Liian rehellinen??

En enää usko.

Niin paljon kun täällä kirjoitellaan härkä miehistä,heitänpä yhden kovan kysymyksen kaikille,jotka elävät nimenomaan härkämiehen kanssa.Minun mieheni on kyllä omituinen sekoitus"rehellistä"ja täysin patologista valehtelijaa.Yksi hänen vaki lauseistaan on en muista mitään,ja vaihtaa puheen aiheen välittömästi,ei hänen järjessään varmaan vikaa ole koska pelaa shakkia huipputasolla ym,järkeä vaativia hommia,mutta välillä tuntuu ettei ymmärrä tästä elämästä realiteettejä,oma-alotteisuus esim.m kotitöissä puuttuu täysin,aina pitäis olla palvelemassa,seksiä,ruokaa,puhtaat vaatteet,mutta raha on myös tabu,sitä ei tule kun 400e.kk yhteiseen talous menoihin,mitään uutta hän ei osta kotiin,kylläkin itselleen,sehän on selvää,joskus odotan että hän tois jotain mullekin oma-alotteisesti,mut sitä saa vaan toivoa,tuoko teidän miehet teille?Siis lopuksi,uskotteko että mies voi olla liian rehellinen,ollakseen ollenkaan rehellinen???On jäänyt monesti kiinni vilpistä mutta ei ikinä myöntänyt asiaa,menee muistamattomuuden taakse!!!"

13

3382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en usko minäkään!

      Vaikka en härkämiehen kanssa asukaan, olen pistänyt härkä ystävistäni(kaksi naista kaksi miestä) saman asian merkille, joka on jo pitempään vaivannut minua.
      Olinkin juuri tulossa kysymään tänne keskustelu palstalle tätä saman tyylistä kysymystä että miksi härkä-merkkiset (niin miehet kuin naiset) VALEHTELEVAT? Sitä olen miettinyt, minkä ihmeen takia lähes jokainen juttu on väännettävä,käännettävä ja liioiteltava jo valheen puolelle. Tai sitten miksi pitää kertoa aivan perättömiä juttuja...? Tiedättekö härät edes valehtevan, vai uskotteko todella asioiden sitten olevan niin miten sen kerrotte?
      Ei pahalla, mut ei kyl ihan hyvälläkään härät..
      Muuten olette kyllä aivan luotettavia ja ihania, ymmärtäväisiä ja niin etiä päin..=)

      • mitähän tuokin tarkoittaa

        Miten samassa persoonassa voi olla "luotettava ja ihana" ja sitten valehtelija. - En ymmärrä !
        Olen härkänainen ja kärsin omasta pohjattomasta rehellisyydestäni ! Pitäisi osata kertoa ns.valkoisia valheita tai edes vaieta...


      • tarkoitin
        mitähän tuokin tarkoittaa kirjoitti:

        Miten samassa persoonassa voi olla "luotettava ja ihana" ja sitten valehtelija. - En ymmärrä !
        Olen härkänainen ja kärsin omasta pohjattomasta rehellisyydestäni ! Pitäisi osata kertoa ns.valkoisia valheita tai edes vaieta...

        mitä sanoin.
        Valehtelee, mutta MUUTEN (!) KYLLÄ LUOTETTAVIA JA IHANIA! Ymmärsitkö? Luotettava voi olla muullakin lailla kuin olemalla rehellinen, samoin myös ihana.
        Luotettavalla ja ihanalla tarkoitin.. (jos se nyt pitää sanasta sanaan selittää)
        ...Tuntemani härät ovat kuitenkin ystäviä, joille voi puhua kaikesta ilman pelkoa että siitä puhuttaisiin eteenpäin, ymmärtäväistä ja empaattista kuuntelua, samoin myöskin puhumista. Enkä sanonutkaan että he koko ajan valehtelisivat.


      • ei todellakaan

        pidä paikkaana että Härkä on kova valehtelemaan, itse olen Härkä ja itseeni kehumatta voin sanoa että olen rehellinen ihminen ja vihaan yli kaiken valehtelevia ja kieroja ihmisiä. Omille lapsillekkin ja lapsenlapsille olen yrittänyt opettaa rehellisyyttä ja että aina on puhuttava totta, mutta onhan Härkiäkin monenlaisia, muttei auttais yleistää.Eiköhän joka merkistä löydy niitä valehtelioita.


