Mitä 3kk matkalle mukaan

Hyviä ideoita

Kiinaan,mitä ehdottamasti kannattaa suomesta ottaa mukaan 3kuukauden reisuun?

8

1648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Paljon kortsuja! Paikalliset ovat kuulemma aika pienikokoisia...

• Hyviä ideoita

Nainen ja en taida tarvita kondomeja mukaan;)

• suosittelen
        Hyviä ideoita kirjoitti:

Nainen ja en taida tarvita kondomeja mukaan;)

ottamaan jonkun miehen mukaan, sillä paikallisia miehiä ei voi kovin komeiksi väittää ja ovat erittäin epäsiistejä, tytöt sitä vasten ovat erittäin nameja.....slurps

• Hyviä ideoita
        suosittelen kirjoitti:

ottamaan jonkun miehen mukaan, sillä paikallisia miehiä ei voi kovin komeiksi väittää ja ovat erittäin epäsiistejä, tytöt sitä vasten ovat erittäin nameja.....slurps

Minulla on jo kiinalainen aviomies,komea älykäs,ja tarpeeksi siisti minulle:) Ajattelin vaan mitä olette kaivanneet kiinassa ollessanne suomesta?

• Kinuri
        Hyviä ideoita kirjoitti:

Minulla on jo kiinalainen aviomies,komea älykäs,ja tarpeeksi siisti minulle:) Ajattelin vaan mitä olette kaivanneet kiinassa ollessanne suomesta?

Mitä Kiinasta ei saa sitä ei tarvitse. Ei sinne mennessä tarvitse muuta kuin passin ja rahaa.

• mie222
        Kinuri kirjoitti:

Mitä Kiinasta ei saa sitä ei tarvitse. Ei sinne mennessä tarvitse muuta kuin passin ja rahaa.

minä kaipasin suomalaista suklaata, aamupalaksi jotain ruokaa (puuroa), leipää joka maistuisi leivältä (kiinalainen "leipä" muistuttaa enemmän pullaa, koska siihen on lisätty sokeria. eihän kiinalaiset syö leipää). yleensäkin jotain karkkia, koska kiinalaiset karkit on aika ihmeellisiä, ainakin minun makuun. hyvää hiuslakkaa oli hieman hankala löytää, samoin dödöä. myöskään tamponeita ei löytynyt jokaisen kaupan hyllyltä.

siinä nyt mitä näin äkkiseltää tuli ekana mieleen.

• saara

En ole vielä käynyt Kiinassa, mutta ihan tuli mieleen, mahtaako saatavilla olla suomalaisille sopivia kenkiä (kun ovat itse pienempiä). Eli ainakin varmaan hyviä kävelykenkiä kannattaa ottaa mukaan...

• Hyviä ideoita

Naisille koko 39 asti taitaa löytyä. Mutta taitavat enemmän olla korkokenkiä ja ihania,ainoastaan epäkäytännöllisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe