Musta tulee

isä !!

Oikeesti! En voi uskoa tätä todeksi... Vielä ei voida puhua siitä ystäville, sukulaisille ja tutuille on liian aikaista !! Outo fiilis, mutta oon onnellinen - On ikäänkuin elämälle ja meidän parisuhteelle on tullut uusi syvempi tarkoitus !!

Pakko tulla tänne fiilistelemään kun ei voi kenellekään hehkuttaa!

8

1828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jrosblö

Se on upee tunne. Ja ei minulla ainakaan 3 kertaa isäksi tulossa asiaa haalistanut. Se on upee tunne..tokalla kerralla ei sit niin paljoa synnytyksen jälkeen vapisuta käsiä kun vauvaa peset...

Ei muuta kuin onneksi olkoon!

• iskä *3

Onnea teille kummallekkin!!!!!!!!!!!

• kaikkea hyvää

elämän mutkiin!

• vaan

Onneittelut teille !

Uusi ja jännittävä aika teillä edessä !

Kaikkea hyvää !

terv. 2,5-v. pojan isi

• Yopapu66

oikeasti hatunnosto ja onnea teidän laisillenne miehille ja isille....
      Itse tässä RV 30 (RV=raskausviikko) vielä yrittelin - lapsen takia - motivoida, maanitella, rukoilla, järkiperustella, painostaa , vaihtoehdoillakärjistää - ja vaikka mitä, mutten saanut tän lapsen 'isästä' mitään selkärankaa, vastuuta tai rakkautta irti. Miehellä on ikää 36, vapaa, ei entisiä lapsia - muka on yrittäjä jne ...

Eli onnellinen on se lapsi siellä Sun naisen masussa , jolla on myös isän rakastava syli - ja isällä on selkäranka ja sydän.
      Viaton, ihana, rakastettava ja suloinen lapsi. Varmasti tuottaa sulle monta onnen hetkeä!
      Ja sinä tuotat lapsellesi !

Miljoonia haleja ihanille isille.
      Sullekin.

t: papu &viola auroora masussa Rv 30 2

• äiti kertaa kolme

inhottavaa lukee tollasta, toivoisin et oisit saanu kokea aivan muuta odotuksen kanssa. meillä mies oli niin onnessaan ettei rahaa voinut olla, kolmas tuli yllärinä kummallekkin vaikkei ollu suunnitelmissa mutta iloittiin silti. tsemppiä ja jaksamista sinulle

• Iskänen

ja tervetuloa joukkoon :-)

• 3:n isä

Onnea koko perheelle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6355
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3796
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      953
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      826
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      820
    7. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      800
    8. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      135
      792
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      711
    Aihe