mikä mahtaa vaivata ihoani?jos esim raapasen ihoni johnkin oksaan niin hetkekn kulutta se kohta nousee niin kun paksummaksi kohoaa niin kun ja sama jos kutittaa ja raaviin niin käy silleen? ja kun haluaisin ottaa ehkä tatuoinnin niin saattaisiko siitä olla jotain vaarallista tai muuten vaan haittaa ihollenin kun se on niin herkkä?kiitos!
mikä ihoa vaivaa?
jaazee
4
921
Vastaukset
- jotain sinne päin
Enpä muista vaivan lääketieteellistä nimeä mutta esim lääkärissä voidaan tehdä "herkkäihoisuustesti" vaikkapa kynällä "raapaisemalla". Tatuoinnista en osaa sanoa, muuten vaiva on vaaraton.
- Nimetön
meikäläisellä. Olen 40 ja vaiva on pahentunut vaan iän myötä. En muista sen nimeä. Minä en kyllä voisi ajatella tatuointia kun iho on niin herkkä, mutta sinun kannattaa kysyä sellaisesta liikkeestä missä niitä tehdään, heillä on varmasti enemmän tietoa ja kokemusta.
- allerginen71
kantsii testata.
- noname
...sama vaiva ja tatuoinnin otin niskaan puol vuotta sitten eikä mitään ongelmia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703063
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131253Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222- 181220