Pukeutua niin kuin "kaikki muut" koska ei uskalla erottua vai pukeutua mahdollisimman erilailla ihan vaan sen takia että haluaa erottua
Kumpi on naurettavampaa?
5
941
Vastaukset
- wadelmaQ
molemmat.
tuolla määritelmässä: ''pukeutua mahdollisimmat erilailla ihan vaan sen takia että haluaa erottua''
se on naurettavaa mielestäni, jos väkisin käyttää erilaisia ja huomiota herättäviä vaatteita vain sen takia että haluaa jotain katseita, mutta se ei, että on omalaatuinen tyyli. (gootti tyyli, ernu tyyli, jokin rock tai punk tyyli ym.) kun on aidosti kiinnostunut. ´
Tai mikä vain omalaatuinen tyyli, ihan vaan itsekeksitty etc.
Se ei ole naurettavaa. Mutta pelkästään huomiota haluavat kakarat ja vähän vanhemmatkin jälkeen jääneet tyrkytteliät on o-u-t .. mielipiteeni vain. - jannu..
Molemmissa tapauksissa henkilö ei itse harkitse omaa pukeutumistaan mukava akstsj what hoi bulue abappo muahhahaaa muhahahaaa shoot the president fuckN!11
- huvittavaa
kun raflassa ainakin puolella jätkistä oli sellanen samanlainen pitkähihainen paita jossa raidat vaakasuorassa. Ihanku ois jossaki vankilabileissä ollu...
- .........
Ei minun mielestäni naurettavaa kumpikaan ole. No ehkä vähän tylsempi pukeutuminen, jos kaikilla on lähes samanlaiset vaatteet. Myös tosi erikoiset vaatteet laittaa vähän ihmettelemään, että miksi tuo pukeutuu noin hirveän erikoisesti, yrittääkö se kerätä huomiota ja näyttää, katsokaa, uskalla pukeutua ihan miten haluan. Tai ehkä se vain tykkää sellaisista vaatteista.
Mutta suurin osa nuorista yläasteikäisistä taitaa kuulua jompaan kumpaan ryhmään. Eikä se ole naurettavaa. Kyllä ajan myötä varmaan oma tyyli löytyy. Ehkä sitten yläaste iän jälkeen:) - Mie :D
Minä haluan erottua, tosin erotun väkisinkin, mutta olenpa itseeni tyytyväinen.
En ole missi, en paina 45kg ja valita että olen lihava. :D Haluan olla persoonallinen. Esimerkiksi tukkani on pinkki ja lyhyt ja teen itse itselleni itselleni persoonallia paitoja yms. painamalla vaateväreillä erilaisia "iskulauseita" ja kuvia :)
Enpä ole yhtään samanlaista paitaa nähnyt vielä :D En tosiaankaan ota paineita, miltä näytän muiden silmissä, kunhan olen itse onnellinen :)
Musta on niin hauskaa, kun kävelee kadulla tai baarissa, niin siellä on useamman neidin lauma, ja kaikki näyttävät samalta: vaaleat/tummat pitkät hiukset ja tunikat ja vyöt niiden päällä. Huoh :D mutta jokaisella on tyylinsä, onhan se jokaisen oikeus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760