Kertokaa kumpi on parempi liittymä/halvempi? Dna Onni vai Tele Finlandian pulina liittymä? Perushinnat ovat samat eli 0,66 Euroa perusmaksu ja puhelut ja tekstiviestit 0,069 Euroa. Minulle on kaupattu molempia ja vaihtaisin jompaan kumpaan Soneralta pois, suurin osa numeroista joihin soitin kuuluu Saunalahden liittymiin, onko näillä hintaeroa kummalla on halvempi soittaa? Tekstiviestejä en paljon laittele. Olisin kiitollinen pikaisista vastauksista!
Dna vs. Tele Finlandia
4
1111
Vastaukset
- makuasia
sano koira kun muniaan nuoli.. mutta, dna on pitkältä kotimaisessa omistuksessa, tf ruotsalaisella omistuspohjalla.
dna:lla laaja myymäläverkosto josta saa apua jos ongelmia sekä liittymän avattua, samoin denan asiakaspalvelu palvelee 24/7 ja on maksuton dna-liittymistä soitettaessa, tf:n aspa palvelee vaan tiettyinä kellonaikoina eikä pyhisin ollenkaan plus sinne soittaminen ja myös jonottaminen maksaa!!
Pidemmän korren tf vetää oikeastaan ainoastaan kuuluvuuden osalta, tosin sekin ero on enään minimaalinen ja todella paikoittainen ja joissain paikoissa jopa dna verkko vie pidemmän korren..
Samoin dna:lla taitaa olla paremmat lisäpalvelut.. en ole varma kun en itse käytä.
Itse olen tyytyväinen dna asiakas juuri onni liittymällä ja täälläkin paljon "purnatut" dna laskutusongelmat eivät ainakaan ole minua kiusannut, lasku tulee kerran kuussa ja on pieni, tosin jälkimmäiseen vaikuttaa oma puhelinkäyttäytyminen.:)- pelissä.
TF vetää reilusti pidemän korren, saadessa soittaa viikonloppuna la-su 1 eur/vrk kaikkiin TF:n ja Soneran liittymiin!!
- tf surkea
pelissä. kirjoitti:
TF vetää reilusti pidemän korren, saadessa soittaa viikonloppuna la-su 1 eur/vrk kaikkiin TF:n ja Soneran liittymiin!!
Tf;llä on maksullinen asiakaspalvelu,
onnilla voit soitella viikonloppuisin 40% alella dna.liittymiin eikä sillä ole puheluiden aloitusmaksuja - peittoaa keveysti
tf surkea kirjoitti:
Tf;llä on maksullinen asiakaspalvelu,
onnilla voit soitella viikonloppuisin 40% alella dna.liittymiin eikä sillä ole puheluiden aloitusmaksujaEi ole TF:lla alotusmaksuja ja voit soitella TF:n liittymällä yhdellä eurolla koko vuodokauden kaikkiaan 2,3 milj. liittymään.
Denan pikkupoloisella liittymällä ei puhella kuin reilusti alle puoleen siitä liittymämäärästä, mitä on Soneran ja TF:n liittymiä, se ei ole paljon -40% alennus kun laskua tulee koko ajan ja usein vielä väärin laskutettuna.
Soneran verkko on paljon kattavampi kuin ikuisesti pätkivä Denan (likaviemäri)verkon jatke!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862