OinasMiehet!!!

MinäVainN

Kun rakastutte, ylistättetkö ja rakennatteko pilvilinnoja naiselle hetken ja näytätte vasta myöhemmin kuinka kylmiä ja karuja osaatte olla?
Vai miten se asia oikein on?
Rakastuuko oinas tulisesti ja onko se aitoa jos hän niin sanoo?

6

1892

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toisen kokemus miehestä.

Mutta tiedän yhden toisen naisen kokemuksen ex oinasmiehestä (huhtikuun oinas taisi olla?) ja kyllä hän näytti loppujenlopuksi sen, että kuinka kylmä ja karu ihminen hän todellakin oli, eikä pelkästään "naiselleen" vaan myös joillekin tämän naisen tutuille..

• ..kun muutin tähän tekstiäni..

..hassusti meni edellinen viestini..

Pahoittelen.. :D

• hmpts

ja vaikka korkeampi koulutus kun miehellä, niin oinasmies yrittää vähätellä naista ja naisen älyä... VAIHTOON!!!

• jupiter tyttö

mulla on aluillaan suhde oinas mieheen ja kyllä tämä mies ainakin arvostaa ja kannustaa yrittämään."sä osaat,sä pystyt" menttaliteetti tarttuu,ja oon kokeillut tuttavuutemme aikana paljon sellaista mihin en kenties muuten olisi lähtenyt mukaan.

• oinasmies

Kyllä ylistän, ehkä en tiedä rakennanko pilvilinnoja. Mitä tarkoitat pilvilinnojen rakentamisella?
      En pyri tietoisesti näyttämään ns. "kylmyyttäni" myöhemmin, mutta riidoissa moinen voi tulla esille.

Tiedä sitten, että mitä tuolla kylmyydellä tarkoitat, mutta joissain riitatilanteissa yleensä ne huonot puolet tulee esille, itse laskisin tämän kylmyyden ja karuuden sinne myös.

Jos minä rakastun (tapahtunut toistaiseksi kerran, eikä ole vielä tullut vastarakkautta;) niin rakastun tulisesti, ihastumiset eivät ole mitään siihen verrattuna. Ja jos sanon, että rakastan, niin se tosiaan tarkoittaa sitä. Se tarkoittaa sitä koko sydämestäni. Mutta se ei kumminkaan tarkoita sitä, että rakastan vielä tulevaisuudessakin - tuo seikka täytyy muistaa ;)

• kertokaa

Mitä te tarkoitatte? Tuolla kylmyydellä? En ole havainnut omassa pässissäni muutakuin välillä mielialan laskuja, ja pientä tuittuisuutta, sekä itsepäisyyttä, "minä teen sen niinkuin minä teen,olkoon se sitten mitä mieltä tahansa" ja vastaavaa... mielialan laskuja ja tuittuilua on jokaisella, minua kohtaan hän ei ole ollut vielä tyly. olemme tunteneet yli puoli vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      52
      8691
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      302
      6550
    3. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      59
      6452
    4. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      99
      5887
    5. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      46
      5623
    6. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      52
      4924
    7. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      229
      4264
    8. Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan

Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe
      Maailman menoa
      4
      4011
    9. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      152
      3766
    10. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      42
      3319
    Aihe