http://gorkyparkmusic.ru/gpmusic/index.php?option=com_content&task=view&id=20&Itemid=49
tuolla voi kuunnella ilmaiseksi yhden venäläisen rock-bändin(Gorky Park) kaikki biisit,kaikilta neljältä albumilta.
Siellä lauletaan pääosin englanniksi,löytyy muutama venäjänkielinenkin biisi.
Niin joo ja jos kiinnostaa aloittaa kannattaa toisen levyn kahdeksannesta biisistä,Welcome to the Gorky park.Jos ei ole vakuuttunut sen jälkeen,voi kuunnella vaikka vähän rauhallisemman saman levyn yhdeksännen biisin Two candles.Muitakin todella hyviä biisejä toki on,mutta nää pitäisi riittää alkuun.
Kuunnelkaa Rammstein-fanit huviksenne ensimmäisen levyn ensimmäinen biisi(Bang,julkaistu 1989),kuulkaa myös miten siellä huudetaan "Bang Bang".Tehän pidätte sen kovana Rammstein keksintönä,2001 julkaistussa levyssä.En yritä vihjailla mitään,mutta oudolta vaikuttaa,ja vaikuttaa siltä,että rakas bändinne on matkinut tämän asian.
Rammstein on matkija
7
1771
Vastaukset 7
- mieleen
Tämä kappale bang kuulosti aivan kissin musiikilta.. Tottahan toki yhtye ottaa vaikutteita omista idoleistaan ja tekee samantyylistä musiikkia. Itse en Rammsteinia löytänyt tuosta kappaleesta mitenkään, joten tarvitsen nyt neuvoa. Mitä muuta yhteistä olikaan kuin sana bang? Mites on esim. Nancy Sinatra - Bang Bang? kuka nyt kopioi ja ketä?
- mieleen.
On pakko korjata itse, ettei kukaan pääse näpäyttämään.. :)
Eli siis Nancy Sinatra teki version Cherin alkuperäishitistä Bang Bang (My Baby Shot Me Down).
Mutta kopioiko Gorky Park Nancyä/Cheriä ja sitten Rammstein Gorky Parkia vai miten? ja kuka sanoi bang ennen heitä? onko kaikki sittenkin tullut Ron Jeremyn suusta.. a Gang bang?
- ddasdas
Eihän noissa ollut lähes mitään samaa?! Ihan hyvältä kyllä kuulosti :D.
- huomauttaisin
Minä huusin bang bang, kun leikittiin muiden penskojen kanssa sotaa 80-luvulla. Rammsteinit ja Gorky parkit matkii mua.
- Bsa
Bang Bangia huudetaan ainaki 10 kappalees, et ookko vähä tyhmä??? Pikkasen vainoharhaanen oot Gorky.
- huomauttaisin
Bsa kirjoitti:
Bang Bangia huudetaan ainaki 10 kappalees, et ookko vähä tyhmä??? Pikkasen vainoharhaanen oot Gorky.
Jos sarkasmia ei ymmärrä niin se on omaa tyhmyyttä.
- metalunion
huomauttaisin kirjoitti:
Jos sarkasmia ei ymmärrä niin se on omaa tyhmyyttä.
olla mieli ku vitusta, jos saa tämän korkin puiston yhdistettyä Rammsteiniin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1881673Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2591159Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.179826Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah222731- 43731
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen63705- 55692
- 73610
Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi50603- 40596
- 38583
Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul68583Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on68580- 31528
Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal176524- 81509
Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd23509Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi
Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.30497- 6473
Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma24472