prisma

työpaikkana

olisin kiinnostunut töistä prismasta. jos joku on siellä ollut tai tietää voisi kertoa kokemuksia, ilmapiiristä, kiireestä, palkasta, työajoista, eduista, pomoista, onko suuri vaihtuvuus henkilökunnassa yms.
onko siellä paikkoja vaan hyllyttäjille, minua ei kassajutut kiinnostaisi..

kiitos jos viitsitte kertoa!

16

9991

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös kiinnostaa

      eli jos löytyy tietoa niin tännepäin!

      • myyjä..

        Prismassa on erikseen kassahenkilökunta ja muut "touhuajat." Joku on maitopuolella, joku hevissä, joku vapaa-ajan osastolla jne.

        Palkka tulee TESin mukaan.

        Ottakaa ihmeessä yhteyttä lähimpään Prismaanne, jota kautta teille selviää paljon asioita.


      • nyt kiinnostais
        myyjä.. kirjoitti:

        Prismassa on erikseen kassahenkilökunta ja muut "touhuajat." Joku on maitopuolella, joku hevissä, joku vapaa-ajan osastolla jne.

        Palkka tulee TESin mukaan.

        Ottakaa ihmeessä yhteyttä lähimpään Prismaanne, jota kautta teille selviää paljon asioita.

        täältä saada tietoa..
        mitäpä sitä ikinä tänne kirjottelis jos aina soittais suoraan..


      • ollapa kassa
        nyt kiinnostais kirjoitti:

        täältä saada tietoa..
        mitäpä sitä ikinä tänne kirjottelis jos aina soittais suoraan..

        ainakaan kassaosastolle mennä jollei ole varma että rakastaa asiakkaita ja kiirettä jne..
        itse olin kassalla, mutta sitten menee hermo ikuisiin jonoihin ja kassojen vähyyteen, töitä kuin liukuhihnalla ja siinä pitäis sitten vielä hymyillä. Kyllä vitutti. Sitten kun tuotteista puuttuu hinta niin eikun soittelemaan osastolle, jos joku löytäis sellasen muovisen mikä tää nyt on mahumaijan letkun varaosalle hinnan kun myyjä on kahvilla. Samalla kakskyt silmäparia odottaa innolla päästesään kuittaamaan hitaasta palvelusta. Minutteja tuijotellessa taukoaika (vihdoin) tulee ja juokset taolle 12 minuutiksi, josta neljä minuuttia menee matkoihin taukohuoneeseen. Tosin tää varmaan kaikissa supermarketeissa sama, kassalta ei pääse edes kuselle ilman lupaa.


      • neuvontatäti
        ollapa kassa kirjoitti:

        ainakaan kassaosastolle mennä jollei ole varma että rakastaa asiakkaita ja kiirettä jne..
        itse olin kassalla, mutta sitten menee hermo ikuisiin jonoihin ja kassojen vähyyteen, töitä kuin liukuhihnalla ja siinä pitäis sitten vielä hymyillä. Kyllä vitutti. Sitten kun tuotteista puuttuu hinta niin eikun soittelemaan osastolle, jos joku löytäis sellasen muovisen mikä tää nyt on mahumaijan letkun varaosalle hinnan kun myyjä on kahvilla. Samalla kakskyt silmäparia odottaa innolla päästesään kuittaamaan hitaasta palvelusta. Minutteja tuijotellessa taukoaika (vihdoin) tulee ja juokset taolle 12 minuutiksi, josta neljä minuuttia menee matkoihin taukohuoneeseen. Tosin tää varmaan kaikissa supermarketeissa sama, kassalta ei pääse edes kuselle ilman lupaa.

        Olipas tyhjentävä vastaus :) Tätä se joskus on Prismassa, ja varmasti muissakin marketeissa! Muttei se aina tätä ole. Aamuvuorot ovat meillä ainakin ihan leppoisia. Ja kassalla on kiva olla jos saa joskus tehdä muitakin hommia!


      • blueberry85
        neuvontatäti kirjoitti:

        Olipas tyhjentävä vastaus :) Tätä se joskus on Prismassa, ja varmasti muissakin marketeissa! Muttei se aina tätä ole. Aamuvuorot ovat meillä ainakin ihan leppoisia. Ja kassalla on kiva olla jos saa joskus tehdä muitakin hommia!

        Olin 2 kk harjoittelussa savossa prismassa ja takaisin en menisi, mielummin työttömäksi. Koska olin harjoittelussa mulle teetettiin ilmaiseksi 40 tunnin viikkoa (6-14). koska oli kevät, kyselin sitten kesätöitä, pomo sanoi että katsotaan, no tein sitten ylitöitä pomon pyytäessä ILMAISEKSI kesätyön toivossa, mm. pääsiäisen. toukokuun alussa samalle osastolle rupesi tulemaan muita kesätyöntekijöitä. tekivät sitä 25 tunnin viikkoa. rupesin ihmettelemään että kun mulle ei ole ilmoiteltu mitään, kysyin taas pomolta toukokuussa kesätöitä, ja kuulema ei tunnit riitä! Että ei mennyt kyllä ihan putkeen...Että mukava kiitos siitä että olin purkanut tavaraa hyllyyn ja hajottanut pahvilaatikoita...

        Lisäksi tunnen 5 ihmistä jotka ovat siirtyneet kyseisestä talosta toisiin hommiin (samaan taloon töihin missä itsekin olen)..


      • kertoa
        blueberry85 kirjoitti:

        Olin 2 kk harjoittelussa savossa prismassa ja takaisin en menisi, mielummin työttömäksi. Koska olin harjoittelussa mulle teetettiin ilmaiseksi 40 tunnin viikkoa (6-14). koska oli kevät, kyselin sitten kesätöitä, pomo sanoi että katsotaan, no tein sitten ylitöitä pomon pyytäessä ILMAISEKSI kesätyön toivossa, mm. pääsiäisen. toukokuun alussa samalle osastolle rupesi tulemaan muita kesätyöntekijöitä. tekivät sitä 25 tunnin viikkoa. rupesin ihmettelemään että kun mulle ei ole ilmoiteltu mitään, kysyin taas pomolta toukokuussa kesätöitä, ja kuulema ei tunnit riitä! Että ei mennyt kyllä ihan putkeen...Että mukava kiitos siitä että olin purkanut tavaraa hyllyyn ja hajottanut pahvilaatikoita...

        Lisäksi tunnen 5 ihmistä jotka ovat siirtyneet kyseisestä talosta toisiin hommiin (samaan taloon töihin missä itsekin olen)..

        olitko kuopiossa vai missä..


      • blueberry85
        kertoa kirjoitti:

        olitko kuopiossa vai missä..

        Sielläpä siellä.


      • Anonyymi00012
        blueberry85 kirjoitti:

        Olin 2 kk harjoittelussa savossa prismassa ja takaisin en menisi, mielummin työttömäksi. Koska olin harjoittelussa mulle teetettiin ilmaiseksi 40 tunnin viikkoa (6-14). koska oli kevät, kyselin sitten kesätöitä, pomo sanoi että katsotaan, no tein sitten ylitöitä pomon pyytäessä ILMAISEKSI kesätyön toivossa, mm. pääsiäisen. toukokuun alussa samalle osastolle rupesi tulemaan muita kesätyöntekijöitä. tekivät sitä 25 tunnin viikkoa. rupesin ihmettelemään että kun mulle ei ole ilmoiteltu mitään, kysyin taas pomolta toukokuussa kesätöitä, ja kuulema ei tunnit riitä! Että ei mennyt kyllä ihan putkeen...Että mukava kiitos siitä että olin purkanut tavaraa hyllyyn ja hajottanut pahvilaatikoita...

        Lisäksi tunnen 5 ihmistä jotka ovat siirtyneet kyseisestä talosta toisiin hommiin (samaan taloon töihin missä itsekin olen)..

        Tätä samaa olen minäkin Prismasta kuullut. Pari ystävää hakeutunut toisiin tehtäviin, kun eivät ole kestäneet epäoikeudenmukaisuutta ja huonoa johtamista.


      • Anonyymi00014

        Vältä Prismaa ja ylipäätään kaikkia S-ryhmän paikkoja. Asiat eivät niissä toimi enää ollenkaan 😩


      • Anonyymi00016
        blueberry85 kirjoitti:

        Olin 2 kk harjoittelussa savossa prismassa ja takaisin en menisi, mielummin työttömäksi. Koska olin harjoittelussa mulle teetettiin ilmaiseksi 40 tunnin viikkoa (6-14). koska oli kevät, kyselin sitten kesätöitä, pomo sanoi että katsotaan, no tein sitten ylitöitä pomon pyytäessä ILMAISEKSI kesätyön toivossa, mm. pääsiäisen. toukokuun alussa samalle osastolle rupesi tulemaan muita kesätyöntekijöitä. tekivät sitä 25 tunnin viikkoa. rupesin ihmettelemään että kun mulle ei ole ilmoiteltu mitään, kysyin taas pomolta toukokuussa kesätöitä, ja kuulema ei tunnit riitä! Että ei mennyt kyllä ihan putkeen...Että mukava kiitos siitä että olin purkanut tavaraa hyllyyn ja hajottanut pahvilaatikoita...

        Lisäksi tunnen 5 ihmistä jotka ovat siirtyneet kyseisestä talosta toisiin hommiin (samaan taloon töihin missä itsekin olen)..

        Toukokuussa avataan uusi iso marketti Kuopioon. Tullee kilpailija Prismalle. Kuopion prismassa hyllyrivit ( rumasti asennettu ) on vinoittain rakennukseen nähden . Siitä erikoista, että en mene kaupoille siihen puttiikkiin enää.


    • Anonyymi

      Ei pysy Niinistön kuoli kortti myynti kohdallaan,aina on tiedon lainasjan jääkaappi.
      Nivala dramaattinen juna.

      • Anonyymi

        Hienosti käytetty puheenvuoro.


    • Anonyymi00011

      Järkytin kun näin yhden työntekijän palkkalaskelman.

    • Anonyymi00013

      Hyvä työpaikka se on mutta niitä ei kiinnosta palkata suomalaisia. Olen ollut aiemmin kassalla vuosikymmeniä. Nyt hakenut hyllyttämään. Ei mitään toivoa päästä.

    • Anonyymi00015

      Viimeisin, kun Prisman mainoksessa henkilö korottaa ääntään, suoraan sanottuna huutaa pöydän ääressä henkilöille esitelmässään. En käy enää ikinä Prismassa ostoksilla!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe