siis näkijät, jotka ammatikseen tätä teette, itsekin samaisella alalla ja tietyt asiakkaat koen hankalina ja jopa kostonhimoisina. Heissä paljon negatiivista energiaa jo itse session aikana, tuntuu kun vain ottaisivat yhteyttä vain siksi että heidän oma itsetuntonsa kohoaisi tulkinnan vuoksi.
JOitain tietoisesti välttelen, koen että on hyvä, että voi itse valita asiakkaansa. Entäpä te muut näkijät?
Asiakkaissa on paljon ikäviäkin puolia, on huijareita, testailijoita, koukussa olevia, jotka eivät koskaan opi session tarkoitusta, ja sitten niitä, jotka suuttuvat ja kostavat kun eivät saa aikaa.
Haluaisin oikeita mielipiteitä.
Mitä mieltä?
2
293
Vastaukset
- erilaisia ihmisiä
ja aina kaikkien kemiat eivät vain yksinkertaisesti kohtaa. Niitä on niin asiakkaissa kuin näkijöissäkin. On hyvä tehdä niin kuin itsessä hyvältä tuntuu. Toisaalta oma viestisi vaikuttaa myös hieman negatiiviselta ja siltä, että haet varmistusta auttamisellesi, moraalille ja eetiselle näkemyksellesi.
- desimius
...Olen täsmälleen samaa mieltä ainakin siitä, että joissakin ihmisissä on valtava negatiivinen energialataus, ja silloin oma värähtelytaajuuteni voi laskea äkisti ja tosi rajusti. Myös minulla on joitakin "energiaimureita" asiakkaissani, mutta koska pyydän suojaukset/siunauksen joka päivään ja yöhön Taivaan Isältä, niin onneksi näitä ei ole onneksi kovin paljoa. Ja juuri tunne siitä, että asiakas soittelee kohottaakseen omaa värähtelyään mutta sieppii sitä korkeampioktaavista minulta.
Nyt tämän tulkitsee taas varmasti kovin moni niin, että olen kovin narsistinen mutta näin ei ole asian laita. Selvätuntoisena ihmisenä olen hyvin herkkä aistimaan kaikenlaisia energioita, ja pystyn kyllä heti kättelyssä sanomaan, milloin oktaavi on jollakin toisella korkeampi kuin itselläni.
Jos olo on paha, näkisin että ennustajalla voi toki soittaa, mutta energioistaan on jokainen itse vastuussa ja siitä energiasta, mitä toiselle lähettää. Minä rukoilen suojat jokaiselle povaukselle Jumalalta, näin homma toimii parhaiten. On asiakkaan kannaltakin hyvä, että Jeesuksen Kristuksen valokilpi suojaa häntä - joskus jopa omalta negatiiviselta energialtaan. No, negatiivista energiaa on tietysti meissä kaikissa, myös minussa. Pyrin kuitenkin siihen, että sitä olisi mahdollisimman vähän.
Energiaa ei pidä ryöstää toiselta ihmiseltä. Se on eräs rike Maailmankaikkeutta vastaan, Jumalaa vastaan. Ihminen, joka ryöstää energiaa toiselta, olkoon kuka tahansa, joutuu vastuuseen tästä rikkeestä Jumalalle. Hän on se ylin, joka sitten määrittää sen, millä tavalla henkilö tästä joutuu vastaamaan. Karmaksikin tätä halutessaan voi kutsua. Oikea tapa on rukous - pyytää energiaa suoraan Jumalalta. Silloin se tulee Puhtaasta Alkulähteistä, Jumalan temppeleistä, mitä ilmaisua kukin nyt haluaisi tässä kohtaa käyttää. Mutta tällöin se on aina oikea eikä vahingoita ketään.
Terveisin Kollega Janne Sainio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h442915Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062691Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 321884
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141523- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.721041