laskuvarjolla?
Jostain kumman syystä tämä tuli minulle
päivällä mieleeni.
Hyppäisitkö
14
990
Vastaukset
Kyllä jos se olisi minun, lapseni, lapsenlapseni tai mieheni henkiin jäämisen ehto tai yritys.
- Sinimarjanen
asian ajattelin. Tietynlaisen pakon sanelemana.
jotenkin nuo lentävät rakkineet saavat minut kauhun valtaan,,,tai jotain. :)
- Sinimarjanen
minäkin koen lentopelkoa, saatikka että
pitäisi hypätä. Nyt ainakin tuntuisi aika
hurjalta.
- mies_vm56
etten mistään hinnasta mutta en ainakaan, jos ja kun siitä "ilosta" vielä pitäisi maksaa. Kyllä jalat tukevasti maan kamaralla on paljon mukavampaa (ja turvallisempaa).
- Akaton mies
En mä haluaasi hypätä, muutoonkaan en oikeen pirä korkeista paikoosta. Kellarihin putkiasentajaksi ennenmmin. Kolome vuotta sitten kesällä 2004, laitettihin kirkontornihin uuret ukkoosenjohorattimet suntion kanssa. Se oli korkialla, kolomeskymmenes metriis maanpinnasta. Kirkoonkatoolta laitettihin alumiinitikkahat sinne piikkihin, suntio istu harijalla ja piteli kiinni tikkojen alapäistä ja mä kiipesin. Ikänäni en oo jännittäny niin kovasti ku silloon. Se sanoo minulle notta elä jännitä, ei sulla oo siellä mitään hätää, tuos on hautuumaa alla jos putoat. Mä sanoon suorahan notta jos pitääsit turpaas kiinni tämä niin heleppoa oo. Laitoon mä sen sinne paikoolensa mutta olin ihan tönkkönä ku pääsin maankamaralle. Ikänä en enää mene niin korkialle pelekillä tikkahilla. terv. seppä ja lattiatasoosta tykkäävä kultaanen Tiitu-kani kotoa pohojanmaalta.
- Sinimarjanen
jalat tukevasti maassa. Tandem hypyssäkin
pitäisi laittaa silmät kiinni ettei näkisi
kerrassa yhtään mitään. Pelkkä ajatuskin
että katsoisi koneen oviaukosta, huh, huh.:))
- enkeli 1/3
Emmää hyppäis mistää hinnast.Mää ole muutenki simmost jalat maas tyyppiä.
- Sinimarjanen
että toivottavasti ei tule tilannetta että
joutuu hyppäämään. Ihan vapaaehtoisesti en
sitä tekisi.
- Pirre*
tottakai.
- a.mazon
Kuten tavallista,
miettisin 5 minuuttia ja hyppäisin! - susa51
a.mazon kirjoitti:
Kuten tavallista,
miettisin 5 minuuttia ja hyppäisin!Minulle saisi maksaa ja en sittenkään hyppäisi, huh. Olen katsellut niitä välistä ihan tarpeeksi Malmin pienlentokentällä, siellä niitä ilmalentäjiä riittää.
- Anskuliini
jalat ehjinä. Elastisuus on hävinnyt, tulisin tönkkönä luut rikki maahan.
Meillä töissä järjestetään melkein joka vuosi laskuvarjohyppykurssit, oon antanu paikkani nuoremmille.
- t.l.
En hyppäisi enää, ehkä nuorena olisinkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251