutta kannattaa ottaa siitä oppia ei se sillä lähde että aina vaihtaa uuteen kohteeseen ja syöttää samaa paskaa uudestaan:/ joskus tulee seinä vastaan!


    • Rapulamies

      Kannattaisi myös katsoa naisen peiliin, pitkään ja tarkasti koska niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

      • Noususkorppari:)

        Katsottu on. En ole petturinainen, en hyväksikäyttäjä, vaan liiankin kiltti ja toiset huomioonottava.
        Ja silti rapumies kohtelee kuin halvinta paskakasaa. On muuten itsekin myöntänyt olevansa kusipää. Rankkaa on että hän on kusipää kaikinpuolin tavalliselle, hyvälle leidille, joka ansaitsisi parempaa. "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan", tämä ei ole pitänyt paikkaansa minun ja Rapumiehen kohdalla.


    • Huijattu

      Olen tänä kesänä joutunut rapuherran pelinappulaksi. Todella pelinappulaksi rahan kanssa. En olisi ikinä lähtenyt mukaan, jos olisin vähänkin etukäteen osannut aavistaa miehen petollisuuden!

    • mieltä

      olen minä, että nyt taitaa olla katkeroitunut ja huono kokemus kyseistä merkkiä kohtaan. Ei se kyllä merkistä ole kiinni, mutta kun nyt aiheeksi tuli niin on kyllä itselläkkin vähän huonoja kokemuksia =( Kolme rapu merkkistä miestä olen tavannut. Samanlaisuuksia löytyi.. Mukavia ihmisiä, mutta salamyhkäisiä. Totuuden peittelemistä ym. Hyvin tuli juttuun, mutta joku mätti todella pahasti.. Ihastuin näihin kaikkiin todella, mutta se ei vain ottanut sujuakseen. Hassua vaikka olen Skorpioni..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe