Hei,
Nyt olisi tilapäistä lastenhoitoapua Tampereella tarjolla sekä ihan vauvoille että isommillekin lapsille.
Olen 30-vuotias naimisissa oleva 2-vuotiaan pojan äiti ja tarjoan tarvittaessa lapsillenne tilapäiseksi hoitopaikaksi tilavaa omakotitaloamme Tampereen Turtolassa (meillä asustaa pienen perheemme lisäksi myös kaksi kilttiä koiraa ja kissa) tai vaihtoehtoisesti voimme tulla poikani kanssa luoksenne hoitamaan lapsianne. Työskentelen päivisin ohjelmistosuunnittelijana, mutta muutaman päivänkin (esim loma/työreissujen ajaksi) hoito onnistuu, jos lapsillanne on päivähoitopaikka arkisin 8-17.
Myös yöhoito viikonloppuisin sopii.
Olen ehdottoman luotettava ja lapsirakas. Oman lapseni lisäksi olen päivähoitanut hoitovaapaani ajan sisareni yksivuotiasta.
Perus hoitotaksani on 7€/tunti. Pidemmät/yöhoidot edullisemmin sopimuksen mukaan.
Jos siis tarvitset lapsellesi silloin tällöin mukavan aikuisen hoitajan, jolla lapsenhoitotaidot ovat käytännön kautta hankittu ja koko ajan aktiivisessa käytössä, niin ota yhteyttä.
Suvi Syrjäläinen
040-5465576
30-v äiti Tampereelta tarjoaa tilapäistä lastenhoitoapua
Suvi Syrjäläinen
1
777
Vastaukset
- palmroth
hei tarvisin lastten vahtia perjantaisi jos olis mahdolista minulla on kasi tyttöä 2 vuotias ja toinnen 4 laita viestiä terveisin nadja seinäjolta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291869Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3631639- 1501237
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121071
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt51019- 2851005
- 82991