Masennustako??

rv25+6

Kaikkialla hoetaan että voi miten ihanaa ja hehkeä aikaa odotus on äidille. Olen todellakin onnellinen tulevasta vaavista ja sitä on kyllä odotettu, mutta en uskonut että olotilani voisi olla tällainen. Tunnen itseni hirveän yksinäiseksi. Itken pienistäkin asioista ja tuntuu että mikään ei kiinnosta. Olen ihan hermorauniona jo sen takia kun vaan ajattelen oloani.. Millähän saisin itseeni energiaa ja iloisuutta..tuntuu että ei ole enää edes ystäviä..ihan kun kukaan ei välittäisi. Miehen kanssa kinataan päivästä toiseen ja tuntuu että hänkään ei ymmrrä oloani.. MITÄ TEHDÄ???

Yksinäinen

5

481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rv30+

tai ei mua masenna sillee, mutta tuntuu ettei oo ketää kavereita jne, johtunee siitä ettei kellää kavereilla oo lapsia ja niillä on tietty sitte omat menonsa..ja nyt vasta onkin ollut tylsää kun oon ollut saikulla heinäkuun, kesäloma ja äippäloma perään,eli kun ei töissäkään oo tullu oltua..joka päivä odotan vain miestä töistä, onneks se jaksaa olla kiva mulle :D eli en osaa neuvoa, mutta jos haluat mailailla tms niin mun s.posti osote on [email protected] myös muut jotka haluaa vaihtaa ajatuksia niin mailailkaa :D olen 24v esikon odottaja!!

• rv 28+2

Olen viimeiset 2 viikkoa tuntenut juuri kuin sinä. Itkettää ja tuntuu pahalta melkein 75%hereillä olo ajasta.. olen todella väsynyt, tunnen itseni isoksi ja lihavaksi, tunnen olevani todella yksinäinen aivan kuin ystävät olisivat kaikonneet pois. miehen kanssa riidellään myös harvase päivä. Oloani ei helpota se että mies on kesälomalla ja on nyt useamman kerran käynyt baareissa.. kun tunnen itseni niin rumaksi tulen toisinaan todella mustasukkaiseksi kun mieheni on ollut illan ulkona ystävien kanssa baarissa.. ajatus kauniista naisista baareissa saa oloni tuntumaan vieläkin rumemmalle..

Noh olen tosiaan ollut aika väsynyt ja töissä on aika rankkaa henkisesti ja fyysisesti.. onneksi kohta alkaa kesäloma jos olo vähänb helpottuis..

• rv29+

Tuttu tunne myös minulle tuo masennus.Odotan kolmatta lastani,isommat tyttö 10 v ja poika 11 v.Eikä heitä odottaessa ollut tällaisia oireita.Jouduin jäämään töistä pois jo kesäkuun lopussa ja sen jälkeen päivät on vaan vieriny ohitse.Mies on reissu hommissa eikä paljoa kommentoi pahaa oloani,päinvastoin kehottaa"ryhdistäytymään".Välillä menee useampi yökin itkiessä.Mutta jotenkin kai tästä selviää,yritän ammentaa voimaa lapsistani.Mutta hellyyden ja läheisyyden kaipuu on suunnaton.Hieman pelottaa ettei samat oireet vaan jatkuisi myös yntyn synnyttyä,kun löytäsi jotain mistä ammentaa iloisuuden ja hymyn kasvoille!
      Pikku myy

• rv tänään 26

Samaa olen pohtinut että mistä sen hymyn saisin taas kasvoille. Enne kun olin se ilopilleri porukassa. Inhottaa riiteleminen miehen kansaa mutta kun kerran se ei tunnu tajuavan oloani niin en voi asialle mitään että tulee aina sanottua pahasti. Mietin tässä että mitähän sitä teen kun viionpäästä alkaa kesäloma ja ketään ei ole samaan aikaan lomalla. Tylsistyy täälä kotona istumiseenkin täysin..ei vaan riitä mielikuvitus tehdä juttuja ja varsinkin kun niitä täytyy tehdä yksin.. tännekkin päin saa mailailla jos on yksinäistä!! Vaihdellaan kuulumisia!! [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      35
      2875
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2671
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      30
      2385
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      27
      1389
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1203
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe