Tammi - heinäkuussa Suomessa 59 Ladaa myyty, josta 2 kpl heinäkuussa (markkinaosuus 0,02%)
http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?subarea=uutiset&arti cle=142936
Hurjassa vedossa
8
461
Vastaukset
- lukemat
Kesäkuussa ladoja ei myyty yhtään joten myynnin kasvu prosentteina laskettuna on äärettömän suuri!
- Ladalla menee lujaa
Heinäkuussa myytiin vain 1 ainoa Lada Suomessa (kukahan oli tämä "onnellinen", heh?) eli 1-7/2007 myynti on yhteensä vain 58 autoa, kun vastaavana ajankohtana 1-7/2007 myynti oli 307 autoa.
http://www1.autoalanverkkopalvelu.fi/mediakone/aineistot/92/heinakuu_2007_.pdf?tiedosto=YWluZWlzdG90LzkyL2hlaW5ha3V1XzIwMDdfLnBkZg&tyyppi=AP&jul_id=13708&ain_id=&suoj=&jul_nimi=7/2007- katsotaan kelle myydään
ei ainakaan karvattomille räppänäpojille
- Silvo
katsotaan kelle myydään kirjoitti:
ei ainakaan karvattomille räppänäpojille
Päivän paras "kestoselitys", buhahahaaaaaa.... entäpä räppänäpapoille???
- myyty
viimeiset 110 maahantuojan varastosta. Eli niitä ei ole enään maassa, eikä niitä enään edes tilaamalla saa.
- tov.wiljami
Nyt odotellaan innolla uutta mallia. Sitten rupeaakin kauppa käymään.
- Tolstoi
tov.wiljami kirjoitti:
Nyt odotellaan innolla uutta mallia. Sitten rupeaakin kauppa käymään.
Tavaritsilla on edessään pitkä odotus...ja kuka nyt edes ostaisi Kalinan, kun sen laatu on 110:äkin huonompi. Todellinen rimanalitus naapurimaamme työläisiltä....
- Skander
Tolstoi kirjoitti:
Tavaritsilla on edessään pitkä odotus...ja kuka nyt edes ostaisi Kalinan, kun sen laatu on 110:äkin huonompi. Todellinen rimanalitus naapurimaamme työläisiltä....
Herra Tolstoilla varmasti on paljon kokemuksia Kalinasta? Jos kerran hän on niin vakuuttunut että "Kalinan laatu on huonompi kuin 110:n" Kertokoon missä ja milloin hän on ajanut kyseisellä autolla.
Minulla päinvastoin on tietoja, että Kalina on parempi kuin 110.
Se todellakin kohta tulee myyntiin nimellä Lada 119. Soitin Helsingin Delta-Autoon ja sain vastauksen että sen myynti alkaa jo syksyllä.
En usko että siitä tulee mahtava myyntimenestys, mutta varmasti myyntiluvut kasvavat kymmenkertaisesti nykyisiin verrattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437