Millaisista kehoista tytöt tykkäätte?

oiskivatietää

Eli kertokaa jotain perusteita millanen vartalo miehellä on paras?

Ensinnäki miten rasvat, pitääkö rasvaa olla vähän vai onko paras sellanen "kuiva" ukko?

Ja sit tuo lihaspuoli, missä menee kokoraja? Millanen ois paras? Isot muskelit vai sellaset pienemmät tiukat?

Ihan vaan sen takia kysyn että tietää vähä mihin suuntaan treenata;)

10

1706

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gondoleena riisi

Elä ny hyvä mies treenaa minkää hiton tyttöjen takia.

• Josefina.

Kuka naine haluaa näyttää hyvältä, varsinkin ottaa silikonit, kuka mies haluaa näyttää komeelta jne VAIN itsensä takia? Tuskin kukaan nainen haluaa isoja rintoja vain ja ainoastaan itsensä takia. Vaan miesten iloksi. Jokainen haluaa ihailevia katseita ja näyttää muiden mielestä hyvältä.. Olla suosittu jne.

• nobuloobbbb
        Josefina. kirjoitti:

Kuka naine haluaa näyttää hyvältä, varsinkin ottaa silikonit, kuka mies haluaa näyttää komeelta jne VAIN itsensä takia? Tuskin kukaan nainen haluaa isoja rintoja vain ja ainoastaan itsensä takia. Vaan miesten iloksi. Jokainen haluaa ihailevia katseita ja näyttää muiden mielestä hyvältä.. Olla suosittu jne.

Tottakin,mutta kyllä moni nainen ottaa silikonit ihan oman itsetunnon kohentamiseksi.Siis tunteakseen itsensä naisellisemmaksi.
        Hyvä niitten arvostella ja haukkua silikoneja,joilla on kunnolliset tissit jo luonnostaan.Tulkaa kokeilemaan pienten tyhjien patalappujen kanssa ja kertokaa sitten kuinka luomu on kauneinta ja silikoni on pinnallisuutta ja ties mitä.

• jossukka

Joo, olen samaa mieltä gondoleenan kanssa, treenaa vain kuule itseäs varten, älä tyttöjä. ;)

No jos pojan luonne on ihana, niin kehosta voi jotain antaa anteeksikin. :D Ei oo pakko olla treenattu, eikä haittaa vaikka ois laiha kuikelo, kunhan sitten ei ole aivan älyttömän pitkä. En tykkää, jos pojalla isot muskelit. X)

• Sirkkuli 17v

Kuule oot ihan metsässä noitten bodijutskien kaa. On pari asiaa jotka on tärkeitä: 1) että siellä korvien välissä on on muutakin kun tyhjää (sulla lienee tyhjää kun tuut tänne tommosia kyseleen). 2) että on hyvä kulli ja osaa sitä käyttää (sen koko ei sittenkään ole tärkein).

• aloittaja

Ensinnäkään en todellakaan treenaa pelkästään miellyttääkseni tyttöjä, mutta KAI TOLLASTA ASIAA SAA KYSYÄ?

Ilmeisesti toi on joku tabu josta ei saa puhua, kun tuli noin paskaa palautetta. No tästä voidaan päätellä että pitää olla lihava mutta korvien välistä pitää löytyä jotain, et on tyttöjen mieleen. Juuri näin, pojat. Ja tytöt.

• tyttö16^

No eihän se hyvä vartalo nyt tärkein ole, mutta plussaa tietenkin.

Itse en pidä kauheista muskeleista, mutta hiukan lihasta saa olla. Itseäni läski pojilla hieman inhottaa, mutta jos poika on muuten hyvä tyyppi niin läskit ym. kyllä unohtuu.

Sanoisin siis pienet ja tiukat (:

• olla

enemmän massaakin. Itse tykkään miehistä joissa on vähän kokoakin. Lihaksia saa olla, kunhan ei ole mikään hirveä bodari, kuten niitäkin nyt näkyy... Ja vatsaakin saa vähän olla :D Ei tarvitse olla mikään kansikuvapoika, mutta ei nyt mikään 100 kiloinen läski. Poikaystäväni on alle 90, hänellä on vahvat käsivarret ja rintalihakset sekä hiukan vatsaa. Nam.

• tyttö_khyl___

No mun mielestä rasvaa sais olla jonki verran, terveesti... Siis semmonen "pömppis" mut ei semmonen ylipainonen kummiskaan... Ja vatsalihakset(näkyvät) ois kivat, pää asia et jaksat nostaa tytön ;P

• Koululainen

Tämä on aika lailla makuasia.
      Minulla ainakin on täysin erilainen miesmaku kuin kavereillani; tykkään hieman isommista miehistä.
      Eikä sen välttämättä tarvitse olla lihasta. Tulee jotenkin turvallinen olo, kun on vierellä sellainen iso mies.
      Ja ainoat asiat joita vaadin mieheltä ovat:
      pidempi kuin minä itse ja hieman massaa.

En pidä luuviuluista enkä niistä "kuivista" ukoista. Mutta loppujen lopuksi minulle tärkeintä on mukava luonne. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      84
      3412
    2. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      77
      1357
    3. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      182
      1339
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1040
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1000
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      310
      952
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      43
      859
    8. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      95
      857
    9. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      78
      845
    10. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      124
      835
    Aihe