Nuorekas, hyvä kampaamo?

tinttu

Mikä olisi nuorekas, ideoita pursuava kampaamo Kotkassa? Hintakin voisi olla kohtuullinen, ei siis mitään Hairstoren hintoja hipova.

11

4788

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gmgmgm

Hiusateljee center Markus Juusti... Helilästä löytyy! Siellä ite käyn ja lämpimästi suosittelen.

• Danzasi

Hiusateljee center. Sielä kyl osittain aika kallista?

• Niippa
        Danzasi kirjoitti:

Hiusateljee center. Sielä kyl osittain aika kallista?

Mulla maksoi Hius Ateljee Centerissä ja nimenomaan vielä Markuksen käsittelyssä viidellä värillä monivärjäys ja muutaman sentin leikkaus vaivaiset 60 euroa. HAC:ista saa upeat hiukset ja työntekijät on hauskoja tyyppejä. Hymy huulilla sieltä pois oon aina lähtenyt. Toisin kuin Hairstoresta, jossa värjäsivät tyvikasvun ja laitatin pari hassua raitaa sekä tasoitutin latvat ja sain maksaa lystistä 120 euroa...sillon ei hymyilyttänyt. Varsinkaan kun raidoista lähti väri vissiin jo kolmen päivän kuluttua :/

• miesopettaja 31

Paljonko miesten hiustenleikkuu maksaa ja onko työnlaatu hyvä.

• salibändihiukset
        miesopettaja 31 kirjoitti:

Paljonko miesten hiustenleikkuu maksaa ja onko työnlaatu hyvä.

käsittääkseni kotkassa 18-21 euron hujakoilla.

• Aurinko80

Ite käyn Hair & Make Up House Iisalla ja suosittelen lämmöllä!

• huh huh

on Sea Style. Palvelu on erinomaista ja Päivi ja Satu on tosi mukavia.

• varmasti

Kävin hetken mielijohteesta alkukesällä HMH Iisalla kaverini kanssa - kamu siis oli päättänyt leikkauttaa hiuksensa jossain vaan, osuttiin paikkaan vahingossa ja sattui olemaan vapaata aikaakin tarjolla heti.

Kaverini tukanleikkuun lopputulos oli niin hurmaava, että kysyin, mitä kampaaja Milla suosittelisi minulle. Rahapulasta huolimatta istahdin penkkiin ja sain viimein tukan, josta olin haaveillut - josta useimmat kampaajat olivat sanoneet, ettei onnistu. Millalle pääni oli helppo nakki, annoin vapaat ohjat.

Hintaa leikkaukselle tulee 28-32 €, riippuen tehtävistä muutoksista. Saatiin kaupan päälle vielä pienet 1 kk tehosilkkihoidot, ja ainakin mun kaupan blondausaineella rääkätyt latvaraitani ovat nyt paljon paremman tuntuiset, hyvää ainetta.

Voihan toki mennä Merliniin (leikkaus aina 15 €), mutta laatu on tässä suoraan verrannollinen halpuuteen... Ehkä valokuvan kanssa saisi sielläkin hyvän tukan, ja palvelu kyllä on miellyttävää.

• µiµu

Sea style on yksi niistä harvoista mestoista jotka pudotti hintaa alv muutoksen vuoksi!!!! todella laadukasta työtä, mimmit on ihan huippuja, ja varmasti saat yksilöllisen kohtelun, ei ole mitää liukuhihnatouhua; yksi rullat päässä, yhellä värifoliot ja leikkaus ohessa... ei vaan kun olet asiakkaana niin olet ainoa palveltava!!!!! Laatua on enemmän kuin hintaa, ainut huono puoli että ajat menee tod kauas juuri yllä mainituista syistä

• kaupungilla

parturia, joka leikkaisi hiukseni ja partani alasti

• kille*
        kaupungilla kirjoitti:

parturia, joka leikkaisi hiukseni ja partani alasti

Jos olet nainen,niin leikkaan kotonani karhuvuoressa.Kaupungilla sellaista palvelua ei ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe