Minulla on kannettava Acer Aspire jossa Vista käyttöjärjestelmä ja Norton Internet Security 2007 virussuoja. Ongelma on se, että joka kerta kun avaan tietokoneen Windowsin tietoturvakeskus ilmoittaa, että koneessa ei ole virustentorjuntaohjelmaa ja windowsin palomuuri ei ole käytössä. Mitähän hemmettiä tälle pitäisi tehdä? Osaako joku neuvoa??
Vista ja windowsin palomuuri
2
468
Vastaukset
- asrgferd
paikka missä pääset muuttamaan Windows-palvelujen asetuksia ja laita Windows tietoturvakeskus Ei käytössä-tilaan.
Ainakin winxp:ssä homma hoituu noin, ehkä myös Vistassa (en ole tutustunut vielä) - XP mies
Jos tuo ilmoitus tulee heti käynnistyksen yhteydessä, se voi johtua siitä ettei Norton ole vielä käynnistynyt, vaan latailee "hilavitkuttimiaan". On lienee mahdollista, että Vista ei vain tunnista tuota Nortonia.
Katso Tietoturvakeskuksesta käynnistyksen jälkeen, onko virussuoja ja palomuuri päällä(XP:ssä ohjauspanelissa, sori mulla ei o vistaa, varmaan vistassa kuitenkin ON TTkeskus).
XP:ssä lukee selkeästi onko ko ohjelmat käytössä, varmaan myös Vistassa.
Jos olet täysin varma virus- ja palomuuriohjelmien toiminnassa olemisesta, voit tietoturvakeskuksesta asettaa, ettei se ilmoittele palomuurista eikä virusohjelmista. XP:ssä vasemmassa laidassa jököttää "muuta ttkeskuksen ilmoitustapaa", josta valitaan virus- ja muiden turvaohjelmien ilmoitukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750