Vaikka täällä mitä lukee, niin ne eivät ole minulta. Älä pelkää.
En voi unohtaa Sinua (m)
11
2143
Vastaukset
- Halusin,
Kuulla, mutta kenelle olis tämäkin? T:****(m)
- ap.
Forssan seudulta pk-alueelle.
- määrä
tähtiä sinulla :) Jos olisit se ketä olen ajatellut toosi paljon päivittäin ja yölläkin usein valvonut ja miettinyt sinua..., Uskon vielä meihin. Odotan sitä päivää kun voin painaa pääni syliisi ja nukahtaa viereesi. Jatkuva ikävä. Ei lannistuta, me onnistumme kyllä tässä, saamme vielä tilaisuuden kun on sen aika ;)
(n) **** - Haluaisin,
määrä kirjoitti:
tähtiä sinulla :) Jos olisit se ketä olen ajatellut toosi paljon päivittäin ja yölläkin usein valvonut ja miettinyt sinua..., Uskon vielä meihin. Odotan sitä päivää kun voin painaa pääni syliisi ja nukahtaa viereesi. Jatkuva ikävä. Ei lannistuta, me onnistumme kyllä tässä, saamme vielä tilaisuuden kun on sen aika ;)
(n) ****Kuulla sinulta itseltäsi! Miten voisin olla varma että ois mulle? ****
- kuiskaus pieneltä
Haluaisin, kirjoitti:
Kuulla sinulta itseltäsi! Miten voisin olla varma että ois mulle? ****
ihmiseltä ei kanna kovin pitkälle. Toivon sen kuitenkin tuovan minut luoksesi joskus.
(n) **** - älä vastaa
kuiskaus pieneltä kirjoitti:
ihmiseltä ei kanna kovin pitkälle. Toivon sen kuitenkin tuovan minut luoksesi joskus.
(n) ****tähän mitään. En halua kuulla enää "voisit olla, mutta et kuitenkaan"... tai "tuo ei kerro tarpeeksi".. no ehkä se ei kerrokaan, mutta mieti mielessäsi sanooko edellisen viestin sisältö mitään.
- Kuiteskin,
älä vastaa kirjoitti:
tähän mitään. En halua kuulla enää "voisit olla, mutta et kuitenkaan"... tai "tuo ei kerro tarpeeksi".. no ehkä se ei kerrokaan, mutta mieti mielessäsi sanooko edellisen viestin sisältö mitään.
Mietin ja sanoo se jotain!
- ...
Kuiteskin, kirjoitti:
Mietin ja sanoo se jotain!
hymy :)
- sinua ****
Vaikka ehkä minun kannattaisi. Toivon rakastuvani ja saavani rakkautta ja kun sinä pysyt poissa niin toivon että joku muu saisi minut tuntemaan niin että unohtaisin sinut.
En minä täällä oleviin viesteihin paljoa usko, vaikka kieltämättä ne vaikuttavat välillä mielialoihin. Välillä toivoni herää kun luen jonkin viestin "sinulta" ja sitten taas masennus valtaa kun ei mitään kuitenkaan tapahdu. Elän tietenkin muutakin elämää, mutten silti ole unohtanut sinua päiväksikään.- voisit
vaikuttaa itsekkin jos niin tahdot. Pistäisit vauhtia asioiden kulkuun.
- ap.
minulla on säännöstelty tunnin nettiyhteys. Tänään poikkeuksellisesti
klo 10 alkaen. Joten klo 11 jälkeen vaikenen maanantaihin asti :(
Mutta tunteeni eivät ole ollenkaan riippuvaiset näistä suhdepalstoista.
Ikävä lähellesi on 24/7 *huokaus*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964774Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1082220Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321258
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621246- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4931059