Kun rakastutte, ylistättetkö ja rakennatteko pilvilinnoja naiselle hetken ja näytätte vasta myöhemmin kuinka kylmiä ja karuja osaatte olla?
Vai miten se asia oikein on?
Rakastuuko oinas tulisesti ja onko se aitoa jos hän niin sanoo?
OinasMiehet!!!
6
1929
Vastaukset 6
- Toisen kokemus miehestä.
Mutta tiedän yhden toisen naisen kokemuksen ex oinasmiehestä (huhtikuun oinas taisi olla?) ja kyllä hän näytti loppujenlopuksi sen, että kuinka kylmä ja karu ihminen hän todellakin oli, eikä pelkästään "naiselleen" vaan myös joillekin tämän naisen tutuille..
- ..kun muutin tähän tekstiäni..
..hassusti meni edellinen viestini..
Pahoittelen.. :D
- hmpts
ja vaikka korkeampi koulutus kun miehellä, niin oinasmies yrittää vähätellä naista ja naisen älyä... VAIHTOON!!!
- jupiter tyttö
mulla on aluillaan suhde oinas mieheen ja kyllä tämä mies ainakin arvostaa ja kannustaa yrittämään."sä osaat,sä pystyt" menttaliteetti tarttuu,ja oon kokeillut tuttavuutemme aikana paljon sellaista mihin en kenties muuten olisi lähtenyt mukaan.
- oinasmies
Kyllä ylistän, ehkä en tiedä rakennanko pilvilinnoja. Mitä tarkoitat pilvilinnojen rakentamisella?
En pyri tietoisesti näyttämään ns. "kylmyyttäni" myöhemmin, mutta riidoissa moinen voi tulla esille.
Tiedä sitten, että mitä tuolla kylmyydellä tarkoitat, mutta joissain riitatilanteissa yleensä ne huonot puolet tulee esille, itse laskisin tämän kylmyyden ja karuuden sinne myös.
Jos minä rakastun (tapahtunut toistaiseksi kerran, eikä ole vielä tullut vastarakkautta;) niin rakastun tulisesti, ihastumiset eivät ole mitään siihen verrattuna. Ja jos sanon, että rakastan, niin se tosiaan tarkoittaa sitä. Se tarkoittaa sitä koko sydämestäni. Mutta se ei kumminkaan tarkoita sitä, että rakastan vielä tulevaisuudessakin - tuo seikka täytyy muistaa ;) - kertokaa
Mitä te tarkoitatte? Tuolla kylmyydellä? En ole havainnut omassa pässissäni muutakuin välillä mielialan laskuja, ja pientä tuittuisuutta, sekä itsepäisyyttä, "minä teen sen niinkuin minä teen,olkoon se sitten mitä mieltä tahansa" ja vastaavaa... mielialan laskuja ja tuittuilua on jokaisella, minua kohtaan hän ei ole ollut vielä tyly. olemme tunteneet yli puoli vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211361- 671305
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574