Elikkäs mulla on bemarin -92 mittaristo rikki. Ainut mikä toimii on trippimittari (ajettuja kilometrejä näkyy mutta ei pidä paikkaansa ja bensamittari näyttää välillä täyttä vaikka ei tod sitä ole) muut mittarit eivät värähdäkkään. Onko jollain kokemusta missä voisi vika olla (itse en kyllä osaa korjata) ja paljonko korjauttaminen noin maksaisi..?
Mittaristo rikki bmw --> korjaus?
5
1701
Vastaukset
- kohta entinen bemaristi
vinkkinä voin sanoa että älä vie Laakkoselle...osaavat laskuttaa kyllä ihan helvetisti pienistäkin asioista...joku normaali "ei-merkkikorjaamo" voinee hoitaa homman edukkaasti...
aion itse aloittaa näkyvän laakkosen vastaisen kampanjan johon rekrytoin lähipiiristäni muutaman kymmentä ihmistä...aion tehdä faktojen kautta ihmisille selväksi sen mitä Laakkonen huolloista laskuttaa.!! - mies..
etkä osaa käyttää mittaristoa!
- Nata
No kiitos, tämä kommenttihan auttoi paljon.
- osa
mittariston vioista johtuu huonosta maadoituksesta.Laita kunnollinen maajohto kiinni jonkun ruuvin alle ja voi olla että sillä korjaantuu.
- Nimetön
Siirrypä BTCF:n palstalle. Siellä sinulla on hyvä mahdollisuus saada kuvat ohjeet tai sitten korjaajakin pienellä vaivan palkalla.
Yleensä vika on joko rikkoutuneet kondensaattorit jotka ovat rikkoneet muutakin tai yksinkertaisesti huono kosketus johdotuksissa mittariston takana. (Ainakin E36/E34)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2511014- 428317
- 1275280
- 1433656
- 693578
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353534- 333167
- 552529
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352031- 281786