Mitä 3kk matkalle mukaan

Hyviä ideoita

Kiinaan,mitä ehdottamasti kannattaa suomesta ottaa mukaan 3kuukauden reisuun?

8

1507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Paljon kortsuja! Paikalliset ovat kuulemma aika pienikokoisia...

      • Hyviä ideoita

        Nainen ja en taida tarvita kondomeja mukaan;)


      • suosittelen
        Hyviä ideoita kirjoitti:

        Nainen ja en taida tarvita kondomeja mukaan;)

        ottamaan jonkun miehen mukaan, sillä paikallisia miehiä ei voi kovin komeiksi väittää ja ovat erittäin epäsiistejä, tytöt sitä vasten ovat erittäin nameja.....slurps


      • Hyviä ideoita
        suosittelen kirjoitti:

        ottamaan jonkun miehen mukaan, sillä paikallisia miehiä ei voi kovin komeiksi väittää ja ovat erittäin epäsiistejä, tytöt sitä vasten ovat erittäin nameja.....slurps

        Minulla on jo kiinalainen aviomies,komea älykäs,ja tarpeeksi siisti minulle:) Ajattelin vaan mitä olette kaivanneet kiinassa ollessanne suomesta?


      • Kinuri
        Hyviä ideoita kirjoitti:

        Minulla on jo kiinalainen aviomies,komea älykäs,ja tarpeeksi siisti minulle:) Ajattelin vaan mitä olette kaivanneet kiinassa ollessanne suomesta?

        Mitä Kiinasta ei saa sitä ei tarvitse. Ei sinne mennessä tarvitse muuta kuin passin ja rahaa.


      • mie222
        Kinuri kirjoitti:

        Mitä Kiinasta ei saa sitä ei tarvitse. Ei sinne mennessä tarvitse muuta kuin passin ja rahaa.

        minä kaipasin suomalaista suklaata, aamupalaksi jotain ruokaa (puuroa), leipää joka maistuisi leivältä (kiinalainen "leipä" muistuttaa enemmän pullaa, koska siihen on lisätty sokeria. eihän kiinalaiset syö leipää). yleensäkin jotain karkkia, koska kiinalaiset karkit on aika ihmeellisiä, ainakin minun makuun. hyvää hiuslakkaa oli hieman hankala löytää, samoin dödöä. myöskään tamponeita ei löytynyt jokaisen kaupan hyllyltä.

        siinä nyt mitä näin äkkiseltää tuli ekana mieleen.


    • saara

      En ole vielä käynyt Kiinassa, mutta ihan tuli mieleen, mahtaako saatavilla olla suomalaisille sopivia kenkiä (kun ovat itse pienempiä). Eli ainakin varmaan hyviä kävelykenkiä kannattaa ottaa mukaan...

      • Hyviä ideoita

        Naisille koko 39 asti taitaa löytyä. Mutta taitavat enemmän olla korkokenkiä ja ihania,ainoastaan epäkäytännöllisiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7506
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4342
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2135
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2069
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1889
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1706
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1695
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1639
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe