Kiinaan,mitä ehdottamasti kannattaa suomesta ottaa mukaan 3kuukauden reisuun?
Vastaukset 8
- ...
Paljon kortsuja! Paikalliset ovat kuulemma aika pienikokoisia...
- Hyviä ideoita
Nainen ja en taida tarvita kondomeja mukaan;)
- suosittelen
Hyviä ideoita kirjoitti:
Nainen ja en taida tarvita kondomeja mukaan;)
ottamaan jonkun miehen mukaan, sillä paikallisia miehiä ei voi kovin komeiksi väittää ja ovat erittäin epäsiistejä, tytöt sitä vasten ovat erittäin nameja.....slurps
- Hyviä ideoita
suosittelen kirjoitti:
ottamaan jonkun miehen mukaan, sillä paikallisia miehiä ei voi kovin komeiksi väittää ja ovat erittäin epäsiistejä, tytöt sitä vasten ovat erittäin nameja.....slurps
Minulla on jo kiinalainen aviomies,komea älykäs,ja tarpeeksi siisti minulle:) Ajattelin vaan mitä olette kaivanneet kiinassa ollessanne suomesta?
- Kinuri
Hyviä ideoita kirjoitti:
Minulla on jo kiinalainen aviomies,komea älykäs,ja tarpeeksi siisti minulle:) Ajattelin vaan mitä olette kaivanneet kiinassa ollessanne suomesta?
Mitä Kiinasta ei saa sitä ei tarvitse. Ei sinne mennessä tarvitse muuta kuin passin ja rahaa.
- mie222
Kinuri kirjoitti:
Mitä Kiinasta ei saa sitä ei tarvitse. Ei sinne mennessä tarvitse muuta kuin passin ja rahaa.
minä kaipasin suomalaista suklaata, aamupalaksi jotain ruokaa (puuroa), leipää joka maistuisi leivältä (kiinalainen "leipä" muistuttaa enemmän pullaa, koska siihen on lisätty sokeria. eihän kiinalaiset syö leipää). yleensäkin jotain karkkia, koska kiinalaiset karkit on aika ihmeellisiä, ainakin minun makuun. hyvää hiuslakkaa oli hieman hankala löytää, samoin dödöä. myöskään tamponeita ei löytynyt jokaisen kaupan hyllyltä.
siinä nyt mitä näin äkkiseltää tuli ekana mieleen.
- saara
En ole vielä käynyt Kiinassa, mutta ihan tuli mieleen, mahtaako saatavilla olla suomalaisille sopivia kenkiä (kun ovat itse pienempiä). Eli ainakin varmaan hyviä kävelykenkiä kannattaa ottaa mukaan...
- Hyviä ideoita
Naisille koko 39 asti taitaa löytyä. Mutta taitavat enemmän olla korkokenkiä ja ihania,ainoastaan epäkäytännöllisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741216
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔821127Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen241085Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t129955Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6908- 60854
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.73714Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132672Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast50652Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80632- 48537
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua90530- 25512
- 36495
Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t11480- 109480
- 43467
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää40438- 19436
On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397