      • 100%Pitää paikkansa.
        ei todellakaan kirjoitti:

        pidä paikkaana että Härkä on kova valehtelemaan, itse olen Härkä ja itseeni kehumatta voin sanoa että olen rehellinen ihminen ja vihaan yli kaiken valehtelevia ja kieroja ihmisiä. Omille lapsillekkin ja lapsenlapsille olen yrittänyt opettaa rehellisyyttä ja että aina on puhuttava totta, mutta onhan Härkiäkin monenlaisia, muttei auttais yleistää.Eiköhän joka merkistä löydy niitä valehtelioita.

        Onhan niitä tietysti joitakin rehellisiäkin ihmisiä olemassa,mutta kyllä ap.aloitus osuu liiankin hyvin kohdalleen,naiset ei niinkään paljon puhu palturia,mutta en voi kun toistaa edelleen mies puoliset ovat mestari valehtelijoita,sen takaan ja alleviivaan.Vaan yksi esim.m,tästä hetkestä,miehellä loppui loma,lähti jo 2h.etuajassa,ja kohta sain kuulla,se mihinkään töihin mennyt vaan torille höpöttelelemään paskaa.että näin lyhyet olivat senkin valheen jäljet,sain heti tietää missä herra aikaansa viettää,mua ihan oikeesti oksettaa koko ukko.Näitä valheita on jatkunut jo monta vuotta,on hällä tietysti ne hyvätkin puolensa en minä muuten olis sitä katsellutkaan näin kauan,mut toivon koko ajan ihan totta että joku ottais sen omaksi ristikseen,kyllä raastin luopua mokomasta .


      • ukot väittää
        100%Pitää paikkansa. kirjoitti:

        Onhan niitä tietysti joitakin rehellisiäkin ihmisiä olemassa,mutta kyllä ap.aloitus osuu liiankin hyvin kohdalleen,naiset ei niinkään paljon puhu palturia,mutta en voi kun toistaa edelleen mies puoliset ovat mestari valehtelijoita,sen takaan ja alleviivaan.Vaan yksi esim.m,tästä hetkestä,miehellä loppui loma,lähti jo 2h.etuajassa,ja kohta sain kuulla,se mihinkään töihin mennyt vaan torille höpöttelelemään paskaa.että näin lyhyet olivat senkin valheen jäljet,sain heti tietää missä herra aikaansa viettää,mua ihan oikeesti oksettaa koko ukko.Näitä valheita on jatkunut jo monta vuotta,on hällä tietysti ne hyvätkin puolensa en minä muuten olis sitä katsellutkaan näin kauan,mut toivon koko ajan ihan totta että joku ottais sen omaksi ristikseen,kyllä raastin luopua mokomasta .

        olevansa hoitelemassa asioita mutta hoitelevatkin toista naista, että silleen.


    • härät valehtelijoita

      Kaikki tuntemani mieshärät ovat päättömiä valehtelijoita. Jo pikkuasioissakin se on
      tapa josta ei tingitä.
      Älkää sekoontuko!

      • Todella sikamaista valehtelua.

        Rupes löytyy juttuja ja vahvistuksia miehen valheelliseen elämään,siis ette voi uskoakaan mitä kaikkea puhelinerittely paljasti hänen"salatusta"elämästä",kun olin jo pitkään epäillyt,kun puhelin aina taskussa ja tyhjentää aina kaikki tiedostot(en ole urkkinut)kertonut vaan itse että se on hänen tapansa ollut aina???nYT ON TIETOO,ÄLKÄÄ USKOKO ukkojenne valheita ne pettää meitä kaikkia,niin kauan kun itse annamme niiden niin tehdä.Minä pakotin ukon tilaamaan sen erittelyn kyllä muista syistä,mutta tulikin tietoo että vieläkin silmissä vilkkuu ja korvat soi,miehellä.


      • Tuntuu että henki lähtee.
        Todella sikamaista valehtelua. kirjoitti:

        Rupes löytyy juttuja ja vahvistuksia miehen valheelliseen elämään,siis ette voi uskoakaan mitä kaikkea puhelinerittely paljasti hänen"salatusta"elämästä",kun olin jo pitkään epäillyt,kun puhelin aina taskussa ja tyhjentää aina kaikki tiedostot(en ole urkkinut)kertonut vaan itse että se on hänen tapansa ollut aina???nYT ON TIETOO,ÄLKÄÄ USKOKO ukkojenne valheita ne pettää meitä kaikkia,niin kauan kun itse annamme niiden niin tehdä.Minä pakotin ukon tilaamaan sen erittelyn kyllä muista syistä,mutta tulikin tietoo että vieläkin silmissä vilkkuu ja korvat soi,miehellä.

        Miehen mielestä ei mitään pahaa ole tapahtunut,kun hän on elänyt kaksois elämää mun kanssa jo kohta 3v.Tämä mies rakastaja ollut jo kauan ennen mua,edellisenkin suhteen aikana(sekin nais suhde3v)tuntuu että mut on tapettu henkisesti,ahdistt niin kovasti rinnasta ettei henki kulje kunnolla.Kuinka härkä miehet voitte olla niin kaksi naamaisia,väitätte vielä rakastavanne vaimojanne ja olette todella täysiä paskoja,eikä sana mene perille,pyysin todella asiallisesti että kerää kamppeensa ja ettii itselleen oman luukun,mua todella inhottaa kun se loisii mun sängyssä ja luulee taas että aika tekee mulle unohduksen,kun lupaa ummet ja lammet,että ei pidä enää yhteyttä tähän"miesrakastajaansa"enää usko siihen en,en todellakaan,sen olisin viel jotenkin ymmärtänyt jos ne olis ollut humalaisen sekoilua,mutta että päivittäin ,aina töissä ollessaan,viestejä,puheluita päivittäin,onkohan sitten rakastunut tähän motoristijäbään vai onko hän todella jäänyt murrosikäisen asteelle,ei ole kasvanut aikuiseksi vaikka on jo 47v.


    • ffff45

      Härkä on uskollisin ja luotettavin tähtimerkeistä. Kun hän kertoo osatotuuksia tai jättää kertomatta asioita on jotakin jo pahasti pielessä. Hän haluaa noilla toimillaan välttää jotain pahempaa.

    • no moikka niih tota luin ton jutun niin oon sitä mielt että kannattas mennä töihin niin voisitte tulla paremmin toimeen ja silloin voisit ehkä saada jotain mukavaa itelles mä oon härkä horoskoopiltani ja aina ko mulla on tili päivä niin muistan naistani hän sitten taas puolestaan laittaa ruuvan,pyykit,siivoo ja kaikki tollaset pikku koti hommat mä tienaan hän hoitaa kotia.

      • AP.

        Kuinka sä voit kuvitella ettei olla töitä tekeviä ihmisiä.ITse olen yksityis-yrittäjä jopa aika hyvin toimeen tuleva nainen.Mies on valtion hommissa tosin 2vuoro töissä.Tienaa tosin puolta vähemmän kun minä,ja eihän se paljon maksa tosiaankaan jos haluyaa toiselle muutakin kun pahan mielen,tois vaikka kedonkukkasen olisin siihenkin erittäin tyytyväinen..Ei meillä toimeentulon rajamailla eletä,kun minä paremmin ansaitsevana vaan tunnun olevan se maksaja aina,mies on jatkuvassa velkakierteessä mulle,mut ei se häntä tunnu vaivaavan,mua se kyllä risoo ja pahasti,jos ansaitset kuukaudessa noin5-7tuhatta euroo eiköhän sillä olis joskus vara hemmotellakin vaimoaan(mies tosintienaa jotain2.500euroa)odotan sun kommentteja hatti vastaukseksi.


    • ARTEMIS59

      tuo sinun Härkä miehesi. Tarvitset varmaan tosi paljon kärsivällisyyttä, tai voitha aina laittaa miehen vaihtoon, Rapu on kiva avulias merkki

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      188
      1512
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      27
      1237
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      313
      1153
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1094
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      98
      967
    6. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      105
      950
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      131
      948
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      932
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      61
      910
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      86
      885
    Aihe