OinasMiehet!!!

MinäVainN

Kun rakastutte, ylistättetkö ja rakennatteko pilvilinnoja naiselle hetken ja näytätte vasta myöhemmin kuinka kylmiä ja karuja osaatte olla?
Vai miten se asia oikein on?
Rakastuuko oinas tulisesti ja onko se aitoa jos hän niin sanoo?

6

1731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toisen kokemus miehestä.

      Mutta tiedän yhden toisen naisen kokemuksen ex oinasmiehestä (huhtikuun oinas taisi olla?) ja kyllä hän näytti loppujenlopuksi sen, että kuinka kylmä ja karu ihminen hän todellakin oli, eikä pelkästään "naiselleen" vaan myös joillekin tämän naisen tutuille..

      • ..kun muutin tähän tekstiäni..

        ..hassusti meni edellinen viestini..

        Pahoittelen.. :D


    • hmpts

      ja vaikka korkeampi koulutus kun miehellä, niin oinasmies yrittää vähätellä naista ja naisen älyä... VAIHTOON!!!

      • jupiter tyttö

        mulla on aluillaan suhde oinas mieheen ja kyllä tämä mies ainakin arvostaa ja kannustaa yrittämään."sä osaat,sä pystyt" menttaliteetti tarttuu,ja oon kokeillut tuttavuutemme aikana paljon sellaista mihin en kenties muuten olisi lähtenyt mukaan.


    • oinasmies

      Kyllä ylistän, ehkä en tiedä rakennanko pilvilinnoja. Mitä tarkoitat pilvilinnojen rakentamisella?
      En pyri tietoisesti näyttämään ns. "kylmyyttäni" myöhemmin, mutta riidoissa moinen voi tulla esille.

      Tiedä sitten, että mitä tuolla kylmyydellä tarkoitat, mutta joissain riitatilanteissa yleensä ne huonot puolet tulee esille, itse laskisin tämän kylmyyden ja karuuden sinne myös.

      Jos minä rakastun (tapahtunut toistaiseksi kerran, eikä ole vielä tullut vastarakkautta;) niin rakastun tulisesti, ihastumiset eivät ole mitään siihen verrattuna. Ja jos sanon, että rakastan, niin se tosiaan tarkoittaa sitä. Se tarkoittaa sitä koko sydämestäni. Mutta se ei kumminkaan tarkoita sitä, että rakastan vielä tulevaisuudessakin - tuo seikka täytyy muistaa ;)

    • kertokaa

      Mitä te tarkoitatte? Tuolla kylmyydellä? En ole havainnut omassa pässissäni muutakuin välillä mielialan laskuja, ja pientä tuittuisuutta, sekä itsepäisyyttä, "minä teen sen niinkuin minä teen,olkoon se sitten mitä mieltä tahansa" ja vastaavaa... mielialan laskuja ja tuittuilua on jokaisella, minua kohtaan hän ei ole ollut vielä tyly. olemme tunteneet yli puoli vuotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe