Minulta tuo sisustaminen ei käy niin helposti kuin joltain toiselta voisi käydä.
Nyt kuitenkin kysyn teiltä neuvoa:
Aion sisustaa ison olohuoneen, jossa on punaista puuta jäljittelvä laminaatti lattia.
Yksi seinistä on täysin tyhjä, muilla seinillä on ikkunoita ja ovia.
Ideani:
Laitan huoneeseen vaalean vihreän tapetin (käykö punaisen lattian kanssa?) ja keskelle isoa seinää laitan ison maisematapetti kuvan niin, että se ei ole täysin seinästä seinään ja lattiasta kattoon, vaan reunoille laitan tätä vihreää tapettia, eli siitä tulee lähinnä niin kuin valtava taulu. Tapettien rajaan liimaan kevyet puukehykset.
Tuleeko tilasta liian levoton ja voinko yleensäkään käyttää vihreää tapettia olohuoneen sisustamisessa?
Tuohon vihreään varmaan värinä kävisi violetit verhot, jotka minulla on valmiina?
Kiitos teille jotka vastaatte :)
Tapettien väristä ja sisustuksesta
Onneton sisustelija..
1
374
Vastaukset
- Ihmettelijä tyttönen
Pelkään, että kehykset katkaisevat kuvan siten, ettei sen avauus ole yhtä hyvä kuin ilman kehyksiä ja erivärisiä tapeetteja. Itselläni on koko seinän maisematapeetti ja se on hieno, tuo avaruutta ja on helpompikin toteuttaa. Mieti vielä. Taulu se silti on. Ikkunan takanakin on maisema ja taulu, mutta ilman kehyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181