Hei kaikki!
Olen monille teille aina joskus vastaillutkin ja seuraillut aika aktiivisesti palstaa jonkin aikaa. Sairastuin itse v. 2004 Pahanlaatuiseen munasarjasyöpää kävin läpi 36 kertaa sytostaattia ja kaikki mahdollisen liittyen terveyteen ja ihmissuhteisiin. Selvisin hyvien ystävien ja kollegojen avulla, jotka työskentelevät kanssani sosiaali- ja terveysalalla. Minulla on viimeinen kontrolli syöpään liittyen ensi tammikuussa.
Olen tutkinut omaa sairastumistana ja tehnyt siitä jopa (terapeuttisen sellaisen itselleni) kehittämistehtävän erääseen psykiatriaan liittyvään koulutukseen.
Mutta silmäni on avannu kirja: Syöpäsairaus ja elämän todellisuus, Juhani Rekola, Therapeia-säätiö, 2002 ISBN 951-97393-7-8.
Suosittelen lukemaan jos vähänkin kestää akateemista tekstiä, koska sieltä välistä nousee sellaisia pieniä tosiasioita syövän syntymekanismeista ja siitä voi ymmärtää omaa taudinkuvaansa.
Voimia kaikille omissa taisteluissanne!
Tietoa Syövästä
Piatu74
1
298
Vastaukset
- Alvina
Kiitos sinulle vinkistä!
Sinulla on varmaankin ollut vähän erilaista sairastaa, kun olet terveysalalla. Ehkä sairaalakaan ei ole niin kammottava paikka sinulle, kun se on tällaiselle konttorirotalle.
Kaikkea hyvää elämääsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862