vl onkin suoritus uskonto.
Täällä olen löytänyt monta hyvää kirjoitusta ja moneen kysymykseen olen saanut vastauksen jota kotona ei ole kukaan kertonut. Kiitän teitä ystävät.
Nyt selkis
6
426
Vastaukset
- ansaittava!
SRK ei armoaan ilmaiseksi kenellekään anna. Kun elät tiukkojen elämäntapanormien mukaan ja syntilistaa kunnioitat enemmän kuin Jumalan sanaa, niin saat SRK:n ansaitsemattoman armon.
- ämmä
niin , että kun ihminen armosta saa kaikki syntinsä anteeksi , se aiheuttaa sen , että haluaa elää tietyllä tavalla, ettei pahoittaisi Jumalansa mieltä.Raamatussa sanotaan myös armon saaneelle, että Älä silleen enää syntiä tee. Eli tietoisesti kartetaan synnin paikkoja.Syntiin joutumatonta ei ole olemassakaan.
- vaikkapa
ämmä kirjoitti:
niin , että kun ihminen armosta saa kaikki syntinsä anteeksi , se aiheuttaa sen , että haluaa elää tietyllä tavalla, ettei pahoittaisi Jumalansa mieltä.Raamatussa sanotaan myös armon saaneelle, että Älä silleen enää syntiä tee. Eli tietoisesti kartetaan synnin paikkoja.Syntiin joutumatonta ei ole olemassakaan.
luterilaisen kirkon vanhusten kerho tai partio.
- tarkoitat
sillä suoritususkonnolla?
Mielestäni lestadiolaiset harhailevat eksyksissä, sillä heille ei tunnu olevan tuttu Jumalan Sana ja tahto.
Varmasti tätä ei pitäisi näin yleistää, mutta milloin tahansa olen täällä vieraillut, olen nähnyt täällä katkeruudenhengen. Toisinaan sitä tuottaa vanhat hoitokokousasiat ja toisinaan toisten ns. uskovaisten kovuus.
Miten he eivät näe, että heidän ei tarvitse katsoa toisten tekoihin, eivätkä he missään tapauksessa saa mennä katkeruuteen. Heidänhän tulisi katsoa henkilökohtaisesti ja aivan itse Jeesukseen, eikä jäädä joukon mukana pohtimaan ja tekemään milloin mitäkin Jumalan Sanan vastaista.
Lukevatko lestadiolaiset Raamattua, sillä sieltä tulee opastava ja puhdistava Sana ihmiseen.- kielletty!
Ei saa ominpäiten lukea. Tarvitaan virallinen tulkki mukaan, jos raamattua mennään lukemaan. Tulkki sitten kertoo, miten päin pitää asiat ymmärtää... Tätä olen aina ihmetellyt. Ihan eri tavalla Jumala asian meinas.
- katkeruutta,
kun veeälliä muistuttaa heidän entisistä ja nykyisistä synneistään. Vaikkapa hoitokokouksista, joita yhä järjestetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076842
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915105Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113349Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333232Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska282391Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191746Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961391Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391332Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311246- 481014