olisin kiinnostunut töistä prismasta. jos joku on siellä ollut tai tietää voisi kertoa kokemuksia, ilmapiiristä, kiireestä, palkasta, työajoista, eduista, pomoista, onko suuri vaihtuvuus henkilökunnassa yms.
onko siellä paikkoja vaan hyllyttäjille, minua ei kassajutut kiinnostaisi..
kiitos jos viitsitte kertoa!
prisma
16
9991
Vastaukset
- myös kiinnostaa
eli jos löytyy tietoa niin tännepäin!
- myyjä..
Prismassa on erikseen kassahenkilökunta ja muut "touhuajat." Joku on maitopuolella, joku hevissä, joku vapaa-ajan osastolla jne.
Palkka tulee TESin mukaan.
Ottakaa ihmeessä yhteyttä lähimpään Prismaanne, jota kautta teille selviää paljon asioita. - nyt kiinnostais
myyjä.. kirjoitti:
Prismassa on erikseen kassahenkilökunta ja muut "touhuajat." Joku on maitopuolella, joku hevissä, joku vapaa-ajan osastolla jne.
Palkka tulee TESin mukaan.
Ottakaa ihmeessä yhteyttä lähimpään Prismaanne, jota kautta teille selviää paljon asioita.täältä saada tietoa..
mitäpä sitä ikinä tänne kirjottelis jos aina soittais suoraan.. - ollapa kassa
nyt kiinnostais kirjoitti:
täältä saada tietoa..
mitäpä sitä ikinä tänne kirjottelis jos aina soittais suoraan..ainakaan kassaosastolle mennä jollei ole varma että rakastaa asiakkaita ja kiirettä jne..
itse olin kassalla, mutta sitten menee hermo ikuisiin jonoihin ja kassojen vähyyteen, töitä kuin liukuhihnalla ja siinä pitäis sitten vielä hymyillä. Kyllä vitutti. Sitten kun tuotteista puuttuu hinta niin eikun soittelemaan osastolle, jos joku löytäis sellasen muovisen mikä tää nyt on mahumaijan letkun varaosalle hinnan kun myyjä on kahvilla. Samalla kakskyt silmäparia odottaa innolla päästesään kuittaamaan hitaasta palvelusta. Minutteja tuijotellessa taukoaika (vihdoin) tulee ja juokset taolle 12 minuutiksi, josta neljä minuuttia menee matkoihin taukohuoneeseen. Tosin tää varmaan kaikissa supermarketeissa sama, kassalta ei pääse edes kuselle ilman lupaa. - neuvontatäti
ollapa kassa kirjoitti:
ainakaan kassaosastolle mennä jollei ole varma että rakastaa asiakkaita ja kiirettä jne..
itse olin kassalla, mutta sitten menee hermo ikuisiin jonoihin ja kassojen vähyyteen, töitä kuin liukuhihnalla ja siinä pitäis sitten vielä hymyillä. Kyllä vitutti. Sitten kun tuotteista puuttuu hinta niin eikun soittelemaan osastolle, jos joku löytäis sellasen muovisen mikä tää nyt on mahumaijan letkun varaosalle hinnan kun myyjä on kahvilla. Samalla kakskyt silmäparia odottaa innolla päästesään kuittaamaan hitaasta palvelusta. Minutteja tuijotellessa taukoaika (vihdoin) tulee ja juokset taolle 12 minuutiksi, josta neljä minuuttia menee matkoihin taukohuoneeseen. Tosin tää varmaan kaikissa supermarketeissa sama, kassalta ei pääse edes kuselle ilman lupaa.Olipas tyhjentävä vastaus :) Tätä se joskus on Prismassa, ja varmasti muissakin marketeissa! Muttei se aina tätä ole. Aamuvuorot ovat meillä ainakin ihan leppoisia. Ja kassalla on kiva olla jos saa joskus tehdä muitakin hommia!
- blueberry85
neuvontatäti kirjoitti:
Olipas tyhjentävä vastaus :) Tätä se joskus on Prismassa, ja varmasti muissakin marketeissa! Muttei se aina tätä ole. Aamuvuorot ovat meillä ainakin ihan leppoisia. Ja kassalla on kiva olla jos saa joskus tehdä muitakin hommia!
Olin 2 kk harjoittelussa savossa prismassa ja takaisin en menisi, mielummin työttömäksi. Koska olin harjoittelussa mulle teetettiin ilmaiseksi 40 tunnin viikkoa (6-14). koska oli kevät, kyselin sitten kesätöitä, pomo sanoi että katsotaan, no tein sitten ylitöitä pomon pyytäessä ILMAISEKSI kesätyön toivossa, mm. pääsiäisen. toukokuun alussa samalle osastolle rupesi tulemaan muita kesätyöntekijöitä. tekivät sitä 25 tunnin viikkoa. rupesin ihmettelemään että kun mulle ei ole ilmoiteltu mitään, kysyin taas pomolta toukokuussa kesätöitä, ja kuulema ei tunnit riitä! Että ei mennyt kyllä ihan putkeen...Että mukava kiitos siitä että olin purkanut tavaraa hyllyyn ja hajottanut pahvilaatikoita...
Lisäksi tunnen 5 ihmistä jotka ovat siirtyneet kyseisestä talosta toisiin hommiin (samaan taloon töihin missä itsekin olen).. - kertoa
blueberry85 kirjoitti:
Olin 2 kk harjoittelussa savossa prismassa ja takaisin en menisi, mielummin työttömäksi. Koska olin harjoittelussa mulle teetettiin ilmaiseksi 40 tunnin viikkoa (6-14). koska oli kevät, kyselin sitten kesätöitä, pomo sanoi että katsotaan, no tein sitten ylitöitä pomon pyytäessä ILMAISEKSI kesätyön toivossa, mm. pääsiäisen. toukokuun alussa samalle osastolle rupesi tulemaan muita kesätyöntekijöitä. tekivät sitä 25 tunnin viikkoa. rupesin ihmettelemään että kun mulle ei ole ilmoiteltu mitään, kysyin taas pomolta toukokuussa kesätöitä, ja kuulema ei tunnit riitä! Että ei mennyt kyllä ihan putkeen...Että mukava kiitos siitä että olin purkanut tavaraa hyllyyn ja hajottanut pahvilaatikoita...
Lisäksi tunnen 5 ihmistä jotka ovat siirtyneet kyseisestä talosta toisiin hommiin (samaan taloon töihin missä itsekin olen)..olitko kuopiossa vai missä..
- blueberry85
kertoa kirjoitti:
olitko kuopiossa vai missä..
Sielläpä siellä.
- Anonyymi00012
blueberry85 kirjoitti:
Olin 2 kk harjoittelussa savossa prismassa ja takaisin en menisi, mielummin työttömäksi. Koska olin harjoittelussa mulle teetettiin ilmaiseksi 40 tunnin viikkoa (6-14). koska oli kevät, kyselin sitten kesätöitä, pomo sanoi että katsotaan, no tein sitten ylitöitä pomon pyytäessä ILMAISEKSI kesätyön toivossa, mm. pääsiäisen. toukokuun alussa samalle osastolle rupesi tulemaan muita kesätyöntekijöitä. tekivät sitä 25 tunnin viikkoa. rupesin ihmettelemään että kun mulle ei ole ilmoiteltu mitään, kysyin taas pomolta toukokuussa kesätöitä, ja kuulema ei tunnit riitä! Että ei mennyt kyllä ihan putkeen...Että mukava kiitos siitä että olin purkanut tavaraa hyllyyn ja hajottanut pahvilaatikoita...
Lisäksi tunnen 5 ihmistä jotka ovat siirtyneet kyseisestä talosta toisiin hommiin (samaan taloon töihin missä itsekin olen)..Tätä samaa olen minäkin Prismasta kuullut. Pari ystävää hakeutunut toisiin tehtäviin, kun eivät ole kestäneet epäoikeudenmukaisuutta ja huonoa johtamista.
- Anonyymi00014
Vältä Prismaa ja ylipäätään kaikkia S-ryhmän paikkoja. Asiat eivät niissä toimi enää ollenkaan 😩
- Anonyymi00016
blueberry85 kirjoitti:
Olin 2 kk harjoittelussa savossa prismassa ja takaisin en menisi, mielummin työttömäksi. Koska olin harjoittelussa mulle teetettiin ilmaiseksi 40 tunnin viikkoa (6-14). koska oli kevät, kyselin sitten kesätöitä, pomo sanoi että katsotaan, no tein sitten ylitöitä pomon pyytäessä ILMAISEKSI kesätyön toivossa, mm. pääsiäisen. toukokuun alussa samalle osastolle rupesi tulemaan muita kesätyöntekijöitä. tekivät sitä 25 tunnin viikkoa. rupesin ihmettelemään että kun mulle ei ole ilmoiteltu mitään, kysyin taas pomolta toukokuussa kesätöitä, ja kuulema ei tunnit riitä! Että ei mennyt kyllä ihan putkeen...Että mukava kiitos siitä että olin purkanut tavaraa hyllyyn ja hajottanut pahvilaatikoita...
Lisäksi tunnen 5 ihmistä jotka ovat siirtyneet kyseisestä talosta toisiin hommiin (samaan taloon töihin missä itsekin olen)..Toukokuussa avataan uusi iso marketti Kuopioon. Tullee kilpailija Prismalle. Kuopion prismassa hyllyrivit ( rumasti asennettu ) on vinoittain rakennukseen nähden . Siitä erikoista, että en mene kaupoille siihen puttiikkiin enää.
- Anonyymi
Ei pysy Niinistön kuoli kortti myynti kohdallaan,aina on tiedon lainasjan jääkaappi.
Nivala dramaattinen juna.- Anonyymi
Hienosti käytetty puheenvuoro.
- Anonyymi00011
Järkytin kun näin yhden työntekijän palkkalaskelman.
- Anonyymi00013
Hyvä työpaikka se on mutta niitä ei kiinnosta palkata suomalaisia. Olen ollut aiemmin kassalla vuosikymmeniä. Nyt hakenut hyllyttämään. Ei mitään toivoa päästä.
- Anonyymi00015
Viimeisin, kun Prisman mainoksessa henkilö korottaa ääntään, suoraan sanottuna huutaa pöydän ääressä henkilöille esitelmässään. En käy enää ikinä Prismassa ostoksilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483