Ratti lähtee heti puotamaan vasemmalle, kun päästän vain hetkeksi irti puikoista? =O
suzuki pv on kyseessä, onko siellä joku ruuvilöysällä vai?
antakaa mahdollisimman tarkat ohjeet, että osaisin löytää kyseisen mutterin tai ruuvin =)
mutta kaikki neuvot ovat suureksi avuksi =) kiitos =)
Miksi ratti puotaa vasemalle?
6
394
Vastaukset
- laitat...
Siihen tangon ratin sijaan niin onko sama homma ?
- ....
on,on.. mutta miksi puotaa?
- persees
on vasemmalta painavampi.Onko nykynuoriso tosiaan näin avutonta?
- mitä???
mun pitäis tehdä, että se ei puotais?
vittu riittä jo noi paskanjauhamiset sultakin, kerta tiedät niin kerro? - jos et osaa olla valittamatak!
mitä??? kirjoitti:
mun pitäis tehdä, että se ei puotais?
vittu riittä jo noi paskanjauhamiset sultakin, kerta tiedät niin kerro?parempi ois ku et niitä käpäliäs siitä ratilta kovin koitteliskaa nostella pidät vaa lujasti kiinni ni ei tuu sanomista... voi olla että sulla sitte vaijerit vähä vetää toiseesuuntaa etupumpuist toises vähä vähemmän nestettä voi olla että tiessä on uria voi olla että etupään laakerit on nii vituväljät et se rupee vääntelee sul on peili vasemmal puolel ja ilma vastus ottaa siihe voi olla et sul on toises taskus enemmän tavaraa koitas kallistaa sille tyhjemmälle taskulle tai sit sie vaa kyselet tyhmiä ei se nii vakavaa oo...
- Nimetön
Johtuu pääasiallisesti maapallon kiertosuunnasta,aja toiseen suuntaan!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345432Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313892No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067- 241833
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv251739- 411660
- 511621
- 301574
- 401536