Sinä,,

tyttö..

Mä en saa sua millään mielestäi, en sitten millää.. ei ois järkevää ajatella sua, mut kun tunteilleni en voi mitään. Pidän susta.. oot aivan ihana tyyppi:)

järkeä tai ei, mä haluaisin olla sun. Ainoastaan sun. Mä haluaisin kuunnella sun juttuja ja kattoa sua syvälle silmiin. Sä saat mut aina hymyilemään, ootkohan sä jo huomannu sen?

Mutta, mitäköhän sä mahdat musta miettiä? ois kiva tietää...

14

1877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytölle

vai oletko itse tyttö?

• ................

yhdelle miehelle tarkoitettu

• pojalle

pojat on tyyppejä

• olisit

se yks joka, jonka kanssa vaan asioinnin yhteydessä hymyilet. Miettinyt olen miten voisin sen sulle kertoa että tahtoisin viettää aikaa kaksin. Tää oli tummalta mieheltä tummahkolle naiselle. huoh....

• se..

juuri noin ku kirjoititkin, että haluaisit viettää kanssani aikaa kaksin. Aivan väreet kulki koko kropan läpi, kun ajattelin tilannetta jossa eräs tumma mies minulle noin sanoisi...

• kaipaat
        se.. kirjoitti:

juuri noin ku kirjoititkin, että haluaisit viettää kanssani aikaa kaksin. Aivan väreet kulki koko kropan läpi, kun ajattelin tilannetta jossa eräs tumma mies minulle noin sanoisi...

tätä tummaa miestä? Jos vaikka olisin mä?

• tyttö..
        kaipaat kirjoitti:

tätä tummaa miestä? Jos vaikka olisin mä?

mies on etelä-suomesta..

• .....
        tyttö.. kirjoitti:

mies on etelä-suomesta..

ehkä erästä..

• Hymyilevä poika

Tottakai olen huomannut hymysi! Eihän sitä voi olla sokeakaan huomaamatta!

Mutta. Miksi et saisi minua ajatella? Kyllä minä ainakin saan sinua ajatella, ja ajattelenkin...

• hymyilevä tyttö

Olisi niin kiva tietää mitä minusta ajattelet..? Olen kyllä huomannut että saatat minua ajatella, ainakin välillä. Tälläkin hetkellä hymyilen kun ajattelen sinua ;) Mutta tämä ikävä ja kaikki... ei tunnu kivalta..

• Hymyilevä poika
        hymyilevä tyttö kirjoitti:

Olisi niin kiva tietää mitä minusta ajattelet..? Olen kyllä huomannut että saatat minua ajatella, ainakin välillä. Tälläkin hetkellä hymyilen kun ajattelen sinua ;) Mutta tämä ikävä ja kaikki... ei tunnu kivalta..

...erästä tyttöä vaan.

• olen..

huomannut jo aikoja sitten. Ei se ole noussut päähän, koska mielsin
      ja uskottelen edelleen sen johtuvan jostain muusta. Tai sitten ihan
      toisesta henkilöstä.

Tosin kerran, kun olimme kahden, hymysi ei ottanut loppuakseen..
      Se hymyilyttää minua vieläkin, kun sitä muistelen... Itse olet ihana!
      Sitä en sinulle paljasta. En ainakaan tuossa muodossa. :)

• olenkin

sellainen hymytyttö :) Vaan empä paljasta sinulle niitä havaintoja mitä kerran tein sinusta, kun olimme kahden. Se hymyilyttää minua vieläkin. Eli kyllä meidän välillä on selvästi ollut pientä vispiläkauppaa ;)

• olen..
        olenkin kirjoitti:

sellainen hymytyttö :) Vaan empä paljasta sinulle niitä havaintoja mitä kerran tein sinusta, kun olimme kahden. Se hymyilyttää minua vieläkin. Eli kyllä meidän välillä on selvästi ollut pientä vispiläkauppaa ;)

Olet tosiaan hymytyttö, vaikka saatat olla joskus pitkäänkin vakavalla
        naamalla. Joskus taas se hymy säihkyy tavallista upeemmin.

Sinäkin olet siis tehnyt jotain havaintoja. Kiinnostaisi todellakin kuulla
        häneltä suoraan, millasia havaintoja hän on tehnyt, koska hän on
        monesti sellainen mietteliäs ja myös utelias :)

Nyt kun jo tuohon asti pääsit, niin voit kyllä mielestäni jo kertoa,
        millaisia havaintoja olet tehnyt :) En kyllä osaa kuvitellakaan sitä,
        millainen syväanalyysi hänellä on jo minusta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      285
      5893
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      41
      3441
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      144
      2667
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      223
      2121
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      89
      1669
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1067
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      991
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      133
      886
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      875
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      824
    Aihe