Häilyvä

kaksosnainen

se on vaan niin,että kaksosnainen ei menetä kenenkään takia yöuniaan,ei ole aidosti pahoillaan kenenkään puolesta,näyttelee sujuvasti pettynyttä,surullista jne.vaikka ajatteleekin seuraavaa biletysiltaa..
Kaksonen pettää,juonittelee,juoruaa ja uskollisuus on outo asia.
Lapsista kaksonen pitää,omistaan siis,ei muiden.

19

4165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sä houruat?

      Älä tule tänne horoskooppijuttuihin selittelemään jos et osaa tulkita niitä ja yleistät.
      Kaikki nuo mitä kirjoitit kaksosen olevan ei pidä ainakaan mun kohdalla paikkaansa.
      Jos sulla itselläsi on tosiaan huonoja kokemuksia kaksosnaisesta niin ryve niissä tosiaan yksin äläkä tule yleistämään.
      Ja itsestäänkin voit myös niitä syitä etsiä!!

      • nallepuh

        itse olen kaksosnainen ja olut naimissa muutamia vuosia eikä mieleeni ole tullut pettää miestäni kertaakaan!jos jollakulla on ennakoluuloja kaksosisa kohtaan niin ei niitä todellakaan tarvitse yleistää.tiedän että mieheni rakastaa minua(ja minä tietenkin häntä!) ja meidän suhteessaamme on ollut paljon vastoinkäymisiä joista olemme selvinneet toinen toistamme tukien.jos todella rakastaa toista ihmistä niin vastoinkäymiset kyllä hoidetaan.meillä on muutenkin olut todella upea avioliitto ja minä ja mieheni välitämme todellakin muista ihmisistä!jos on huonoja kokemuksia kaksosista niin meitä on moneen junaan.jaksamista kaikille:)


    • kaksosnainen mäkin

      Ootko sä ite horoskoopiltasi kaksonen ja oletko mies vai nainen? Aika paksuu tekstii kyllä pistit. Ei pidä paikkaansa.

      • kokomuksesta

        Yhdyn täysin kuvaukseesi ap kaksosnaisesta :) ja kaksosnainenhan se tossa pätee.ollaan niin lutusia että.


    • Gem-86

      Yllätävää kyllä! Perimmäinen ongelma on sinussa, ei hänessä. Huomaatko?

      Vähän harmittaa kun ihmiset eivät kerro omaa osuuttaan asiasta, vaan ikäänkuin "vääryyttä kärsineenä" etsivät oikeutusta "täydellisyydelleen".

      Kerro hyvä ihminen oma osuutesi ja mieluummin rehellisesti.

    • kaksosmies

      Ehkä tuo kirjoittamasi sopii itseesi paremmin kuin toisiin. Pettäminen tapahtuu millä hyvänsä tähtimerkillä, sillä ei ole väliä minkä merkin alla synnyit. Kun vieras on mielessä se vain on mielessä, tosiasia jolle ei sinunkaltainen heikkoluonteinen voi mitään. Olin sentään naimisissa 24 vuotta, kertaakaan ei tehnyt mieli mennä vieraaseen sänkyyn, sitävastoin akkani silloin meni, juopotteli ja haukkui ihmiset ovella mutta olikin Jousimies. Vähä-älyinen kun tuo tähtimerkki on yleensä. Itse nuo kriteerit kumoan kaikki, minulle on elämässä aina merkinnyt hyvin paljon se, kun löydän ihmisen joka vastaa suurinpiirtin elintavoiltaan samankaltaisuutta mitä itse olen. Voin luvata niin itselle kuin hänellekin, se kaikki mikä tapahtuu, on vain ja ainoastaan kahdenkeskistä ja tuo lupaus pitää. Tiedättekö miksi?
      Jos viittaan seksiin, sano näin. Tapahtuipa se peuhaaminen kenen kanssa hyvänsä, siitä se ei muutu miksikään. Vermeet ovat miehillä samat ja naisilla samat. Samalla tavoin siinä nytkytellään, olipa partneri vaimo tai vieras. Yhtälailla siinä hikoontuu, heiluu ja äheltää. Siis Mitä eroa siinä on, ei yhtään mitään. Mutta jos nuo "häntäheikit ja tappitainat" luulevat muuta, omapa on päänsärkynsä, ei minun. Mieluummin kuljen ja elän tuon yhden ja ainoan naisen kassa kuin kerään haaremia. Onhan paljon hauskempaakin ja kaikki sujuu mitä nyt tehdäänkin, ei siihen kaivata toista "rattoriittaa" joko voi kantaa pöksyissään vaikka nitä jätöksiä tauteineen. Minä ainakin itse välitän ihmisistä ja ennenmuuta lapsista, olipa he kenen hyvänsä. Välitän siitä lähimmäisestä enkä jätä pulaan jos voin auttaa ja sen teen aina mielelläni. Jos kirjoitaja on todella sellainen kuin antaa ymmärtä, silloin kirjoitajalta puuttuu kaikki ihmisyys eikä ole ihmisen arvoinen.

    • tätä mielipidettä :)

      Tietysti tuo kaikki pitää paikkansa :)
      Olen itse vanhempi kaksosrouva.
      Ja kyllä, lapset on IHANIA, omet :) ja ehkä jotkut "vieraatkin".
      ja kyllä, juoruan ja juonittelen. Mutta vain sen lähimmän ystäväni kanssa.

      Minä osaan kyllä olla aidosti pahoillani toisen puolesta ja menetän jopa unianikin, useasti.

      tämä ap henkilö on nyt vain sattunut kaksosneisen käsittelyyn eikä ole kyennyt olemaan kaksosen tasoinen millään tasolla. Joten älääämme moittiko loukatua. Ei haukku haavaa tee :)

      Ja meillä kaksosilla kyllä itsetunto tuollaiset purkaukset kestää :)

      • ja kaksosina

        kukaan teistä ei mitenkään tietysti kykenen näkemään itsessään mitään vikaa! Kaksonen taitaakin olla ainoa merkki joka ei vanhetessaan kehity mitenkään.Muttuu vain vittumaisemmaksi.


      • että ihminen
        ja kaksosina kirjoitti:

        kukaan teistä ei mitenkään tietysti kykenen näkemään itsessään mitään vikaa! Kaksonen taitaakin olla ainoa merkki joka ei vanhetessaan kehity mitenkään.Muttuu vain vittumaisemmaksi.

        kaksonen tai kuka hyvänsä, oppii vanhetessaan erottamaan kuka on hänen sielunveljensä ja varsinkin valitsemaan tuttavistaan kenen kanssa haluaa kuluttaa aikaansa.
        Ei se ihmistyypistä tee vittumaista!!!
        Näet asiat vähän väärällä tavalla.


    • Nimetön

      Kaksosella on kaksi persoonaa. Kaksonen yrittää tehdä monta työtä yhtäaikaa, mutta kaikki ei onnistu. Kaksonen tulee toimeen yleensä ihmisten kanssa, mutta on myös sellaisia ihmisiä, joiden kanssa ei sitten luonnista yhtää vaikka kuinka yrittäisi. Ei kaikki kaksoset ole biletys ihmisiä, vaan hyvin kotona viihtyviä. Lapsista kaksonen pitää vaikka ne olisivat kenen tahansa. Itse olen tyypillinen kaksonen: tykkään välillä tuuletta ja mennä, mutta olen myös hyvin kotona viihtyvä. Mutta iän karttuessa menohalut ovat huvenneet.

    • täyttä

      asiaa sun viestis, ilman sen kummempia yleistyksiä. Itse seurustellut vain yhden kaksosnaisen kanssa ja tämän suhteen osui täysin kohdalleen em. ominaisuudet.Keräsi kaks kertaa kamppeensa ja häipyi sillon kun en itse kotona ja lopuksi jätti avaimet palauttamatta, sanoen että heittää ne vaikka järveen, mutta ei palauta niitä. Oli yh ja lisää halus lapsia itselleen, välillä tikun kanssa mittaili, joko "tärppäsi". mun lapsi oli sille pelkkä ongelmatapaus ja kauhukakara. Nykyään näkyy hakevan itselleen uutta miesystävää, mielellään uskovaista ja välillä hakee itselleen naisseuraa, sanoen ettei jaksa enää näytellä heteroa. Kaksi lasta oli ja kumpikin eri isälle,kolmannen olis halunnu, ja taas eri isälle, eli mun kanssa. Todennäköisesti olis häipyny jallittamaan jotakin muuta miestä kuitenkin saman tien, kun olis saanu "repun" täyteen. Ei kaikki kaksos-naiset kyllä VOI, eikä OLE tällasia, tais olla huonoa onnea mulla? No nyt olis sitten paikka vapaana täysipäiselle (ei täynnä kusta)naiselle suht ongelmattoman miehen luona.

      • -aurinko-

        Saa kyllä kaikkea muuta kun ongelmattoman kuvan tuosta kirjoituksesta. Täällä itkee entisen perään joka tahtoi kanssasi lapsen. Olihan sinullakin lapsi ennestään eri naiselle...joten tasoissa olitte, entistä elämää elettynä. Exäsi etsii uskovaa puolisoa. Olitko sinä pettävä, epäluotettava kun entinen ei luota enää kun uskovaan tai jopa saman sukupuolen edustajaan? Hyvä että tajus lähteä kirjoitan minä!


