Mikä olisi nuorekas, ideoita pursuava kampaamo Kotkassa? Hintakin voisi olla kohtuullinen, ei siis mitään Hairstoren hintoja hipova.
Nuorekas, hyvä kampaamo?
11
4720
Vastaukset
- gmgmgm
Hiusateljee center Markus Juusti... Helilästä löytyy! Siellä ite käyn ja lämpimästi suosittelen.
- Danzasi
Hiusateljee center. Sielä kyl osittain aika kallista?
- Niippa
Danzasi kirjoitti:
Hiusateljee center. Sielä kyl osittain aika kallista?
Mulla maksoi Hius Ateljee Centerissä ja nimenomaan vielä Markuksen käsittelyssä viidellä värillä monivärjäys ja muutaman sentin leikkaus vaivaiset 60 euroa. HAC:ista saa upeat hiukset ja työntekijät on hauskoja tyyppejä. Hymy huulilla sieltä pois oon aina lähtenyt. Toisin kuin Hairstoresta, jossa värjäsivät tyvikasvun ja laitatin pari hassua raitaa sekä tasoitutin latvat ja sain maksaa lystistä 120 euroa...sillon ei hymyilyttänyt. Varsinkaan kun raidoista lähti väri vissiin jo kolmen päivän kuluttua :/
- miesopettaja 31
Paljonko miesten hiustenleikkuu maksaa ja onko työnlaatu hyvä.
- salibändihiukset
miesopettaja 31 kirjoitti:
Paljonko miesten hiustenleikkuu maksaa ja onko työnlaatu hyvä.
käsittääkseni kotkassa 18-21 euron hujakoilla.
- Aurinko80
Ite käyn Hair & Make Up House Iisalla ja suosittelen lämmöllä!
- huh huh
on Sea Style. Palvelu on erinomaista ja Päivi ja Satu on tosi mukavia.
- varmasti
Kävin hetken mielijohteesta alkukesällä HMH Iisalla kaverini kanssa - kamu siis oli päättänyt leikkauttaa hiuksensa jossain vaan, osuttiin paikkaan vahingossa ja sattui olemaan vapaata aikaakin tarjolla heti.
Kaverini tukanleikkuun lopputulos oli niin hurmaava, että kysyin, mitä kampaaja Milla suosittelisi minulle. Rahapulasta huolimatta istahdin penkkiin ja sain viimein tukan, josta olin haaveillut - josta useimmat kampaajat olivat sanoneet, ettei onnistu. Millalle pääni oli helppo nakki, annoin vapaat ohjat.
Hintaa leikkaukselle tulee 28-32 €, riippuen tehtävistä muutoksista. Saatiin kaupan päälle vielä pienet 1 kk tehosilkkihoidot, ja ainakin mun kaupan blondausaineella rääkätyt latvaraitani ovat nyt paljon paremman tuntuiset, hyvää ainetta.
Voihan toki mennä Merliniin (leikkaus aina 15 €), mutta laatu on tässä suoraan verrannollinen halpuuteen... Ehkä valokuvan kanssa saisi sielläkin hyvän tukan, ja palvelu kyllä on miellyttävää.
- µiµu
Sea style on yksi niistä harvoista mestoista jotka pudotti hintaa alv muutoksen vuoksi!!!! todella laadukasta työtä, mimmit on ihan huippuja, ja varmasti saat yksilöllisen kohtelun, ei ole mitää liukuhihnatouhua; yksi rullat päässä, yhellä värifoliot ja leikkaus ohessa... ei vaan kun olet asiakkaana niin olet ainoa palveltava!!!!! Laatua on enemmän kuin hintaa, ainut huono puoli että ajat menee tod kauas juuri yllä mainituista syistä
- kaupungilla
parturia, joka leikkaisi hiukseni ja partani alasti
- kille*
kaupungilla kirjoitti:
parturia, joka leikkaisi hiukseni ja partani alasti
Jos olet nainen,niin leikkaan kotonani karhuvuoressa.Kaupungilla sellaista palvelua ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan603368Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282970- 1212366
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281452- 111396
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13812