henkilön kanssa,etkö huomannut..et tunnistanut..
Puhuit
12
1596
Vastaukset
- oli kyllä
väärä, nyt sen tiedän.
- vai?
Mitä tarkoitat?
- puhellut
ainoastaan itsekseni
- oikea tai väärä
Kai nyt jokainen joskus jossain puhuu vääränkin henkilön kanssa.
- puuttuu lämpö
En saata tunnistaa sun tekstejä nyt. Tuntosarvissako vika? Onko sulla vielä muuta menossa?
- viikon lomalla
siis lomalla tältä palstalta.
mutta nyt olen palannut,levänneenä ja valmiina uuteen hermoromahdukseen.
otetaan ihan rauhassa vaan,sekaannuksia tapahtuu.
suosittelen sinullekin pientä lomaa,huomaat että palsta ei yhtä henkilöä kaipaa.
moikataan kun/jos tavataan.- mähän
puhuin täällä sun kanssa eilen, edellispäivänä ja sitä edellisenä. Sähän vannoit ikuista rakkauttas ja lupasit, että ollaan ikuisesti yhdessä. Sanoit, et mä oon kaikki, mitä ikinä oot halunnut. Etkö se ollutkaan sinä?
:D :D - sittenkin??
mähän kirjoitti:
puhuin täällä sun kanssa eilen, edellispäivänä ja sitä edellisenä. Sähän vannoit ikuista rakkauttas ja lupasit, että ollaan ikuisesti yhdessä. Sanoit, et mä oon kaikki, mitä ikinä oot halunnut. Etkö se ollutkaan sinä?
:D :Den tainnu olla,mutta hienoa että joku hoitelee mun asioita :D
ei mutta oikeesti,nyt ollaan ylitetty raja,se raja joka erottaa hullut terveistä :)
joo olin tosiaan viikon pois,nyt pyörähdin pari palstaa läpi ja oon taas täysillä kuvioissa mukana.
voi olla että pidän "lomaa" vielä toisenkin viikon.
kenties kolmannenkin?
mielenkiintoista porukkaa täällä.
- uteliaita puheliaita
Miksei sinua mainita koskaan? Yritänkö johdatella, pakko jonkun on puhua.
- puhuinhan
minä pukille,
pukki lupas antaa patukkaa............ - ja arvaa vaan
miten paljon potutti, kun sen huomasin. Huomasitko sinäkin sen? Oletko sinä se oikea?
- en välittänyt
jotain sain,jotain menetin-ehkä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h82768Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141463- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948