      • sitä
        -aurinko- kirjoitti:

        Saa kyllä kaikkea muuta kun ongelmattoman kuvan tuosta kirjoituksesta. Täällä itkee entisen perään joka tahtoi kanssasi lapsen. Olihan sinullakin lapsi ennestään eri naiselle...joten tasoissa olitte, entistä elämää elettynä. Exäsi etsii uskovaa puolisoa. Olitko sinä pettävä, epäluotettava kun entinen ei luota enää kun uskovaan tai jopa saman sukupuolen edustajaan? Hyvä että tajus lähteä kirjoitan minä!

        tuollaisen kahtiajakautuneen persoonan kanssa vielä lasta olisi voinut aatella. Koko ajan esitti, että tykkää ja rakastaa aivan hirveästi minua, eikä halua muuta kuin minut, toisaalta kärsi ja välillä aivan pakko päästä hermoja lepuuttamaan jonnekin pois. Rehellisesti ja rehdisti kun olisi edes lähtiessään avaimet palauttanut, mutta kun ei pyytämälläkään. No sellaista ei voi saada takaisin, mitä ei ole palauttanut. Olisi saattanut jonkinlaiset välit säilyä, tai edes ystäviä olla, kun kuitenkin tunnetaan toisemme. Kyse oli kaksosnaisesta, siksi tällä sivulla....


    • tähän

      että puhun itsestäni.
      Aloitus oli entisen mieheni minulle osoittama mielipide.
      Loppu olikin sitten painokelvotonta,vaikka mitä minä sille voin jos joku ei kaksosta pysty handlaamaan?

      • miehes kenties

        Kauris ? (Toi aloitus voisi hyvin olla kaurismiehen suusta -oman kokemuksen perusteella.)

        2N


      • itseasiassa
        miehes kenties kirjoitti:

        Kauris ? (Toi aloitus voisi hyvin olla kaurismiehen suusta -oman kokemuksen perusteella.)

        2N

        oli!:) Huvittavaa kyllä,mielestäni kauris on yksi eläinradan vaikeimmista.Mene ja tiedä sitten.
        Kaikista hauskinta on se,että kaiken tämän jälkeen kauriini olisi valmis palaamaan,ihan tosta noin vaan..


    • eri planeetalta

      No huh huh teijän juttuja.Olen -69 syntynyt kaksosnainen ja aivan toista mieltä asioista.Olen rauhallinen,innostuva tosin,mutta jalat maassa kulkeva,luotettava ja erittäin empaattinen ihminen.Rakastan omaa lastani yli kaiken,mutta myös muiden.Tyttäreni on myös kaksonen ja aivan,kuten minä.Biletys kivaa JOSKUS,ei suinkaan jatkuvasti.Muiden huomioonottaminen on yksi tärkein asia meillä,eikä toisia loukata,saati juoruta ja kieroilla.Pettäminen aivan vieras käsite.Me rakastamme täysillä ja kestämme elämän kovat ja vittumaiset karikot.Niitähän toki riittää,ainakin omalla kohdallani.Nykynen suhteeni(kihloissa toistaseksi) on skorppaimiehen kanssa ja ivan helvettiä.Puoltoista vuotta pettänyt minua aivan pokkana ja jäi kuukausi sitten kiinni.Nyt etsin asuntoa,että pääsis elämään ihmisarvoista elämää jälleen.Rakastan kaikkea kaunista ja kainalossa köllötelyä,rauhallista elämää ja toisen humioonottamista.Minulle saa toki laittaa sähköpostia an.gi.ku(at)suomi24.fi Mielelläni "kuulisin" muiden kommentteja,koska olen joidenkin mielestä ylpeä ja luotani pois työntävä ihminen,vaan en ole.Olen rehellinen ja luotettava...uskokaa tai älkää.Enkä tee mitään vastoin tahtoani,enkä myöskään manipuloi muita!!Varsin tarkka ja tarkkanäköinen olen,joka asiassa,mutta en mikään kontrollifriikki.Siisteys on tärkeää,mutta hetkelline sekamelska ei tapa,vaan kohta jo taas kaikki järjestyksessä.Odotan yhteydenottoja...kaikilta.

    • Nimetön

      KYLLÄ TÄMÄ KAKSONEN MENETTÄÄ YÖ UNENSA JOS SEN YSTÄVÄ TAI RAKAS VOI PAHOIN JA TÄMÄ ANTAA KAIKKENSA TOISTEN VUOKSI AJATTELEMATTA OMAA ITSEÄÄN

    • Uskollinen kaksonen!!!!!!!!!!

      Kaikki kaksoset ei todellakaan ole tollasia...Kaksoset ei petä tai näyttele jotain muuta kuin mitä ovat vaan kaksoset ovat rehellisiä ja luotettavia kumppaneita..

      Flirttailua kaksonen saa kyllä aikaan kenen kanssa vain mutta jos kaksonen on jo varattu niin flirtti on ihan viatonta!!!!!Ja kaksoselle uskollisuus ei todellakaan ole outo asia..!!!!

      Itse olen kaksonen ja tunnen monia kaksosia ja yksikään niistä ei ole sinun kirjoittaman tekstin oloinen...!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8248
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4668
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe