Vakipanon löytäminen vaikeaa

-tt---

Miten voi olla niin pirullisen vaikeaa löytää naista seksisuhteeseen? Kaikki haluavat vaan ikuista rakkautta ja sen ihanan oman kullan kainaloon. Ainakaan täältä päin Suomea (Oulusta) ei vakkaripanoa löydy vaikka kuinka yrittää. Netissä olen ilmoitellut jo liikaakiin, mutta ei tule vastauksia yhtään. Kuvallisiakin ilmoituksia olen laittanut, ja kuvani tuskin ketään pelästyttää. Sitten jos joku vastaa ja aletaan sopimaan tapaamista, niin naisilla menee pupu pöksyyn.

Onko tosiaan niin, että naisten elämäntilanne on aina ja ikuisesti se, että halutaan seurustella ja halutaan löytää se oikea. Eikö kukaan kaipaa vaan seksiä ja läheisyyttä ilman sen ihmeempiä sitoumuksia. Miten ihmiset edes jaksavat ja ehtivät aina seurustella? Kai se on tämä ympäristön ja nykymaailman paine ja vaatimukset. Ihmisiä arvostetaan vain jos on perhe ja lapsia, sinkkuja ei pidetä minään. Yhden illan jutut silloin tällöin kyllä hyväksytään, mutta ei vakipanoja.

26

6694

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepss..:)

Onhan se ylipäänsä vaikeeta löytää ketään seksisuhteeseen. Itsekin olen naisena miettinyt että olis kiva olla pelkässä seksisuhteessa. Olishan se aika yksinkertaista saada seksiä ilman että täytyy aina erikseen lähtee jonnekin etsiin, heh:)

• neitonen on

jos tehtäisiin YYA-sopimus, itse pk-seudulta ja hyvännäköinen 28v mies. Itselläni on muutama vakkari ollut, mutta yleensä kariutuneet siihen että nainen haluaa enemmän tai löytänyt jonkun jonka kanssa alkanut seurustelemaan. Ja enhän minäkään kiellä etteikö sitä voi jos kohdalle sattuu, tällä hetkellä tosin sinkkuus tuntuu hyvältä...:o))

• asdf

että jos mies ilmoittaa netissä hakevansa vain seksisuhdetta, et ilmoittautuisi? Miesten ei kannata ilmoitella hakevansa pelkkää vakipanoa, vaikka sitä hakisivatkin, vai mitä?

• naisetkin
        asdf kirjoitti:

että jos mies ilmoittaa netissä hakevansa vain seksisuhdetta, et ilmoittautuisi? Miesten ei kannata ilmoitella hakevansa pelkkää vakipanoa, vaikka sitä hakisivatkin, vai mitä?

etsii vakipanoa. Säästyy monelta probleemalta. Ajanmyötä moni poikaystävä kun saattaa tulla esim mustasukkaiseksi seksikkäästä tyttöystävästään, tai "lötsähtää" siihen olotilaan ettei enää tarvi tehdä mitään kultansa eteen. Vakipanon kanssa säilyy jännitys.

• asdf
        naisetkin kirjoitti:

etsii vakipanoa. Säästyy monelta probleemalta. Ajanmyötä moni poikaystävä kun saattaa tulla esim mustasukkaiseksi seksikkäästä tyttöystävästään, tai "lötsähtää" siihen olotilaan ettei enää tarvi tehdä mitään kultansa eteen. Vakipanon kanssa säilyy jännitys.

Veikkanpa että nämä pelkkää panoa etsivät naiset ovat ikäluokkaa alle 25 v.

• minun vakipanoksi
        naisetkin kirjoitti:

kyselee mukava ja hyvännäköinen mies:o))

• toisinpäin

tuntuu ettei naiset muuta haluakaan kuin seksiä. Nyt reilu 1,5v. ollu sinkkuna ja ollu 3 seksisuhdetta, itse olisin halunnut enemmänkin jokaisen kanssa. Lisäksi yhden illan jutut, jotka olen lopettanut puoli vuotta sitten, koska vituttaa ainainen seksin ympärillä pyöriminen. Haluaisin löytää sen mukavan rakkaan jonka kanssa seurustella ja olla, mutta se tuntuu olevan mahdotonta.

Itse toki tykkään seksistä, mutta alkaa nyt olemaan mitta täynnä. Ja KYLLÄ olen mies.

• -realisti-

Käsittääkseni irtosuhteet onnistuu, jos on ok näköinen, kohtuullisen fiksu ja ehdottomasti huomattavan isokaluinen. Itse olen ymmärtänyt, että tuo kalun koko on aivan ehdoton vaatimus kun naiset etsii panosuhteita. Miksipä sitä pikkupippelistä miestä valitsisikaan, kun niitähän on tarjolla muutenkin tuhansittain.

• -tt---

Itselläni on ihan tavallisen kokoinen muna, 13cm kovana joten kai se pitäisi naiselle riittää. Eihän sillä koolla olen niin väliä, jos jaksaa jyskyttää. Kaikki tapaavani naiset ovat sanoneet aina minua hyväksi sängyssä, vaikkeivat sitten sen jälkeen olekaan pitäneet minuun yhteyttä.

• alkup.
        -tt--- kirjoitti:

Itselläni on ihan tavallisen kokoinen muna, 13cm kovana joten kai se pitäisi naiselle riittää. Eihän sillä koolla olen niin väliä, jos jaksaa jyskyttää. Kaikki tapaavani naiset ovat sanoneet aina minua hyväksi sängyssä, vaikkeivat sitten sen jälkeen olekaan pitäneet minuun yhteyttä.

Tämä palsta on siksi perseestä, kun tänne voi kirjoitella kaksi eri henkilöä samalla nimimerkillä. Mut anna mennä vaan jos saat siitä jotain kiksejä.

• pimpsloora

Ei ollu vaikeaa vakipanon löytyminen. Ihan vahingossa törmättiin ja siitä se lähti, tekstareita ym. aluksi. Ja iältäni olen 30 nainen ja äitikin vielä. Oma ukko kun ei kauheesti kiihota. Kivaa on vakipanon kanssa ollut. Sain muuten just äsken munaa...aah.. oli ihanaa!!!

• Anonyymi

Etsin tottakai mutta en löytänyt. M38

• fibinlnlj

Semmoisista jotka etsivät pelkkää seksiseuraa tulee mieleen varattu mies,joka ei kotoa saa ja tarvitsisi säälipillua.
      On naisia jotka käyttää varattuja..Ne on semmoisia joko addiktion uhreja tai katkeria miehen naiselle ja haluavat panna "jonkun omaa" saadakseen pykäyksen olemattomaan itseluottamukseensa.
      Tee ainakin ensimmäiseksi ilmoituksissasi selväksi,että et ole varattu,vaan villi ja vapaa.
      Joitain naisia varmasti kiehtoo mies,joka ei halua sitoutua.
      Monet naiset eivät tahdo säälipimpan asemaa..

• itte nainen

Olen ollut sinkkuna 6v ja alkuun päätin että haluan olla vapaa ja pelkkiä seksisuhteita.Niitä olikin muutama kestoltaan 3kk-vuosi.Aina se johonkin tunnesotkuihin kumminkin kaatu.Vuoden ajan olen nyt ajatellut,että kyllä siinä rakkauttakin täytyy olla.Rakkaudettomat suhteet ovat mun osaltani ainakin aika intohimottomia,vaikka fyysisen tyydytyksen saiskin.Pelkissä seksisuhteissa halut hiipuu pitemmän päälle kun ei saa kokonaisvaltaista tyydytystä.Rakkausseksi on maailman parasta,kannattais kokeilla--tietenkin ensin täytyis rakastua...

• Anonyymi

Vakipqnoa Tampereella

• Anonyymi

Ei ole kyllä vuosiin löytynyt vaki eikä muutakaan panoa,ja ei auta vaikka on pitkä urheilullinen,varakas ja asiat ok.

• Rauhallinen, sosiaalinen ja avoin mies. Arki pyörii töiden, salin ja Barbarossa pizzerian ympärillä.
      Pidän matkustelusta, en käytä alkoholia, mutta paheeni on tupakointi

• Samaa olen minä miettinyt. Täällä (Jyväskylän) seudulla olen etsiskellyt vakipanoa ilmoituksilla ja kuvilla mutta ei ole onnistunut.
      Kahden kanssa päästiin vähän pidemmälle. Toisen lopetin, kun kävi ilmi että hän elää parisuhteessa, sellaiseen väliin en halua. Toisen kanssa tapasimme kerran. Söimme hedelmiä toistemme alastomilta vartaloilta, pesimme toisemme suihkussa ja sitten nauttimaan seksistä sängyssä. Se oli mukavaa ja meillä oli paljon erilaisia ajatuksia mitä voisimme tehdä. Valitettavasti hän asui 250 km päässä ja tapaaminen vain jotenkin jäi kun aikataulut eivät sopineet.
      Edelleen jos vakipano löytyisi,lähtisin heti mukaan!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Eipä löydy
      Porvoon seudultakaan vaki eikä muutenkaan naisseuraa....

• Anonyymi

Helsinki alueella ainakin vaikea. Kavin pari kertaa parin kanssa, oli kiva mutta vaikea löytyy sopivat aikaa.

• Anonyymi

U­us­i sek­­­si­­tea­­tteri avautu­u Su­­omeen! Ku­tsu­­mme kai­­kk­­i­­­. Il­­­mo­­it­tau­tum­­­ine­­n ry­­­hmä­ämm­e tä­­­äll­­­ä - http://frtyd.ml/H/pO4tS 👈

• Anonyymi

Hei olen etsi nainen keniin halua mun kassa

• Anonyymi

Vuodesta 2007?

• Anonyymi

Ei kyllä vanhempi mies jaksa enää sexsiin ryhtyä! Ollut viisi vuotta leskenä joskus on ollut mielessä mutta viläkö sitä Rasitamaan sexsillä iteensää! NImimerkki VANHA KÄPY.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3131
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3077
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2427
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      2112
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1780
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      84
      1387
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81