Sain 5 kk kestävän tetrasykliini (antibiootti) kuurin ihosairauteen.
Minulla on n. 20 vuotta ollut ärtynyt suoli ja refluksi, eli heti vaikka leipäpalasen jälkeen on mentävä vessaan. Uloste on aina ollut löysää, jopa vetistä. Tähän olen jo tottunut.
Nyt kun aloitin tuon antib.kuurin, niin eka päivänä vatsa oli aivan sekaisin.
Mutta seuraavana päivänä ”koostumus“ oli aivan normaalia, mikä minun mittapuun mukaan on todella harvinaista.
Nyt olen syönyt viikon kuuria, enkä tarvitse käydä wc;ssä kuin aamuisin ja kakka on ihan normaalia. Yleensä ravasin 4-7 kertaan päivässä ripuloimassa.
Tulee mieleen, ett oliskohan ollut joku bakteeri suolistossa tai vatsassa, kun tuntuu parantavan sitä seutua. (Helikobakteeria ei ainakaan 4 vuotta sitten ollut).
Aika jännä juttu kaikkinensa.
Toivottavasti vain pysyvä sellainen.
Sattuisiko olemaan kuulolla ketään, jolla antibiootti olisi parantanut suolisto-oireita, tai jos on jotain muuta kommentoitavaa asiaan, niin mielenkiinnolla jään odottelemaan...:)
Antibiootti ja vatsa
3
800
Vastaukset
- Päinvastainen ilmiö
taas kovetti vatsaa eli ulostaminen kävi hankalaksi.
Antibioottilääkityksen yhteydessä käytin 5-6 viikkoa Ibuxinia 600mg kolme kertaa päivässä, nyt alkanut refluksioireet ja pelkään pahinta eli että Ibuxin on tehnyt vatsalle häijyä, koska viikko olen syönyt Somacia ja närästys ym. refluksioireet eivät ole poistuneet. - äkkiä käyttöön
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Maitohappobakteeri
- ruikulimaha
Minä jouduin syömään antibioottikuurin clostridium difficileen muutama vuosi sitten. Oli muistaakseni parin viikon kuuri, jonka aikana vatsa oli normaali. Muuten on aina ripulia. Kun loppuivat antibiootit, loppui myös autuus vatsan kanssa. Sama ruikuli on jatkunut tähän päivään saakka. Eikä uusintatestissä löytynyt enää touota difficilea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324561Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152548Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252405Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su532278- 321767
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321591Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731486- 661284
- 821241
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?421161