prisma

työpaikkana

olisin kiinnostunut töistä prismasta. jos joku on siellä ollut tai tietää voisi kertoa kokemuksia, ilmapiiristä, kiireestä, palkasta, työajoista, eduista, pomoista, onko suuri vaihtuvuus henkilökunnassa yms.
onko siellä paikkoja vaan hyllyttäjille, minua ei kassajutut kiinnostaisi..

kiitos jos viitsitte kertoa!

10

8565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös kiinnostaa

eli jos löytyy tietoa niin tännepäin!

• myyjä..

Prismassa on erikseen kassahenkilökunta ja muut "touhuajat." Joku on maitopuolella, joku hevissä, joku vapaa-ajan osastolla jne.

Palkka tulee TESin mukaan.

Ottakaa ihmeessä yhteyttä lähimpään Prismaanne, jota kautta teille selviää paljon asioita.

• nyt kiinnostais
        myyjä.. kirjoitti:

Prismassa on erikseen kassahenkilökunta ja muut "touhuajat." Joku on maitopuolella, joku hevissä, joku vapaa-ajan osastolla jne.

Palkka tulee TESin mukaan.

Ottakaa ihmeessä yhteyttä lähimpään Prismaanne, jota kautta teille selviää paljon asioita.

täältä saada tietoa..
        mitäpä sitä ikinä tänne kirjottelis jos aina soittais suoraan..

• ollapa kassa
        nyt kiinnostais kirjoitti:

täältä saada tietoa..
        mitäpä sitä ikinä tänne kirjottelis jos aina soittais suoraan..

ainakaan kassaosastolle mennä jollei ole varma että rakastaa asiakkaita ja kiirettä jne..
        itse olin kassalla, mutta sitten menee hermo ikuisiin jonoihin ja kassojen vähyyteen, töitä kuin liukuhihnalla ja siinä pitäis sitten vielä hymyillä. Kyllä vitutti. Sitten kun tuotteista puuttuu hinta niin eikun soittelemaan osastolle, jos joku löytäis sellasen muovisen mikä tää nyt on mahumaijan letkun varaosalle hinnan kun myyjä on kahvilla. Samalla kakskyt silmäparia odottaa innolla päästesään kuittaamaan hitaasta palvelusta. Minutteja tuijotellessa taukoaika (vihdoin) tulee ja juokset taolle 12 minuutiksi, josta neljä minuuttia menee matkoihin taukohuoneeseen. Tosin tää varmaan kaikissa supermarketeissa sama, kassalta ei pääse edes kuselle ilman lupaa.

• neuvontatäti
        ollapa kassa kirjoitti:

ainakaan kassaosastolle mennä jollei ole varma että rakastaa asiakkaita ja kiirettä jne..
        itse olin kassalla, mutta sitten menee hermo ikuisiin jonoihin ja kassojen vähyyteen, töitä kuin liukuhihnalla ja siinä pitäis sitten vielä hymyillä. Kyllä vitutti. Sitten kun tuotteista puuttuu hinta niin eikun soittelemaan osastolle, jos joku löytäis sellasen muovisen mikä tää nyt on mahumaijan letkun varaosalle hinnan kun myyjä on kahvilla. Samalla kakskyt silmäparia odottaa innolla päästesään kuittaamaan hitaasta palvelusta. Minutteja tuijotellessa taukoaika (vihdoin) tulee ja juokset taolle 12 minuutiksi, josta neljä minuuttia menee matkoihin taukohuoneeseen. Tosin tää varmaan kaikissa supermarketeissa sama, kassalta ei pääse edes kuselle ilman lupaa.

Olipas tyhjentävä vastaus :) Tätä se joskus on Prismassa, ja varmasti muissakin marketeissa! Muttei se aina tätä ole. Aamuvuorot ovat meillä ainakin ihan leppoisia. Ja kassalla on kiva olla jos saa joskus tehdä muitakin hommia!

• blueberry85
        neuvontatäti kirjoitti:

Olipas tyhjentävä vastaus :) Tätä se joskus on Prismassa, ja varmasti muissakin marketeissa! Muttei se aina tätä ole. Aamuvuorot ovat meillä ainakin ihan leppoisia. Ja kassalla on kiva olla jos saa joskus tehdä muitakin hommia!

Olin 2 kk harjoittelussa savossa prismassa ja takaisin en menisi, mielummin työttömäksi. Koska olin harjoittelussa mulle teetettiin ilmaiseksi 40 tunnin viikkoa (6-14). koska oli kevät, kyselin sitten kesätöitä, pomo sanoi että katsotaan, no tein sitten ylitöitä pomon pyytäessä ILMAISEKSI kesätyön toivossa, mm. pääsiäisen. toukokuun alussa samalle osastolle rupesi tulemaan muita kesätyöntekijöitä. tekivät sitä 25 tunnin viikkoa. rupesin ihmettelemään että kun mulle ei ole ilmoiteltu mitään, kysyin taas pomolta toukokuussa kesätöitä, ja kuulema ei tunnit riitä! Että ei mennyt kyllä ihan putkeen...Että mukava kiitos siitä että olin purkanut tavaraa hyllyyn ja hajottanut pahvilaatikoita...

Lisäksi tunnen 5 ihmistä jotka ovat siirtyneet kyseisestä talosta toisiin hommiin (samaan taloon töihin missä itsekin olen)..

• kertoa
        blueberry85 kirjoitti:

Olin 2 kk harjoittelussa savossa prismassa ja takaisin en menisi, mielummin työttömäksi. Koska olin harjoittelussa mulle teetettiin ilmaiseksi 40 tunnin viikkoa (6-14). koska oli kevät, kyselin sitten kesätöitä, pomo sanoi että katsotaan, no tein sitten ylitöitä pomon pyytäessä ILMAISEKSI kesätyön toivossa, mm. pääsiäisen. toukokuun alussa samalle osastolle rupesi tulemaan muita kesätyöntekijöitä. tekivät sitä 25 tunnin viikkoa. rupesin ihmettelemään että kun mulle ei ole ilmoiteltu mitään, kysyin taas pomolta toukokuussa kesätöitä, ja kuulema ei tunnit riitä! Että ei mennyt kyllä ihan putkeen...Että mukava kiitos siitä että olin purkanut tavaraa hyllyyn ja hajottanut pahvilaatikoita...

Lisäksi tunnen 5 ihmistä jotka ovat siirtyneet kyseisestä talosta toisiin hommiin (samaan taloon töihin missä itsekin olen)..

olitko kuopiossa vai missä..

• blueberry85
        kertoa kirjoitti:

olitko kuopiossa vai missä..

Sielläpä siellä.

• Anonyymi

Ei pysy Niinistön kuoli kortti myynti kohdallaan,aina on tiedon lainasjan jääkaappi.
      Nivala dramaattinen juna.

• Anonyymi

Hienosti käytetty puheenvuoro.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe