Kertokaas harrastajat tekeekö Optoma DS302 tykillä mitään?Sais aika halvalla ulkomailta,mutta kun ei löydy oikein mitään tietoa suomen kielellä.
Videoprojektori DS302
4
1116
Vastaukset
- samantien
Jos kotiteatteriin aiot, niin unohda samantien. Se ei ole kotiteatteri- vaan dataprojektori, eikä se nykyaikana sovellu enää oikein kunnolla edes siihen tehtävään onnettoman resoluutionsa 800x600 takia.
- Tykki,
Ok.Kiitokset tiedosta,etsitään joku parempi vekotin.
- Jöösi
Itse ostin tuollaisen ja ostos oli mielestäni erinomainen - etenkin kun vertaa televisioihin, joita olisi samalla rahalla saanut, myös jos huomioi jossain vaiheessa eteen tulevan lampun vaihdon.
Sikäli mikäli filmit tulevat DVD:ltä eivätkä Blu Rayltä tai HD-DVD:ltä, niin resoluutio kyllä riittää. - naaaaaa
Jöösi kirjoitti:
Itse ostin tuollaisen ja ostos oli mielestäni erinomainen - etenkin kun vertaa televisioihin, joita olisi samalla rahalla saanut, myös jos huomioi jossain vaiheessa eteen tulevan lampun vaihdon.
Sikäli mikäli filmit tulevat DVD:ltä eivätkä Blu Rayltä tai HD-DVD:ltä, niin resoluutio kyllä riittää.itseäkin ruvennut kiinnostamaan kyseinen projektori.. ja aivan oikein, jos meinaa dvd:tä tai (digi)tv:tä katsoa niin resoluutio riittää vallan mainiosti.
omalla käytöllä kerkeää lampun vaihtamaan 1-2 kertaa (1-2 vuotta) ennenkuin tarvii edes ruveta miettimäänkään vaihtamista laitteeseen joka kykenee HD matskuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760