On puhuttu kimalaisten, mehiläisten ja jopa ampiaisten katoamisesta, mutta meiltä ovat kadonneet kastemadot????!!!!
Outoa!
Minne, miten, ja MIKSI???
onko muilla
2
467
Vastaukset
- tarja 2
johtuneeko surriaisten vähäisestä määrästä että meillä ei taida tulla yhtään omenaa puuhun....
kastematoja meilläpäin kyllä on,Itä-Suomessa,mutta on muurahaisiakin,ihan älyttömästi,piha täynnä,aina kun yhden kohdan myrkyttää,hävittää niin kohta on toinen vieressä...ruohon leikkuiden välillä aloittavat jopa nurmikoille pesää...
Kolmatta purkkia myrkkyä on menossa kun luovutin luomuhävittämisestä turhana...- on opetettu, että
muurahaiset ovat parhaita tuholaistorjujia puutarhassa! Olen hyvilläni, mikäli tapaan muurahaisia mansikkamaaltani, sillä hillakuoriaisten kanssa on muutoin ajoittain vaikeuksia. Tänävuonna tepsi luomukeino hillakuoriaisiin...sirottelin ruisjauhoja heti kun ensimmäiset toukat ilmaantui...!
Mutta sinulla ne taitavat puuhata muutakin, koska joudut myrkyttämään niitä!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3396336Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 41810
- 56806
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691