Kävin ostamassa Natusanin sinkkivoidetta. Laitoin sitä pestyihin kasvoihin. Vaikka voidetta laittaakin tosi ohuen kerroksen, se tekee naaman valkoiseksi. Mitä sinkkivoiteita te olette käyttäneet? Onko tuo ostamani voide liian paksua?
Natusan sinkkivoide
4
1279
Vastaukset
- käyttänyt
sinkkivoidetta vaan pastaa. se kai toimii paremmin kuin sinkkivoide. mutt kato toimiiko sulle voide.
- en ole
enoo käyttäny kiinnostais käyttää,.. mut roasta jääny punastelu joten voiks lisää punasteluu tai olla mitään muit haittavaikutuksii?
- acne89
tuskin siitä nyt mitää haittaa voi olla. toisilla se auttaa paremmin kuin toisilla. se täytyy vain itse kokeilla:)
- natusan parempi
Käytin ennen apteekista ostettua sinkkivoidetta (joku zinkosal), mutta vähän aikaa sitten ostin Natusania ja se näyttää minusta toimivan paremmin. Naama jää valkoiseksi, mutta ei kai siitä haittaa ole. Tietysti yöllä voide saattaa imeytyä tyynyyn, jos sitä ei levitä huomattavasti ennen nukumaan menoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135273
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663