mikä mahtaa vaivata ihoani?jos esim raapasen ihoni johnkin oksaan niin hetkekn kulutta se kohta nousee niin kun paksummaksi kohoaa niin kun ja sama jos kutittaa ja raaviin niin käy silleen? ja kun haluaisin ottaa ehkä tatuoinnin niin saattaisiko siitä olla jotain vaarallista tai muuten vaan haittaa ihollenin kun se on niin herkkä?kiitos!
mikä ihoa vaivaa?
4
901
Vastaukset
- jotain sinne päin
Enpä muista vaivan lääketieteellistä nimeä mutta esim lääkärissä voidaan tehdä "herkkäihoisuustesti" vaikkapa kynällä "raapaisemalla". Tatuoinnista en osaa sanoa, muuten vaiva on vaaraton.
- Nimetön
meikäläisellä. Olen 40 ja vaiva on pahentunut vaan iän myötä. En muista sen nimeä. Minä en kyllä voisi ajatella tatuointia kun iho on niin herkkä, mutta sinun kannattaa kysyä sellaisesta liikkeestä missä niitä tehdään, heillä on varmasti enemmän tietoa ja kokemusta.
- allerginen71
kantsii testata.
- noname
...sama vaiva ja tatuoinnin otin niskaan puol vuotta sitten eikä mitään ongelmia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun572528Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s5424384 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.502125Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma541798Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.171476- 681471
- 881447
- 861402
Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.471241Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid451200