laser-hoito

kasvoille

Onko kellään kokemuksia laser-hoidosta aknearpiin tai kasvojen pintaverisuoniin? Oon ite menossa tuommoseen, paitti et mul on muuten ROA-kuuri meneillään ja se jatkuu vielä tuon laser-hoidon saapuessa. Nii et jos jollakulla on kokemusta roasta ja laserista samanaikasesti ni kertokaa heti! Oon miettiny just sitä et voiko laser aiheuttaa esim jälkiä kasvoihin ko roa ohentaa ihoa ja tommost.

5

813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ottaa roan aikana

      eikä vielä 6 kk sen jälkeenkään. voi tulla arpia. vasta puolen vuoden jälkeen kuurin päättymisestä voit mennä.

      • kokemuksia?

        Ootko mahdollisesti ite käyny laserissa? Olisi kiva kuulla minkälaista se on ja minkälaista jälkeä jää.


      • ippa
        kokemuksia? kirjoitti:

        Ootko mahdollisesti ite käyny laserissa? Olisi kiva kuulla minkälaista se on ja minkälaista jälkeä jää.

        Olen käynyt nk.argon-laserhoidossa joskus 90-luvun alussa couperosan l. katkenneiden pitaverisuonien vuoksi. Hoito oli suht nopea ja kivution mutta jälkien=palovamman parantuminen kesti 1-2vko, jonka ajan teki mieli pysytellä kotosalla pois ihmisten ilmoilta. Turvotusta, punoitusta ja muuta sellaista kestin kyllä ihan mielelläni kun tiesin että hoito auttoi. Niin kävikin että pahimmat ongelmat poistuivat ja iho parani, mutta ei ihan kokonaan. Hoitoa alisin voinut vielä jatkaa mutta se oli niin kallista. Roaccutanhoidon aikana en menisi moiseen!Kysy lääkäriltäsi ehdottomast ennenkuin sitä suunnittelet!


      • mulle tehtiin
        kokemuksia? kirjoitti:

        Ootko mahdollisesti ite käyny laserissa? Olisi kiva kuulla minkälaista se on ja minkälaista jälkeä jää.

        sellainen kokeilu pienelle alueelle, n 2 cm x 2 cm. pigmentit hävisi siltä alueelta pariksi vuodeksi kokonaan, vaikka se oli kuulemma ihan pinnallinen laserointi. se oli sellainen silk touch -laser. joten en sitten tietenkään mennyt laseroimaan yhtään enempää. mutta se on kuulemma aika harvinaista että pigmentit katoaa, joten ei kannata pelästyä. mulla onneksi pikku hiljaa palasi osa pigmentistä, vaikka on siinä kohtaa vieläkin vaaleampi läntti. mut ei se enää haittaa, silloin olin ihan paniikissa kun se oli pari vuotta ihan vitivalkoinen. :/ muuten nuo kuopat on tasoittuneet ajan kanssa niin hyvin, että oon unohtanut koko asian.

        joten ei musta nyt ollut paljoa apua. varmaan jotkut saa siitä apuakin, ei kai sitä muuten tehtäisi. mut kannattaa ottaa sellainen kokeilu pienelle alueelle ensin, niin näkee miten oma iho reagoi siihen.


    • Anonyymi

      Liikaa syöttöä mieli,ei nivelet hoito,syötetään hätälinkkiä liikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe