Täyttelen tässä kelan opintotuki-hakemusta, ja mietin mitä laitan lomakkeen alussa kohtaan
Haen opintotukea
koko opiskeluajalle _____________alkaen
eli kun aloitan nyt siis opinnot yliopistossa, uusille opiskelijoille on siellä elokuun lopussa kolme päivää perehdyttämistä ja varsinainen lukuvuosi alkaa 4.9. Eli laitanko lomakkeeseen että haen opintotukea 29.8. alkaen vai 4.9. alkaen?? vaiko 1.9. alkaen??
opintotukea mistä päivästä alkaen?
uusi opiskelija
1
614
Vastaukset
- et tule saamaan
Ihan sama minkä noista siihen laitat, tulet sen saamaan 1.9. alkaen joka tapauksessa. Elokuussa ei ole tarpeeksi päiviä, jotta olisit oikeutettu tukeen siltä kuulta ja 3 päivää enemmän tai vähemmän ei vaikuta, jos syyskuu on muuten täysi opiskelukuukausi, niin kuin se nyt on.
Yleensä on kuitenkin tavattu laittaa 1.9.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1341889Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001629- 801472
- 781461
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531176Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois711041- 631031
- 221007