Mitä 3kk matkalle mukaan

Hyviä ideoita

Kiinaan,mitä ehdottamasti kannattaa suomesta ottaa mukaan 3kuukauden reisuun?

8

1733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Paljon kortsuja! Paikalliset ovat kuulemma aika pienikokoisia...

• Hyviä ideoita

Nainen ja en taida tarvita kondomeja mukaan;)

• suosittelen
        Hyviä ideoita kirjoitti:

Nainen ja en taida tarvita kondomeja mukaan;)

ottamaan jonkun miehen mukaan, sillä paikallisia miehiä ei voi kovin komeiksi väittää ja ovat erittäin epäsiistejä, tytöt sitä vasten ovat erittäin nameja.....slurps

• Hyviä ideoita
        suosittelen kirjoitti:

ottamaan jonkun miehen mukaan, sillä paikallisia miehiä ei voi kovin komeiksi väittää ja ovat erittäin epäsiistejä, tytöt sitä vasten ovat erittäin nameja.....slurps

Minulla on jo kiinalainen aviomies,komea älykäs,ja tarpeeksi siisti minulle:) Ajattelin vaan mitä olette kaivanneet kiinassa ollessanne suomesta?

• Kinuri
        Hyviä ideoita kirjoitti:

Minulla on jo kiinalainen aviomies,komea älykäs,ja tarpeeksi siisti minulle:) Ajattelin vaan mitä olette kaivanneet kiinassa ollessanne suomesta?

Mitä Kiinasta ei saa sitä ei tarvitse. Ei sinne mennessä tarvitse muuta kuin passin ja rahaa.

• mie222
        Kinuri kirjoitti:

Mitä Kiinasta ei saa sitä ei tarvitse. Ei sinne mennessä tarvitse muuta kuin passin ja rahaa.

minä kaipasin suomalaista suklaata, aamupalaksi jotain ruokaa (puuroa), leipää joka maistuisi leivältä (kiinalainen "leipä" muistuttaa enemmän pullaa, koska siihen on lisätty sokeria. eihän kiinalaiset syö leipää). yleensäkin jotain karkkia, koska kiinalaiset karkit on aika ihmeellisiä, ainakin minun makuun. hyvää hiuslakkaa oli hieman hankala löytää, samoin dödöä. myöskään tamponeita ei löytynyt jokaisen kaupan hyllyltä.

siinä nyt mitä näin äkkiseltää tuli ekana mieleen.

• saara

En ole vielä käynyt Kiinassa, mutta ihan tuli mieleen, mahtaako saatavilla olla suomalaisille sopivia kenkiä (kun ovat itse pienempiä). Eli ainakin varmaan hyviä kävelykenkiä kannattaa ottaa mukaan...

• Hyviä ideoita

Naisille koko 39 asti taitaa löytyä. Mutta taitavat enemmän olla korkokenkiä ja ihania,ainoastaan epäkäytännöllisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      134
      3060
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1630
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1354
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1041
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1022
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      897
    Aihe