Hei
Voisiks joku opastaa et miten saisin outlookista, siis siitä mikä ny tulee winXP:n mukana, heh, niin niistä maileista mitä on tullu?
Sit samalla miten saan noi osoite tiedostot kopsattuu toiselle koneelle?
Elikkäs saapuneet, ym mitä onkaa, sit osoitteet.
Miten mä noi saan toiselle koneelle?
Mä sain uuden tietsikan ja haluaisin noi myös siirtää uudelle koneelle.
Kävin ottamas resurssien hallinnassa, en jaksa polkua kirjottaa, minne ne tulee, ne sit siirsin toiseen koneeseen, muttei ne näy siellä.
Olisiks joku kiltti ja opastais vähä, tartteisinko jonku ohjelman tai vastaavaa. Kiitti hirveesti
Sähköpostista kyselisin
Tanitah 15vee
1
202
Vastaukset
- Preerian McLammas
saat ainakin siirrettyä kopioimalla *.mbx ja *.dbx tiedostot uuteen koneeseen samaan paikkaan jos käyttis on sama eli XP. Osoitteisiin löytyy varmaan joku helppo juttu muttei just nyt tietoa. Toisaalta saat vastaanotetuista ja lähetetyistä aika helposti merkattua "lisää lähettäjä osoitteistoon" jutulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872