Kun koneeseesi tai ohjelmistoon tulee ongelmia:
* Älä ensimmäiseksi ala formatoimaan
* Tai asentamaan käyttöjärjestelmää uusiksi
* Biosiin ei kannata koskea lainkaan ellei tiedä varmaksi mitä tekee
** Tee ensimmäiseksi järjestelmän palautus
** Jos ei onnnistu normaalisti niin mene vikasietotilaan ja kirjaudu järjestelmänvalvojana, silloin yleensä voi palauttaa koneen toimivaan tilaan
** Kysy neuvoa osaavalta kaveriltasi, mikäli et itse osaa
* Kaikkea ei kannata kokeilla mitä keskustelupalstoilla neuvotaan!
** Tee aina muistiinpanoja siitä mitä olet muuttanut, tai kokeillut
* Jos päätät kysyä neuvoa esim. tältä keskustelupalstalta niin MUISTA kertoa koneestasi mahdollisimman paljon tietoa ja ongelman oireet ( paljonhan täällä on hyviä neuvojakin)
***** Viatonta kesänjatkoa tietokoneen parissa****
Kun tulee ongelmia (Windows)
5
416
Vastaukset
- yks juttu
Järjestämälle voi tehdä korjausasennuksenkin.
Windows, kun on herkkä viruksille mitkä saattaa tuhota windowsin käyttöjärjestelmää.
Siihen ei järjestelmänpalautus auta eikä vikasietotila.
Ainoa vaihtoehto järjestelmän korjausasennus. - APUVA!!!
kummallista ääntä pitää!
auttaisko kovon forkkaus vai mikä? :)- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mä forkkasin kovon kaks kertaa peräkkäin niin sitten windowsin netti alkoi toimimaan!!!!!11111
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
mä forkkasin kovon kaks kertaa peräkkäin niin sitten windowsin netti alkoi toimimaan!!!!!11111
Olet kyllä aika epeli jos kovalevylle loit uuden prosessin (?) kahdesti ja winukka suostui ottamaan sitten yhteyden...?!?!?
- Fixaililja
Olen pääasiassa samaa mieltä, että ne ehdotukset kovalevyn formatoinnista tai "vaihda Linuxiin" ovat kyllä ylimitoitettuja.
Yksi hyvä vinkki on myös tutustua niihin virhesanomiin, joita ilmestyy ongelman yhteydessä ja johtuuko se vika esim. jostain Windowsin uudesta päivityksen tai MS Officen ominaisuudesta tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096936Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1034638L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa473918TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133314Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6651958- 661308
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2101301- 91289
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551273Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j481250